Madeleine Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Lenie, ik moet bekennen dat ik net pas wakker ben. :$ (En wakker werd met slechts één gedachte:"Jammie, biertje:huh:) Dus al een beetje van het ritme af. Ik was vandaag lopend boodschappen wezen doen. 3km naar de Lidl, en weer terug, 3km, andere richting, naar de Jumbo en weer terug. Was behoorlijk kapot toen ik terugkwam. Geen enkele conditie.... Denk dat ik koffie laat tot morgenvroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 oef das een lekkere afstand...helemaal terug met tassen ( of 1 tas) maak je lekker chocomelk... dat drink ik tegenwoordig s'avonds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 nou A3...sinds ik niet meer drink slaap ik beroerder dan voorheen. gaat ook wel weer over, maar daar heb ik nu niets aan he?..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Het waren de kleine boodschapjes. Twee flessen ranja, twee slaatjes en vleesaren bij de Lidl en Toiletpapier, Cola, Kaas, Cremespoeling en Waldkornbrood bij de Jumbo. Voor grote boodschappen pak ik de auto. Want ik vond dit al aardig zeulen. Chocomel is dan, samen met melk (warm of koud), iets dat ik echt niet lust. Misschien dat ik vanavond nog even een bakje Groene Thee met Cranberry zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 normaal wel ja.... ik heb nu een zak automaten-choco. moet je aanlengen met water...errug lekker kan ik je melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: gwenIk had laatst een enorme trekaanvaltoen ik m'n voorruit schoonmaakte,en die spray om me heen waaide.Ik vond het angstwekkend.quote> Dat heb ik ook een keer gehad...Heel raar en naar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Madelief, vooral omdat ik er totaal niet op bedacht was... Ik ben niet de enige met die ervaring.(gelukkig) Ha, ik zie me al een glijer uitleggen:"toen maakte ik mijn ruit schoon, en toen ja, en toen reed ik naar de slijter...." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Tatum!!, ga je mee wandelen!! grijp ik de honden, doen we ff een rondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 A3, dank je wel voor je aanvulling. Inderdaad, interactief blijft maar doormalen in je hoofd. Maar de herhaling van DWDD om 12 uur s'nachts is niet bevorderlijk voor mijn zenmindfulrust. Doekmaarniemeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ja, is goed Lenie. Op dezelfde plek bij het sport-veldje? Hoe laat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Gwen, Het overviel me echt. Wie denkt daar nu aan! En echt enorme trek krijgen. Nee je hoort het nooit eigenlijk. Maar ja, ik ga dat niet tegen iedereen zeggen... Ze zullen denken dat er een steekje los zit bij me. Hier staat een dampende mok anijsmelk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Lenie, Gelukkig weer iets opgeknapt? Gefeliciteerd met je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 over een half uurtje?? zien we wel welke kant we op gaan...leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 dank je Made.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hallo Lenie, Straks even kijken naar je logeetje. Ik ben blij dat je het aankan. Sterkte in deze verdrietige tijd. Nu even Spoorloos. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 jawel hoor Lytse...dat lukt. me like doggies he? ik ga me even een soorte met van klaar maken. ik ga met de hondjes wandelen, samen met Tatum. een soort van "evenbezinnenwandeling" en dan lekker slapen ( hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik ga ook even de benen strekken, Lenie tegemoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goeienavond frummers, Het keuvelt hier allemaal lekker voort:) Coco, maak je niet te druk hoor. Af en toe wat afstand nemen is heel normaal om de redenen die je zelf aangeeft. Af en toe is het tenenkrommend. Ik lees je graag en vind je een waardevol onderdeel van het forum, hoop je snel weer terug te zien. Gewoon lekker inloggen als je daar zin in of behoefte aan hebt. Ik lees je graag in ieder geval. Gwen en Madelief! Dames toch, trek krijgen van ruitensproeier? Het mot niet gekker worden. Lenie en Tatum, gezellig ff de honden uitlaten, ik blijf gewoon op de bank hoor. Bakkie thee en wat te snoepen erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 N'avond Travel! Fris, met natte haartjes op de bank. Nu maar opslomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Morgen ga ik voor de laatste keer dit jaar naar m'n AAgroep, home away from home. Volgende week dinsdag zit ik in New Delhi, India. Twee weken op avontuur met m'n moeder! Ik ben nog nooit alleen met haar op pad geweest. Sinds ik niet meer drink gaan we weer close met elkaar om. Ze is zelfs met mij gestopt, een jaar geleden! Ze heeft niet eens een drankprobleem.... Ik koester het contact wat we hebben, en hoop op een fijne tijd saampjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Gwennie, lekker relaxed dus:) Heb vanavond nog een berg verenigingswerk gedaan en nu is het vrijwel klaar. Later in de week weer vergadering en daar gaan we weer... Even spieken bij de woorddomino, is echt leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Zo Gwen, dat is wel iets heel leuks om naar uit te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Van opslomen komt zo niets, idd. Ik heb de reiskriebels goed kunnen onderdrukken, maar nu ik het zo opschrijf word ik inene zenuwachtig. Het goede nieuws is: in India, Rajastan zit ook AA. Er wordt trouwens weinig gedronken daar. Zeker niet door vrouwen. Gelukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik ben weer thuis. Ik vind het heel erg prettig om 's-avonds een wandeling te maken. Dat doe ik eigenlijk nooit. Geen reden toe. Ik heb nu met Lenie afgesproken dat we dit vaker gaan doen. Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 weer terug.... die kleine draak heeft dus gewoon niets gedaan he buiten...sjugt:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden