bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Nessie goeie morgen heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: EmmaroosNu weg........zoefffffffff...........quote> Zoefse, Haassie.Ome Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Bedankt A3, je was snel Ach ja Madeleine ging eigenlijk idd over wat er net daarvoor allemaal was geschreven. Als je dat zou lezen, of je dat moet doen is ander verhaal, dan begrijp je het miss beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Harrie ook snel, tuurlijk laten staan, want dat is nog eens een onderwerpje afsluiten, plat water is dus des herens afgesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Touwens als je plat water is afgesloten, dan had je de rekening moeten betalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: DieselBedankt A3, je was snel Ach ja Madeleine ging eigenlijk idd over wat er net daarvoor allemaal was geschreven.Als je dat zou lezen, of je dat moet doen is ander verhaal, dan begrijp je het miss beter.quote> Daar ben ik halverwege mee gestopt. Leek een beetje op modder gooien. En het scheelt dat ik niet weet wat er vooraf aan is voorgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ach witte staat altijd wel vers muntthee hier voor je klaar hoor, maar met Bossche bol ook wel lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Diesel, uitkijken dat mijn W het niet hoort, die doet (vrijwel) alles voor verse muntthee. En nu ik er over nadenk, misschien wel echt alles... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Mogge..( kan nog net) zoals ik al schreef heb ik hier de hond van mijn vriendin te logeren. gisteren belde ze me of ie nog een paar dagen kon blijven. haar moeder is gisteravond overleden... 63 jaar..pffff voel me niet fijn nu... god wat zal zij gemist worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen alle, Heerlijk gewandeld. Wat een mooi, rustig herfstweer! Terug weer in de herrie aangekomen. Eindelijk is de verbouwing van het huis van buurvrouw begonnen. Helaas moesten ze starten met het weghalen van muren! Ik ben blij voor haar dat ze begonnen zijn. Over 14 dagen kan ze eindelijk weer douchen, beneden! Eerst even bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: Diesel[Echt wel he Igor, heb jij an schotse ruit helmpie ? @ Diesel lachen! Mijn eerste helm, heel lang geleden, was met een schots ruitje. Meer dan 40 jaar geleden.@ Kameleon: sterkte met je drukke dag. Gaat het goed met je dochter?@ Miranda en Pjotr: zet hem op! Woensdag slingers!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 @ Truitje: je hebt goed gequote! Al doende leert men, ook het niet drinken gelukkig. @ Albertina: ik kan me voorstellen dat je kwaad was. Voor niets naar je werk! Het is vandaag wel een hele mooie dag. Misschien even spijbelen en ervan genieten? Mooie herfstkleuren. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Zijn we nu allemaal monddood? De doorluller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Je hebt wel veel verschillende rollen hè, Haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: TeveelDiesel, uitkijken dat mijn W het niet hoort, die doet (vrijwel) alles voor verse muntthee.En nu ik er over nadenk, misschien wel echt alles...quote> tjah ik vraag me af of het nu nog te gebruiken is, maar zal wel. Ach joh Harrie altijd welkom als jullie in de buurt zijn, tjah altijd wel wat te doen, als jij haar maar in de hand hou, of je moet vers komen ophalen en het haar thuis geven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 @ Madeleine: na een zwaar, droog weekend je nu beter voelen! Geweldig. Dat is nog eens een aanmoedigingspremie! @ Lenie: wat rot voor je vriendin. Jij zit dan nog wel een paar dagen met dweilen en andere extra zorgen voor het hondje. Red je dat? @ Haddock: niet monddood hoor, was aan het bijlezen en vooral aan het bedenken of ik wel of niet zou reageren. Het is "niet" geworden. @ Nessie: ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen slapen. Wat een schok gisteren. Denk je in deze dagen vooral aan jezelf meis. Je ex is niet voor niets je ex. Waarschijnlijk was er meer aan de hand. Eén flinke ruzie lijkt me hoogstens de druppel die de emmer deed overlopen. Ik denk aan je. Wat wordt een mens moe van dat voortdurende geboor! Ik hoor mezelf niet eens meer denken! Ga maar in bad na de wandeling. Maak er een mooie dag van allen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen Ik kan de woorden even niet vinden en die zijn wellicht ook overbodig maar om nou helemaal niets te zeggen is ook weer nix, pfff... nou .... nee, ik weet het echt niet dan maar een want meevoelen doe ik wel met beiden maar ook met iedereen hier de meesten proberen toch om woorden te schrijven die tot steun kunnen zijn die heb ik nu even niet dus Madeleine, je gaat super Emma Gogogo Tina, tis toch wat! wel lekker daggie vrij vandaag Smik, hoi, rustig aan Lenie, wat erg Nou iedereen rustig aan vandaag dan breekt het lijntje niet en als ie toch gebroken is, vastknopen Ik ga er gelijk weer even uit de doorlullert houdt de draad wel gaande latersss de bijkomertenteruginrealiteitspringende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 excuus..pc klapte uit:huh: ja hoor Lytse dat red ik wel.. ze heeft het balkon gevonden, dat scheelt ( s'avonds een emmer bleek erover ) idd smik, meer kan ik niet doen voor haar op het moment. het zit me wel vreselijk dwars hoor, ik ken dat mensie ook al 20 jaar. op het moment ben ik blij dat m'n bankrekening 0,00 is, want ik weet niet wat ik anders had gedaan. loop alleen maar te janken.. bah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 ga ik zo weer doen Smik.. dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Lenie hou je haaks he, en zo ben je in elk geval ook een steu voor haar, dat ze zich over haar hondje nie druk hoef te maken, sterkte meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 dank je Diesel... ga nu even een koppie doen bij de buuf. tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 lenie, kop op vrouw! Ik heb ook geen woorden, of eigenlijk heb ik ze wel. En daarmee bedoel ik te zeggen dat het wel zo charmant zou zijn, van beide dames het in de privé sfeer uit te praten. Ook vind ik het lastig om er een soort van tussendoor te laveren. Ik ga mijn best doen om de hele affaire te negeren. En dan wil ik ook nog even opmerken dat tijdens de affaire hier alles breed uitgemeten werd. Voeden wil ik niets, het wordt hoog tijd dat er een eind komt aan dit eindeloze gekift, dat men zijn gram wil halen en vervolgens begint het allemaal weer opnieuw. Ik ben het meer dan zat en ga niet meer reageren, hoe graag ik ook zou zien dat er hier voor beiden plaats zou zijn. Alle goede bedoelingen daar gelaten, ik ben er helemaal klaar mee. Lappen tekst, vervolgens verwijderen of aanpassen, wat moet dat allemaal voorstellen? Mijn 2 cents voor vandaag. @toevoeging, ik wil niemand beledigen of kwetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Mensen heb je voortaan klachten, zet die op klachten.nl. Ik heb een klacht gedaan over H. Anders en kreeg net een berichtje terug dat de klacht in behandeling is genomen. Voel dat ik serieus genomen wordt, en nou maar eens kijken of het gaat veranderen. Want 3 keer een verkeerde meting en een hele akelige onpersoonlijke bediening is niet prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 net m'n vriendin gesproken. ze was zo kalm, ze heeft er heel erg vrede mee. het stelt mij weer gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Om maar even wat over mezelf te vertellen en dus toch iets te zeggen, over hoe ik het forum momenteel beleef, dus niet alleen gericht op de discussie die nu gevoerd wordt. Ik ben het meer dan zat om op het forum alle tussenliggende verbanden te lezen, tussen de regels door lezen, de dubbelzinnigheden te ontdekken en te ontleden, zinnen te analyseren waarin eeuwen geschiedenis verwerkt zijn of filosofische standpunten van de een of de ander die ik bijna allemaal moet op-Googlen want dié kennis heb ik (helaas) niet. Ik vind dat wel heel knap, dat moet ik erbij zeggen. Maar mij te vermoeiend en voor mij niet meer op een “normale” manier te volgen. Ik ga teveel dingen zoeken die er misschien helemaal niet zijn ook nog, ik word er bijna paranoia van. Daarbij wat Tina zegt in haar laatste posting en dit “gedoe” van Jopie en Spikie de draden keer op keer bedraden doordat er blijkbaar geen andere manier van communiceren tussen beiden mogelijk is, en dit de enige manier is elkaar te bereiken? Zeer irritant onderhand! Niet dat ik zelf nou zo geweldig ben of zoveel zinnige dingen te zeggen heb, en soms zeker ook crap verkoop hier, ik zoek deze irritatie dan ook zeker in mezelf. Daarbij degenen die mij stelselmatig negeren, althans dat lijkt, dat besef ik mij al te goed, want ik kan ook niet op iédereen reageren, dus dit zal twee kanten op keren, ik weet het niet zeker, is op z’n minst opvallend, en uiteraard kunnen we ook niet allemaal elkaars vriendjes zijn dat begrijp ik ook, maar af en toe doet het toch een beetje zeer. Ik ben even forumbeu(rs). Ik ga bij mezelf te rade wat ik hiermee voor mezelf moet of juist niet moet. In de leesstand vanaf nu in elk geval, dus als jullie mij “missen” ben ik niet plassen, en terugkomen doe ik zeker weer want ik heb het forum teveel nodig als stok achter de deur in mijn adb blijven waarvoor ik hier schrijf. Als ik behoefte had aan chat-gedoe-ruzies dan zou ik wel facebook, Hyves, Msn, etc. hebben, en dat heb ik niet, en blijf er verre van ook. Ieder zijn meug natuurlijk. Ga goed allemaal (om maar met Adam’s woorden te spreken) PS Het is niet bedoeld als aantijging naar het forum maar een constatering voor mezelf waar ik iets mee moet, wat dat is heb ik nog geen idee van.. Ja een grens stellen voor mezelf, die is er nu dan ook voor even. Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden