Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Madelief, dat lijkt me een hele rare en vreemde gewaarwording om zoiets dan te zien, bah! Madeleine, solliciteren? Veel succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik maar er maar een hangdagje van Sha:D Als ik de balans op maak van de afgelopen week, dan ben ik dik tevreden. Verslavingszorg en de psychologe vinden dat dat ik heel goed werk heb geleverd, hoef pas over een maand terug komen. Reintergratie gaat ook volgens plan, ik ga eerst aan de slag als vrijwilligster in de bejaardenzorg. Ze noemen dat SA, sociale activatie. Heb ik veel zin in. Heb de afgelopen maand veel stappen gezet en ben erg blij met de vooruitgang die ik heb geboekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Madeleine, heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 goeiemorgen frummers Madeleine: toi toi toi!!! en iedereen een fijne dag beetje haast vandaag dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Nou Madeleine, trek je stoutste schoenen aan en ga ervoor joh. Je hebt gister al laten zien dat je genoeg in huis hebt en je niet zomaar ergens bij neerlegt bij 1 optie, duzzz Go Meiz, maar eerst een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Nou das idd raar hoor, ik was niet op Bali dat jaar, maar half jaar daarna, ook op Java ton aanslagen in Jakarta en nog wat plaatsen, touristen beleven weg, ontzettend veel armoe bij mensen die hadden geinvesteerd en waren verhuisd daarvoor. Echt nergens touristen toen, wel rustig en durfde niet eens af te dingen bv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Drakie, Hier net zo, afdingen hebben we toen ook niet gedaan. Maar zo uitgestorven als het toen was, heel bizar. Restaurants waren bijna allemaal gesloten. Dus heel veel werklozen. Iedereen was de hele dag aan het offeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 gisteravond helemaal fout gegaan, een fles leeggezopen en van alles gevreten wat los en vast zat. geef me maar op mijn donder dit mag niet weer gebeuren truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTHannekeAlbertLytsequote> truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Hoi Truitje, wat ik mij ook al eerder afvroeg is waarom jij drank in huis hebt juist nu je nog zo in je beginfase zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie diesel. ( wel verse hoop ik) truitje balen. hoe kwam het??? straks alle drank de deur uit meid, anders redt je het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Goedemorgen Allen! Hele week prachtig weer, en nu regent het hier ik heb vandaag vrij, ik ga met ons gezin een dagje naar de Efteling, heb slecht geslapen vannacht, toch een beetje denkend, kan mijn vader dat nog aan? kan ie nog dat eind rijden etc.... onzin, want nu kan ie dat nog, dus ik ben ook blij dat we nu gaan, er is nu alleen nog maar nu, dus nu kan ik alle workshops, cursussen en boeken die ik gelezen heb in de praktijk brengen, en ik ben zo dankbaar, dat ik nu niet drink, want die workshops e.a best aardig, ' maar voor mij was meer dan 3 maanden droog zijn, een betere oplossing! nog even bijlezen, paps haalt me zo op! Fijne dag allen, en ik neem vandaag de eerste niet, en ik steek ook de eerste niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 ik vind het zo lullig als er iemand komt en ik vraag wil je iets drinken ,,, en ik heb geen wijn. daarom had ik een fles verstopt.. voor bezoek mijn omgeving weet niet van mijn verslaving truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 hallo allen, jullie klinken zo gezellig in de ochtend, heeft er hier dan niemand een ochtendhumeur buiten ik welkom Romie van gisterenavond! Truitje, lief zijn voor jezelf, hoor Madelein: haartjes in de plooi, neus in de wind, colgatesmile op en solliciteren maar, duim duim! Diesel en Made: Kameleon: schitterend als een mens blij mag zijn over zijn eigen prestaties toch? veel KMW voor alle anderen ook en toch vraag ik me ook af waar Marc en Fibo blijven? joehoe? pb mag ook ik gun mezelf vandaag een extra uitziekdagje zonder me schuldig proberen te voelen, ggrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dat is niet slim Truitje, maar het is zoals het is. Opnieuw beginnen, je weet dat je het kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 waarom is het L als je niets qua drank in huis hebt? ze komen toch voor jou of komen ze voor de drank? dan zijn het geen echte vrienden als ze voor de drank komen Truitje er is niets vreemds aan om te zeggen dat je niets in huis hebt hoor want als jij echt deze stap wilt zetten dan zul je ook voorlopig geen drank in huis moeten halen die fles is namelijk zo geopend hè en jammer dan voor de visite drinken ze fijn een kopje thee of glaasje fris mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: Shahiredan zul je ook voorlopig geen drank in huis moeten halenquote> pure zelfbescherming!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: Shahiredan zul je ook voorlopig geen drank in huis moeten halenquote> pure zelfbescherming!!quote> Precies! Hier ook al vanaf stopdatum geen drank in huis.Als het wel zo was geweest, had ik absoluut een keer overstag gegaan.Truitje, het is even wennen voor je vrienden,maar je bent er veel beter mee om eerlijk tegen ze te zijn.Het zijn toch je "vrienden"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 goeie morgen allemaal, Hé ik krijg verschillende reclames door de berichtjes hier heen. Dan staan er rode woorden afgedrukt en als ik daar per ongeluk overheen ga, is het een reclame. Ook komt er onderaan het beeld een reclame. Moet de pc. binnenkort maar eens schoon laten maken. Dit is bijna niet te doen. Maar verder houd ik het vandaag weer helemaal droog, het is buiten nat genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Truitje, jammer joh maar wel weer doorgaan hoor, het ging immers goed. Het is ook rot als mensen zuur kijken als er geen wijn in huis is. Mijn vader heeft ook 2 jaar erg gedronken en is toen gestopt. Had geen drank meer in huis maar alle mensen bleven weg. Of op zijn verjaardag kwamen ze op de koffie en gingen toen vroeg naar huis om toch een borrel te drinken. Ik heb dat altijd zo zielig voor hem gevonden........heb het ook in mijn speech genoemd bij zijn begrafenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Allereerst eerlijk zijn tegenover jezelf denk ik toegeven dat je niet met drank om kunt gaan dus daarom niet in huis halen dan ben je al een hele stap op weg Het is en blijft moeilijk om tegen vrienden te zeggen voor de meeste denk ik? vaak weten je echte vrienden meer dan je zelf vermoedt als ik even uit ervaring mag spreken en sta je soms versteld als je het ze verteld de steun, het begrip...... en dat kun je dan echt gebruiken, uit voor jezelf misschien onverwachte hoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Dubbel...overdrijven kan natuurlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Heey Sha, wat was er met jou gebeurd? Ik las iets maar kan niks terugvinden???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Bol, heb ik ook een keer gehad mijn dochter wist het op te lossen maar ze is er nog niet anders had ik het kunnen vragen zal ik eventueel alsnog vragen voor je maar dan nog even geduld en gewoon niet op die rode link drukken in de tussentijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Emma :heart: ze waren vergeten zijwieltjes op mijn nieuwe electrische fiets te zetten tja, en toen vloog Sha de bocht uit geloof dat eierstokje dat ook niet zo leuk vond die meldde zich een week later en wilde eruit dus zo ongeveer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden