Yvonne Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik zou je zo graag helpen nu Nessie, maar ik weet ook geen woorden te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Sterkte Nessie, je zal het nu nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nessie, ikzelf en meerdere forummers hebben ook zelfdoding van dichtbij meegemaakt Het is één van de ergste zaken in het leven om te ervaren en te verdragen. Antwoorden zoeken waarvan je de vragen soms niet eens kent... Veel sterkte, meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nessie, Wat een afschuwelijk bericht, ik wens je heel veel sterkte. Ik begrijp dat je heeeel boos bent nu. Als je wil schreeuwen en schelden...............stuur me maar een PB. Virtueel geef ik je een schouder om op te huilen en hou je heel stevig vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: Nessiedacht dat het forum er was voor steun, maar niets minder waar, alleen bezig met je eigen ikkie bahhhhhhhh wat zijn we slim zonder en ff vergeten dat er mensen zijn die door een hel gaan, dacht hier steun te vinden op mijn weg naar minder tot niet meer drinken, jullie reactie's werken averrechts, ja ja goot het zelf door mijn keel toch????? maar dan verlies je ook nog iemand die je dierbaar was, ach nessie gewoon toch niet drinken toch!!!!!!quote> :present:Nessie heel veel sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 onder "tips en adviezen" is er een vraag gesteld door vmax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: DieselMaar daarom hadden ze Frodo en mij ook juist als voorbeeld gestuurd om het tegendeel te bewijzen, Lytse quote> Diesel,Als jij vindt dat wij de conditie en het lichaam hebben van een jonge god,wie ben ik om dat tegen te spreken? Je maakt mijn dag goed. quote> Oooo Frodo , je praat weer tegen me na die "lebber" op de meating ;-) LOLklauw maat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 meating nog wel !!!! wat is daar nog meer gebeurd behalve dat jullie gelebbert hebben :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: Steunbeertjemeating nog wel !!!! wat is daar nog meer gebeurd behalve dat jullie gelebbert hebben :D:Dquote> Niks meer:):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Goedenavond trouwens;) Hoe gaat het met je SB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Diesel, Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Haaidee Bo, Zag toevallig je vraag, keek ff hoeveel ik nog moest lezen. Hier waart de griep rond en wil eigenlijk teveel doen , maarja ach Voor de rest wel lekker hoor, nog beetje genieten voor het echt koud wordt he En met jou, jij druk begreep ik ergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Klopt, behoorlijk druk maar alles prima met mij Mmm, griep, het heerst volgens mij Daarom een extra beterschapsknuf:sun: En een =fruitmand Doe je je lieve wederhelft ook de warme groeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Hoi, Een goeden avond allen. Eerst een verlate felicitatie aan Jane en Adam. Bij deze, hartelijk gefeliciteerd. :present: Dan nemen we Fleurtje en Bekkie ook meteen mee. Ook van harte gefeliciteerd. :present: Allemaal een jaartje ouder en wellicht ook wijzer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ha Soothe Alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Zeker alles wel. Wel een kou voor m'n kiezen. Ga goed Bo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Diesel. Ik zie dat je het volle jaar hebt gehaald. Dat is megagoe. Ga zo voort vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 heeeeeeeee hr Soothe fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 zal ik zeke doen meiz en vitamines ook delen hoor Natuurlijk doet die knuff van jou meer wonderen hoor Nou als je in de buurt bent of zin heb en tijd kom eens langs zal Zen zeker erg leuk vinden, Gaat ut met 't AdB nog net zo goed met je ? Vond je verhaal mooi, top wijffie jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ha Soothe weer terug, je ent gemist hier hoor, naar je zin gehad? Jane ok weer thuis, nou jij zeker een goeie dag gehad Nou was nog nie klaar met bijlezen, maar ach misschien later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Vind ik ook Jane. Voel me een beetje vervreemd. Toen ik weer eens ging kijken, kon ik me niet voorstellen dat ook ik hier lang heb geschreven. Kon er me niets meer bij voorstellen. Blijkbaar was het wel zo. Het moet weer even indalen denk ik. Dag Volleymeisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Soothe, nice to see you!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Lief kanjer! En als ik aan die kant van het land ben Kom ik zeker langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Was fantastisch Diesel. Heb het er wellicht nog eens over. Even m'n geest opnieuw instellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Beetje resetten op je oude dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden