Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 @ Jane: heb je een lekkere dag gehad vandaag? Nee wijn van de druiven maken doen we niet, ik pers het sap uit en doe dat in plastic flesjes in de vriezer. Lekker! @ Nessie: wat een moeilijke situatie voor jou en ex. Ik vind het heel erg voor je dat je niemand hebt, met wie je over deze dingen kunt praten. De raad van de mensen op het forum is goed bedoeld, ook al komt het bij jou niet zo over. Ik denk aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Joehoe, ik kom ook weer is ff binnen waaien. Momenteel is er bij ons Noordhollandse Kermis bezig. Ik heb jaren niet eens geweten waar de kermis stond want alles speelt zich af in de kroeg. Hele middag smsjes gehad waar ik bleef... Nou thuis dus Toch merk ik nu dat het een triggertje blijft... Dus jullie zitten ff met me opgezadeld;) Heeee Soothe is er ook weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 @ Truitje: een bloemetje voor je eerste week droog; :present::present::present::present::present::present: @ Hee Drakie: nee je drong je niet op de voorgrond, maar je viel niet over het hoofd te zien (gelukkig) Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Truitje, grote klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 @ Kirky: zal niet meevallen, dat niet roken, maar daar is ook een apart draadje voor. Dit is gelukkig een verslaving waar ik geen last van heb. @ Witte: lekker hier hangen, beter dan in de kroeg staan. @ Jopie: ik heb ook geen Twitter, Hyves of Facebook en een koelkast van een mobiel. Bevalt me prima! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Witje, hihi, dus geen draaimolen voor jou dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Hoi! Geen computer hier. Gewoon gebruiker. Gni! Dat is toeval // Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: SootheMeating, zeker veel vlees daar.En ook gelebber(t)Oei oei.quote> :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ja het voelt goed om hier te zijn hoor Jopie en Lytse Zelfs Parel is er... Nee pfff voor mij dit jaar geen letterlijke en figuurlijke draaimolen Albertina. Nu voelt t ff rot, maar ik weet uit ervaring...morgen ben ik blij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 @ Hannah: ik ging vroeger in de achtbaan e.d. met mijn vader. Moeder werd duizelig, zusje hoogtevrees enz. Pa en ik hadden geen goede verstandhouding, maar dát deden we altijd samen. Gek dat die herinnering ineens boven komt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 en ik wou nog wel eens met je in het spookhuis Witje nou ja dan roep ik hier maar even heel hard BOOOEEEEHHHHHHHHHH Lytse heerlijke dag, echt! toppie weekend dus gewoon. nee niet gewoon bijzonder buitengewoon:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Frummers slaap lekker, ik heb het droog gehouden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Kirky €30,= per week verdienen en je gezondheid opkrikken, t zal niet makkelijk gaan misschien maar wat zul je daar uiteindelijk blij mee zijn. En het kan altijd meevallen natuurlijk. Ik was soms al in paniek bij het idee mn drinken te stoppen. Het ging buitengewoon gemakkelijk en ik ben daar nog elke dag blij mee, en dat geld dat ik uitspaarde was meegenomen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik heb een bloedje hekel aan de kermis. Dus ook nooit heen geweest, ja één. keer als klein kind met mijn Pa in de botsautos's, meteen 4 melktanden armer. Daar heb ik nu nog last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ha Hannah dat zijn de ouwe "optrap" molens, ja geweldig zijn die he . Zijn er niet zoveel van over. Zeker niet degene waarmee de snelheid met zout geregeld word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Het is maar goed ook dat niet iedereen die hier te kermis gaat, ook echt letterlijk de kermis op gaat. Ik denk nl dat er heel wat tanden in het rond vliegen en botbreuken en weet ik veel wat nog meer zijn. De kermis is voor de kinderen, die nog lief en onschuldig zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 @ Jane: fijn dat je zo'n buitengewoon leuk weekend hebt gehad. Mensen ik ga de heer Raymann eens even bekijken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 ik was pas 4!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: Hannah1Roooooooood Tina:Dquote> Jáááááááááááá Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 nou dan weet ik hoe ik zo onschuldig ben gebleven ik was verslaafd aan de kermis. Geen cent te makken maar de sfeer, de fantasieen als ik mensen muntjes zag winnen, plezier zag maken. Droomde vaak mn situatie te ontvluchten en met de kermis mee te reizen. jeugdsentiment:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 ja duhhhh rood van het bloed beiden kusje erop over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 nou ik ga slapen truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: BoGoedenavond trouwens;)Hoe gaat het met je SB?quote> Hij gaat lekker Bo. Ups en Downs je kent het wel, maar nog steeds droog En met jou ? Ook alles goed ?Ik kijk nog wel regelmatig hier hoor, maar niet meer zo actief als voorheen.Things to do, je weet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Goedenavond! Ik ben licht in mijn hoofd, weet niet waarom. Ik ga daarom lekker slapen. En... Ik meld me droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Truitje gefelie goed gedaan , een eerste mijlpaal een week he , goed hoor. Witte lief , gek en vervelend nichtje , alles goed met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden