gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Draak en Lavendel, goed begin van het weekend. Brood! Thnx ouwe rockers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Kameleon drie maanden ver? Gefeliciteerd!! Zes maand is niet veraf. Voor je het weet ben je daar. Dat is een half jaar. Ze zeggen wel steeds kijk niet verder dan vandaag maar piepen mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goed hoor Jaap, Gelukkig hoefde ik dat niet te doen bij het verlaten van m'n vorige huis, lekkage bij bovenburen had gezorgd voor schimmels, nou paddestoelen en hele camanbers groeide er. Dus hoefde alleen te plamuren en ut hang en sluitwerk te herstellen, gelukkig want 10 jaar een opvang draaiende houden had toch wel echt wat gedaan met ut huis zeg en toch gewoon echt alles goed onderhouden, maar toch. Maar is idd fijn om huis netjes achter te laten en zeker als je niet van grote organisatie huurt en met andere tuurlijk Suk6 Japie leef je uit he Tjah Lavendel had je die tattoo maar op de meat ding moeten laten zien joh LOL Had je nie lange vriend bij je in Gouda en zat jij onder tafel in kleedkamer en ......ROFL Heb wel veel gelachen met hem en de jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Madeleine, koffie en ranja hier! Ben benieuwd naar je kroegverhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Fleur ik kijk ver vooruit, kerst en oud en nieuw zonder wijn voor het eerst in jaren... Zie er niet tegenop, ga er van genieten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Diesel Jij sprinkhaan Laters Ik ga op jacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Madeleine moest toch ook naar de markt voor sperziebonen? Sta op Madeleine!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Madelief, met deze mensen heb je nogal wat meegemaakt. Spannend hoor! Heb een goede meeting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 ok voor Lavendel dan he nou ja ook Gwen en Dinah hoor en ja tuurlijk Maureen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Kameleon voor je 3 maanden, voor mij was dat echt een mijlpaal, daarna begon het ''echt''! Gefeliciteerd!! Sha, het uitje gister was heel leuk, en alleen s'middags wat spetters, zelfs nog zon gehad, dus dat was al een wondertje, was leuk om met zijn allen te doen, en dat is ons dus nog wel gegeven, dat we dit kunnen doen nu, voorheen was mjn vader daar altijd ''te druk'' voor, en nu kunnen we dit nog doen Af en toe had ik dan wel even een brok in mijn keel, toen ik alleen met mijn vader in de droomvlucht ging, dan stonden we daar in de rij, en wisten niets te zeggen, ja later over de attractie, dat dat zo mooi was, maar het is goed zo, s'avonds bij het eten, had ik het even koud, zegt mijn moeder; ''dan moet je een rood wijntje nemen, word je lekker warm van'' ik schrok me rot, en antwoordde snel; ''nou, ik heb soep besteld, komt goed'' ze gaan straks wel merken dat ik helemaal niets meer drink, als we op vakantie zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Kamé das dan een heel fijn vooruitzicht dat je nu al naar een droge kerst uitkijkt. Beter dan er tegenop zien. En Fleurie dochter al uit bed geschreeuwd? Kind zal zich dood geschrokken zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Bon Giorno Gwen. Ja en ik was er blijkbaar nog niet aan toe. Maar zeker is, dat daar het zaadje is gelegd. Daar ben ik dankbaar voor. 2 weken nadat ik uit de kliniek kwam dronk ik weer..... Het was ook mijn eerste kennismaking met de 12 stappen. Nu moet ik wel goed voor de dag komen, dus ik ga even mn haar in de krul doen. Misschien tot zo nog, als het snel lukt, en anders tot vanavond. Fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Jaap dat is nu een mooie eigenschap, de boel netjes achterlaten, dat zouden meer mensen moeten doen eens kijken of ik me vandaag ergens toe aan kan zetten, er zit al een was in, moet eigenlijk even poetsen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Madelief Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Dat jullie deze tijd nu en op vakantie samen door gaan brengen is toch wel heel kostbaar, Gaby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Krul of geen krul. Dat het nu zo goed met je gaat, zal helemaal niemand ontgaan, Made. Ik ben ook zo blij dat ik het programma gevonden heb, of AA mij eigenlijk. (onder de bank,met 30 lege flessen om me heen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ik ga verder mijmeren op het AA draadje. Beter....haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ach MadeLief een glimlach is beter dan een krul Vermaak je he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Kameleon, gefeliciteerd met je mijlpaal, 3 maanden, knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: gwenDat jullie deze tijd nu en op vakantie samendoor gaan brengen is toch wel heel kostbaar, Gaby.quote> Dat is helemaal waar Gwen, en ik ben daar dan ook uitermate dankbaar voor,en dat had ik zonder het programma dan weer veel moeilijker gevonden,ook hierin helpt het programma mij, stap 3!ik ben bang dat ik anders in zelfmedelijden was verzand, en zeker de gedachte hadgehad nu te ''moeten'' drinken, nu ben ik zo blij, dat ik niet hoef te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 DAGPACT: Hanneke Igor Mimosa Truitje Albert Lytse miranda Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 En ik ben weer weg, misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Nee, die krul is niet belangrijk. Toch zit het nu redelijk. Haar op zolder... Ik ga er vandoor! Naar een mooi landgoed, bij Beesd. Fijne dag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Fijne dag Made. Rijd voorzichtig:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 :present:Fijne dag, Madelief! En dat geldt voor iedereen, en sterkte voor wie het nodig heeft. Ben nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden