jowan Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: TravelDus ik wil graag het volgende melden. Bij gelegenheid wil ik wel drinken. Aan mij te bepalen wanneer.Volgende week in Istanbul ga ik echt niet de hele week aan de spa zitten maar mag ik van mezelf - als ik dat wil - 1 of 2x bij het diner of 's avonds op een terras ergens toch echt wel een glas wijn. En dat is niet omdat ik trek heb of wil zuipen, ik vind het ook lekker en het is absoluut ter traktatie en gezellig en ontspannend. Het hoeft niet - het kan en mag dan wel. En misschien drink ik geen alcohol, dat kan net zo goed. Ik zie wel.De herprogrammering doet echt zijn werk wel hoor:)Ik heb vertrouwen in mezelf. quote> Wat bedoel je met "herprogrammering"? Sinds 9 september geloof ik er voor mezelf niet in nog "sociaal" te kunnen drinken, ik wil gewoon het risico niet meer nemen nog eens in de goot te glijden. Maar het duikt steeds weer op dat er mensen zijn die alcoholist zijn en sociaal kunnen drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 jowan, daar zou ik me toch maar niet op blindstaren trouwens meestal zijn dat voornemens afwachten hoe het loopt ik ken er alvast geen 1 die het kan maar het zou mooi zijn Travel, ik blijf ook graag op de hoogte en wens je een zalige reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineGwen; Ik dan mezelf en jullie heel erg hartelijk dat ik een week geleden dit forum vond en ook gelijk besloot om echt te stoppen. Want ik ben veel van mijn kwalen al kwijt. De meest zorgelijke was het overmatig zweten, altijd en overal. Het liep mij letterlijk van mijn hoofd af. Nu nog heel erg weinig last van. .quote> Same here, als ik me rustig hou is er niets aan de hand, maar langer dan 10 minuten wandelen en ik ben drijfnat. 's Middags naar het bedrijfsrestaurant, warme maaltijd, ik zweet me barsten, het loopt zo mijn kop uit, echt drijfnat, shirt nat en ik maar deppen met servetjes, vreselijk en mijn tafelgenoten zich maar verwonderen.Is dat met dat zweten echt zo gauw weer over? Ik zou een koning te rijk zijn!Ga ik meteen nieuw ondergoed kopen, allemaal verpest door het zweet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: ShahireHoi en doeiik ga even aan de andijviestampotnjammie njammietot latersquote> Ieeuwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goedeavond, Ik krijg zelfs geen brief meer van de ha over de griepprik. Heb aangegeven dat ik dat niet wilde toen ze ernaar vroegen. Verder ben ik de dag weer droog door gekomen. Morgen 2 weken. Ik meld me dan ook weer droog af vandaag. Welterusten! Ik ga nog even naar de radio luisteren. Liggend op mijn bed met een nieuw kussen ( met neksteun). Was hard nodig. Dat kussen. Die neksteun leek me wel wat. Ben benieuwd. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: lavendel1jowan, daar zou ik me toch maar niet op blindstarentrouwens meestal zijn dat voornemensafwachten hoe het looptik ken er alvast geen 1 die het kanWowWeinig vertrouwen.Gek genoeg lopen er hier een paar rond die het wel kunnen. Inclusief mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Oké Ap, ja dat wist ik niet. Maar hoe is het verder met je? Gaat het weer een beetje beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Dat is just...ik ben geen alcoholist Ik denk maar dat ik dat ben.. *ding dong* What's up butterfly? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Nou overdrijf je toch stevig bol. Die paar jaartjes verschil? En ik heb je nog zien rondhuppelen op de meeting als een jonge merrie ... quote> Ja maar toen was jij je bril toch vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: ShahireHoi en doeiik ga even aan de andijviestampotnjammie njammietot latersquote> Ieeuwwwquote> Hihihihi.. Kan me jouw reactie wel een beetje voorstellen, maarrrrrrrr, denk dat als je mijn andijviestampot proeft het best wel lekker zou vinden. En oooohhhhhhhhh, wat ben ik blij dat je er weer bent, wat heb ik je gemist. Maar dat wist je natuurlijk al lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 :$ Hm, loop weer tig berichten achter zie ik... ff bijlezen dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Volgens mij stinkt andijvie Ben jij ook zo dik geworden? Niet roken is niet gezond hoor...tut tut tut... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: jowanMaar het duikt steeds weer op dat er mensen zijn die alcoholist zijn en sociaal kunnen drinken.quote> jowan,Er is een hemelsbreed verschil tussen kunnen en proberen.Ik probeer het al zo lang ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 knap van je Fleur! dan ken ik er nu wel ééntje dus! ;-) wellicht zijn er diverse types dan? jowan, dat zweten gaat inderdaad over en dat is heel heel fijn hoe lang? oeps, ben het al vergeten? 2 of 3 weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: lavendel1jowan, daar zou ik me toch maar niet op blindstarentrouwens meestal zijn dat voornemensafwachten hoe het looptik ken er alvast geen 1 die het kanWowWeinig vertrouwen.Gek genoeg lopen er hier een paar rond die het wel kunnen. Inclusief mezelfquote> En zet mij ook maar op dat lijstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hoeist met meneer Schilpad Fleurie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: fleurtjeVolgens mij stinkt andijvieBen jij ook zo dik geworden? Niet roken is niet gezond hoor...tut tut tut...quote> Nog veel dikker En ga me nou alsjeblieft niet vertellen dat niet roken ... pfffff. En nee, ik ga echt niet opnieuw roken om af te vallen en daarna weer te stoppen met roken, dat heb ik dus allemaal al gehad. Ik rook niet, ik ben dik en daar ga ik wat aan doen. Buiten dat my dear Fleur ben en blijf ik gewoon lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Jij rookt nog steeds niet toch?? Fris hoentje jij.. Ik ben een beetje in overdrive. Ik drink terug af en toe. Een verademing. Brainwashed... Je kan iets groter maken dat het is. Daarom hoef je het niet te onderschatten. Blijven ademen. Laten we met zijn allen wachten op bevestiging zodat we onzelf eraan kunnen herinneren waar we niet toe in staat zijn. Toch? Lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hee Keurig* Fleur Chicken, welkom terug joh, we hebben lauwe cola zonder prik voor je bewaard, was toch nog open van de laatste maal dat je hier was dus geen moeite hoor. *kleurig zou ook kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: lavendel1knap van je Fleur! dan ken ik er nu wel ééntje dus! ;-)wellicht zijn er diverse types dan?Je kent er wel meer waar je het niet van weet .Er wordt niet over gesproken. Heel veel types...echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Daar ben ik weer even. Ik voel me zo goed. Mijn stiefmoeder zei vanmiddag, toen ik nog maar net binnengestapt was na een lange wandeling:"Meid, wat zie je er goed uit". En later nog eens tegen mijn vader:"Ze ziet er niet meer zo moe uit, de kringen zijn verdwenen. Ze ziet er juist erg goed uit". Daarna heb ik me gelijk op het Chinees eten gestort. Ik ben nu echt aan het uitbuiken. Zo, koffie is doorgelopen. Dus lekker bakkie pleur erbij en weer even een half uurtje soapland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeHoeist met meneer Schilpad Fleurie?quote> Ik wacht tot ie in winterslaap gaat maar ie wil ni.Maar kan iet al te lang duren. Hij eet bijna niet dus is een teken dat ie er klaar voor is.Hoe is het met (naam vergeten) je papegaaitje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: fleurtjeVolgens mij stinkt andijvieBen jij ook zo dik geworden? Niet roken is niet gezond hoor...tut tut tut...quote> Ik rook niet, ik ben dik en daar ga ik wat aan doen. Buiten dat my dear Fleur ben en blijf ik gewoon lief quote> Zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: DieselHee Keurig* Fleur Chicken, welkom terug joh, we hebben lauwe cola zonder prik voor je bewaard, was toch nog open van de laatste maal dat je hier was dus geen moeite hoor.*kleurig zou ook kunnen quote> Jane heeft vast al hoofdpijn van al mijn quotes :D*steekt tong uit*Dat was drie maanden geleden :Disgust;. Dat is vettig zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: akeleiFleurtje, gfleurtje, fleurtje :) :)Ik heb geen koorts hè? Hallucinatties of zo? Ik ga een bril pakkenquote> Lekker garnaaltje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wacht ik knijp ff in je billen Zie je...EchtNog eens knijpen?Je hebt namelijk lekkere billen..Njammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden