Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 mogeuh gefrummelde, nou het beloofd een mooie dag te worden, tjah aan wie beloofd? aan het volk natuurlijk, door de KNMI, zij zouden het ook droog houden, of................het zuiden van de lage landen zou weer eens dwars willen liggen. Nou we zullen zien n nu..............aan tafel de koffie is vers en klaar., tuurlijk de T ook en die cola,.......ja ja, nu eerst een bakkie. Vandaag , strakkies dus, eerst de laatste pompoenen binnenhalen, iemand nog interesse? kom maar halen, volgend jaar miss toch maar kraampje aan de weg zetten. maar nu eerst.....ja psies met suiker voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Jaap gefeliciteerd joh, een eigenste kot voor jullie en weg bij die 2 buren, die zich nie zo gedragen. Maar dan hier ook een tuin erbij, want die hebben jullie nu toch ook. Nou en dan kan je je helemaal uitleven op interieur en leidingen enzo he Man heerlijk als je ff tijd hebt die allemaal in opknappen steken enzo, de ideaale levensinvulling van de mensheid Nou eerst maar door de kleine lettertjes heen he, koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 om maar met de deur in huis(kamer) te vallen een muziekje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 goedemorgen, moet nog even goed wakker worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 moggeuh Kameo, koffie dan, voor jou schgenk ik wel ff in hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 hoe gaat ut met je dochter Kameo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Gaat goed, gips is eraf de andere pijn wordt ook een stuk minder. Onze Pipi Langkous kan zich weer uitleven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 gewoon omdat Marc er ff niet is, waar istie toch? hee "wilde honden" temmer, waar hang je uit joh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goed zo, daar is ze jong voor hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hoop dus dat DJ Mac R dit niet letterlijk heeft genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 straf is ook aanwezig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hee Dinah, lekker ding nie ff koffie ?? ook goeie moggeuh, tis ook zo'n wervelwind soms he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goeiemorgen! Me even melden voor een dagpact. Het wordt een zware dag voor me. Werken op een ander kantoor. De hele ochtend beetje gastvrouw spelen voor een heleboel mensen. Daarbij is mijn oude vriendin, die me nogal negeert, mijn naaste collega geworden. Dus daar wil ik een stevig gesprek mee gaan voeren dat we toch wel professioneel met elkaar om zouden moeten kunnen gaan. Ik denk dat ik vanmiddag gesloopt ben en ontzettende behoefte heb aan een borrel. Want dit herken ik wel als triggermoment. Dus wellicht meld ik me vanmiddag ook even. dagpact: Mimosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Maar nu eerst koffie! En breek me de bek niet open over pompoenen. Wat een ellende om die krengen schoon te maken. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 nou mimosa zijn ook lekkere struiken zeg en aardappels schillen is ook nix, duzzz moggeuh meiz, nou succes vandaag joh, koekie bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Eerst ff een broodje maar he? Het is nog vroeg. Moet je pompoenen schillen dan? Kan toch niet met een aardappelschiller? Ik heb echt met een mes staan kl** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 @A3: idd weinig voedingswaarde. Maar de soep was wèl lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Herkenningspuntje Het kind dat we geweest zijn leeft nog altijd in ons. Een kind dat geliefd was, creatief, speels, gesteund, beschermd, gestimuleerd, bewonderd, verwend, opgehemeld, genegeerd, ongewenst, bespot, gekleineerd, vergeten, doorgeschoven, in verwarring, stuurloos, geschokt, geslagen, misbruikt, eenzaam of beladen met schuld, angst, verantwoordelijkheid of verwachtingen. Dat is al eeuwen zo, telkens vond dat kind een manier om te overleven: met patronen die je ook als volwassene bleef gebruiken. Vaak nauwelijks bewust heeft dat gezorgd voor veel eenzaamheid, misverstanden, verloren gaan van talent en doorgeven van leed aan de volgende generatie. Wat een zegen dat we langzamerhand herkennen hoe dat werkt, dat er mensen en boeken zijn die je kunnen helpen het kind in jou terug te vinden. Door je tranen heen liefdevol kijken naar dat meisje of jongetje geeft troost, en ruimte voor het oefenen van anders omgaan met jezelf en je naasten. Puntje is een korte, positieve, gezondheidsbevorderende tip van Johanna Priester, huisarts. Wie geregeld zo'n lichtpuntje wil ontvangen, kan een leeg mailtje sturen met als titel "aanmelden". Stuur mij dan een PB voor het mail adres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Goedemorgen vroege vogels. Diesel het is nog geen november, maar oktober. Zo eerst bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Een goedmorgen. 14-11 moet ik mijn financiering rondhebben. U wordt bedankt Diesel. Nog drie dagen. Gelukkig ben ik al zo wakker en weet ik dat jij niet zo precies bent wat een goede eigenschap is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 nou op andere manier dan maar positief he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: A3Alleen de positieve wending ontbreekt...quote> Het is dan ook poëzie he, dan pakt het veel beter de emotie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ach 'k geef er wel een andere draai an en verander ut wel, sorrie voor iedereen die al wintertijd opeens ging instellen enzo Nou Jaap in 3 dagen giet nie he, o en trouwens ik heb me daar eigenlijk ook nie mee bemoeid toen we dit huis kochten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Diesel, jij mazzelaar, maar als ik mijn vriendin dat alleen laat doen haat ze me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Zo ik ga Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden