Spring naar bijdragen

donderdag 11-10-12, rustig an Jaap ;)

Diesel

Aanbevolen berichten

mogeuh gefrummelde, nou het beloofd een mooie dag te worden, tjah aan wie beloofd?

aan het volk natuurlijk, door de KNMI, zij zouden het ook droog houden, of................het zuiden van de lage landen zou weer eens dwars willen liggen. Nou we zullen zien n nu..............aan tafel de koffie is vers en klaar., tuurlijk de T ook en die cola,.......ja ja, nu eerst een bakkie. Vandaag , strakkies dus, eerst de laatste pompoenen binnenhalen, iemand nog interesse? kom maar halen, volgend jaar miss toch maar kraampje aan de weg zetten. maar nu eerst.....ja psies met suiker voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaap gefeliciteerd joh, een eigenste kot ;) voor jullie en weg bij die 2 buren, die zich nie zo gedragen. Maar dan hier ook een tuin erbij, want die hebben jullie nu toch ook. Nou en dan kan je je helemaal uitleven op interieur en leidingen enzo he :) Man heerlijk als je ff tijd hebt die allemaal in opknappen steken enzo, de ideaale levensinvulling van de mensheid ;)

Nou eerst maar door de kleine lettertjes heen he, koffie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen! Me even melden voor een dagpact. Het wordt een zware dag voor me. Werken op een ander kantoor. De hele ochtend beetje gastvrouw spelen voor een heleboel mensen. Daarbij is mijn oude vriendin, die me nogal negeert, mijn naaste collega geworden. Dus daar wil ik een stevig gesprek mee gaan voeren dat we toch wel professioneel met elkaar om zouden moeten kunnen gaan.

Ik denk dat ik vanmiddag gesloopt ben en ontzettende behoefte heb aan een borrel. Want dit herken ik wel als triggermoment. Dus wellicht meld ik me vanmiddag ook even.

dagpact:

Mimosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenningspuntje

Het kind dat we geweest zijn leeft nog altijd in ons.

Een kind dat geliefd was, creatief, speels, gesteund, beschermd, gestimuleerd,

bewonderd, verwend, opgehemeld, genegeerd, ongewenst, bespot, gekleineerd,

vergeten, doorgeschoven, in verwarring, stuurloos, geschokt, geslagen, misbruikt,

eenzaam of beladen met schuld, angst, verantwoordelijkheid of verwachtingen.

Dat is al eeuwen zo, telkens vond dat kind een manier om te overleven:

met patronen die je ook als volwassene bleef gebruiken.

Vaak nauwelijks bewust heeft dat gezorgd voor veel eenzaamheid, misverstanden,

verloren gaan van talent en doorgeven van leed aan de volgende generatie.

Wat een zegen dat we langzamerhand herkennen hoe dat werkt,

dat er mensen en boeken zijn die je kunnen helpen het kind in jou terug te vinden.

Door je tranen heen liefdevol kijken naar dat meisje of jongetje geeft troost,

en ruimte voor het oefenen van anders omgaan met jezelf en je naasten.

Puntje is een korte, positieve, gezondheidsbevorderende tip van Johanna Priester, huisarts.

Wie geregeld zo'n lichtpuntje wil ontvangen, kan een leeg mailtje sturen met als titel "aanmelden".

Stuur mij dan een PB voor het mail adres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...