Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Gabbelebabs, geniet van vandaag en van elkaar!! neem je camera mee en leg alle mooie momenten van vandaag vast mooi om later naar terug te kijken Carpe Diem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ben aankleden lees straks wel bij zie net dat aankomsttijd dochter al om 9.19 is dus voor ik het weet is ze thuis :D:D zoefffffffffffffffffffffffffff doeiwoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ach, Sha dan toch, wat een toestand. Denk aan je :light: Dit moest een kus zijn, hahahaha. Ik blijf hier vandaag maar wat hangen bij julie. Heb het zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Je bent in beeld hoor Miran, ik heb verse koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse Truitje Miranda Apple Serra Kopje thee voor Miranda ;-) Emmaroos heel veel sterkte Truitje wees lief voor jezelf Voor alle anderen ook goedemorgen! Dag 12 vandaag........voelt als een pittig dagje.... Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 nu op RTL IIII =4 dus, iets over zuipen, dus voor wie interrese heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dat zou fijn zijn Sha. Dit is erg vervelend. Maar de pc. is helemaal niet goed joh. Vreselijk traag en als ik een site aanklik of een antwoord wil geven hier, komen er verschillende dingen op te staan die helemaal niets met het adb. forum te maken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 moggeuh Bolll, tjah zoveel muziekjes geef ik nie door hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, "De overeenkomsten zijn voor mij belangrijker dan de verschillen." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Snel even voor onze Bollie: Heb jij Ccleaner? Deze maakt de computer qua software prima schoon en is gratis. Link: http://www.downloadsoft.nl/CCl...pIv8-rICFeTHtAodQEMAZA Ik gebruik deze zelfs op mijn werk om het frummen tussendoor te verbergen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: truitjegisteravond helemaal fout gegaan, een fles leeggezopen en van alles gevreten wat los en vast zat.geef me maar op mijn donder dit mag niet weer gebeurentruitjequote> Truitje vraagt volgens mij om hulp om dit niet meer te laten gebeurenmisschien loop ik hier al wel te lang meemaar uitspraken als'wees lief voor jezelf', 'is niet erg' zouden die hier nu daadwerkelijk aan meehelpen?Nee Truitje, schouders eronderstaan laten die drank!!Jij wil AdB worden dus niets meer in huis halenJIJ bent degene die nu moet handelendus het geeft wel als je toch drank kooptwant je grijpt ernaar als het in huis isactie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dank je Tatum. Ik zal hem eens opnieuw installeren. Maar ik heb mijn com. vorig jaar schoon laten maken dus misschien wordt het weer tijd. Ga hem ff opnieuw installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dank je Emma ik hoop dat jij je ook weer snel wat beter gaat voelen ik krijg wel de indruk dat je momenteel erg veel werkt volgens mij iets teveel?? of 2?? Tante, zal het dochter vragen en ik laat het je weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Bol, nog 1 link: AVG free anti-virus. Haalt ook heel veel tracking-cookies (ik denk dat je daar last van hebt) weg. Link: http://download.cnet.com/AVG-A..._nl&subj=dl&tag=button Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 IID Sha, Truitje je zal opnieuw moeten beginnen en je weet nu dat de verleiding te groot is. Tjah of je moet weer alles opnieuw mee willen maken, dan was je hier voor nix. Ach en heel sneu voor je visite als jij geen drank in huis hebt zeg, mogen ze bv wel roken in woonkamer, ja weet niet of je rookt hoor maar als voorbeeld. Tis stoppen of niet , helemaal aan jou de keus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Emma:present: , hoop dat je snel weer beter voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 enne Truitje....een flesje verstopt? volgens mij wel 2 als jij er al 1 op hebt gedronken voorbij het drankenpad lopen voortaan stukken beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 DoeiWoei ben er even van tussen nog wat doen voor mijn miepje zo bruin thuis komt dag neeffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ja maar je geeft het zelf al aan dat je wist dat dit ging gebeuren hoor Truitje. Je zegt toch al dat je die fles "verstopt" had, voor wie dan stiekum voor jezelf ??? tuurlijk meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Nou ik moet maar ff kijken hoe dit nu allemaal gaat kanjers. Ga in ieder geval binnenkort mijn pc. weg brengen. Nou genoeg over mijn probleempje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Nog ff, Bol, over je probleempje... Lieve frummers, goede vrijdag allemaal! Aan het werk. Kate, ik hoop dat je niet al weg bent... Een hele fijne vakantie in la bella Italia! Dat er vele gelati en capuchio's verorberd mogen worden. (dat je af en toe kunt inloggen) Bon viaggio! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 A3, een fijne week met je gezin! Heel fijn dat je ons op de hoogte houdt, en ik geniet van je bijdrage s'ochtends. (hoewel ik er nooit live bij ben) Dat wordt een feestje, de 21ste! Gute reise und viel wiener schnitzels essen, und nichts Oktoberfesten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Gwen, het is geen goede vrijdag vandaag hoor! Op (de echte) goede vrijdag zijn we vrij ** even een grapje tussendoor. Nu weer serieus aan het werk ** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Heel veel plezier A3. Hoop dat het weer een beetje mee zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 A3. Een hele fijne en droge week gewenst! Zowel binnen als buiten. We zullen je missen bij de ochtendploeg. Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden