Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Hoi Albertina. Beetje gewend nu in't huissie? Ik las dat je vacantie niet doorging. Jammer en zeker ook voor Shahire. Dat ze snel mag herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 ik speel bij de senioren hoor:) trouwens zag net op het rooster van dochter dat zij vrijdag speelt tegen de tegenstanders die wij vorig jaar in de recreantencompetitie hadden en waar we vaak van wonnen of gelijk tegen speelden. dat wordt weer een tribune-avond en genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Verder is het onmogelijk helemaal in te lezen. Niet te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Soothe, dat hoop ik ook, Heb jij het goed gehad? Vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Tina, ik zag net dat programma over de nacht en niet slapen, heel herkenbaar. Zag er nog een kollega ook. Daarna zeiden ze een soortgelijk programma op 24doc nu. Maar weet iemand wat dat is. Radio misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: DieselGaat ut met 't AdB nog net zo goed met je ?quote> Daarmee gaat het heel goedOok na mijn eigen testAlleen zin in frisdrank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Probeer toch maar Soothe morgen overhoren beetje hersengymnastiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Even nog een low profile. Verkeer nog in andere regionen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik heb net even naar de docu van de VPRO gekeken. Interessant en leuk vond ik het. Morgen gooi ik mijn socialmedia allemaal het raam uit en weg slaapproblemen. Geintje, ik ben wel sprakeloos dat sommige mensen er zo afhankelijk van zijn, zo erg pffff. Een Appje naar beneden als je iets tegen je mede huisgenoten wilt zeggen, mobiel onder je kussen en de hele nacht gamen, oh ja en een nacht supermarkt (mobiel) in de polder, webcam bijbaantjes........pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Goedenavond allen, De druiven zijn geplukt. Kleine druiven en een aantal begonnen te verdrogen, maar wél zoet! De vogels en de wespen hadden hun deel al gehad, maar de wespen waren gierig. Lastig plukken, maar niet gestoken. Morgen splitsen in eetbaar en persen. @ Diesel en Frodo: jullie stalen de show op de meeting. Klopt als een bus. Aagje blijft toch ook nieuwsgierig naar de anderen. Fibo en Marc traden niet zo op de voorgrond, maar ook aangenaam gezelschap hoor! Nu eerst bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Jane, volgens mij is dat een extra kanaal. Dus dat is in een extra pakket van je tv provider Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ben ik vast erg zielig. Geen Facebook hyves of getwitter. Een 10 jaar oude mobiel, die ik nooit op zak heb. Het kan verkeren. Rust aan de kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 en toch, het gebeurt ik checkte een keer snachts bij mn dochter ze had de lamp laten branden vergat de wekker te zetten en er zoemde iets onder haar dekbed ik keek eronder en ja hoor dr Bl.berry stond op trilfunktie, lichtte erg op en dochter hield m in haar armes geklemd als was het haar allerliefste knuffel. wat het waarschijnlijk ook is, en nog wel meer ook. Ik wist niet wat ik het meeste voelde ontroering of getverderrie wat vreselijk! En ja ik had het gedaan natuurlijk toen ik haar wakkermaakte. (en ook dat werd doorge-appt:o) Zoon leeft ook snachts echt de wereld opzijnkop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Dan heb ik die niet Tina, thnx. scheelt weer adrenaline straks;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Lytse, persen? toch geen eh je weet wel van maken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Truitje, hoe gaat het? Weer een dagkraal aan je ketting geregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nou was ik over het algemeen getroffen door de mensen op de meeting, nu we het over dat meatding hebben maar nog ff eerlijk had ik Bo 10 jaar te weinig in geschat in het begin al. ja ja je kwam daardoor juist zo wijs over he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ja hoor Jane4 ben voor het eerst sinds jaren een week droog!!! Zeven DAGEN GEEN WIJN GEHAD, Welterusten allemaal. Voor iedereen het allerbeste, Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Trouwens Lytse ik echt nie op voorgrond, juist heel erg niet en rustig door pijn en stillers ervan, was netjes toch ? voor de eerste x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Jane. hahaha, je staat dus al op de App. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Truitje, die week is binnen. Nu op naar dag 8. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 bij jou Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Truitje je mag je i houden! gefeliciteerd: :heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: Diesel..., nu we het over dat meatding hebben maar nog ff eerlijk had ik Bo ...quote> Je weet nu wat voor vlees er in de kuip zit;);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Meating, zeker veel vlees daar. En ook gelebber(t) Oei oei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden