Jen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Nogal veel ruzie aan het thuisfront, gwen. Hij vraagt me zelfs om in de drank te vliegen. Heb ik nog niet gedaan overigens. Maar kennelijk ben ik dan leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ik vind het ook jammer, Hannah. Ik ga ook pas opnieuw planten als ik slangen heb ingegraven vanuit de vasca waterbakken waar het water van de bron inloopt. Het schijnt dat als ze het eerste jaar overleven, ze daarna gewoon goed gaan. Maar het waren terrassen vol. Snik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: wijfieIk kom me even afmelden voor het dagpact, m'n laptoppie gaat al aardig wennen, zit lekker op de bank ermee...Ik wens iedereen welterusten en tot morgen quote> Hoi Wijffie,Ik zie dat jij eigenlijk al bent aangemeld sinds 2006wat is jouw langste periode geweest dat jij uberhaupt hebt droog gestaan?Vroeg het me gewoon even afomdat ik jouw sinds mijn komst begin 2011 iedere keer weer met hetzelfde zie terug komen.Zou het dan niet eens tijd voor je worden om daadwerkelijk professionele hulp te gaan zoeken?Want als jij echt zo graag droog wilt staan dan schiet dit natuurlijk niet echt op toch?aanp.letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Oehh, gevaarlijk Jen. Laat je niet gekmaken. Hoezo leuker? Vind je dat zelf ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Jen, ik merk dat ik veel assertiever ben geworden nu ik niet meer als een benevelde dweil op de bank hang. En daar moet mijn omgeving wel aan wennen. Vooral als ze zelf nog wel drinken. Blijf bij waar je je het best voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ik ben vrolijker met veel drank op, ja, dan doe ik "gek" en zo. Maar de nadelen zijn te groot. Goh, het probleem is dat ik een beetje depressief ben. Dat heeft zijn tijd nodig. Voor hem niet makkelijk natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Mijn vriend drinkt amper, Gwen, maar hij leerde me kennen als vrij vrolijk en drinkend. Misschien moeten we onze relatie evalueren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Moeilijk Jen. Ik hoop dat je je toch snel beter gaat voelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Er komt weer een nieuw evenwicht in jullie relatie Jen en ook dat gaat met vallen en opstaan hopelijk groeien jullie niet uit elkaar het is een kans juist ging jij niet mindfulness onderzoeken, of was dat een andere frummer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 @ Jen: dat moet wel een hevige ruzie zijn geweest. Ik heb dat ook weleens tegen rokers horen zeggen als ze gestopt waren, dat ze zo chagrijnig waren dat die ander wenste dat ze weer zouden beginnen. Maar in dÃt verband? Hij weet niet wat hij wenst! Wat Gwen zei is wel waar: je laat niet meer alles over je kant gaan en dat is wennen voor de ander. Blijf bij jezelf meis en doe wat goed voor jou is, en uit al je postings blijkt dat dat nÃet drinken is. Sterkte ermee. @ Sha: leuk je weer even langs te zien waaien nu ik er net ook ben. Hoe gaat het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 kom nog even welterusten zeggen voor ik weer te laat naar bed ga slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Hallo Jane, Ik ben verstandig en meld me ook maar af voor vanavond, droog. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Slaap zacht, Jane, Lytse Ik ga ook afsluiten. Bonne notte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Ik heb al eens een cursus mindfulness gevolgd, Jane. Wellicht verwar je me met een ander? Ja, Lytse, hij heeft de combinatie depressief (komt bij tijd en wijle terug) en drank nog niet meegemaakt. Drank versterkt toch de emoties die ik heb, dus vrolijk zal ik wellicht niet worden als ik er nu invlieg. Bedankt allen voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Gwen, een hele fijne vakantie gewenst! ik zal je gaan missen Travel ook lees ik, jij ook heel veel plezier! Lytse, gaat hier goed hoor laat me niet zomaar eronder krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Jen, hou je taai! voor ieder alvast welterusten morgen lees ik wel verder bij mooie tijd om af te sluiten zoefffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Joepie, Sha zoeft weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Die las ik nog Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Dat was een trage zoef dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Gwen, zo voelde ik me gisteravond ook. Al vanaf maandagmorgen toen ik wakker werd. Ik lees dat je op vakantie gaat, dus fijne vakantie! Eigenlijk heb ik wel zin om naar bed te gaan. Maar het is nog maar 23.45u. Het kan toch niet zo zijn dat ik nu ook nog eens een dagmens wordt, na jaren avondmens te zijn geweest. Moet niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Heintje 1, ik ga pas dinsdag, Madeleine. Maar ben nu al helemaal opgewonden met reiskriebels. Dank je! Mijn man staat trouwens brooddeeg te kneden, de dorpshoutoven onder ons huis brandt al voor morgenochtend, en we willen ook ons aandeel leveren. Dus het is hier voorlopig nog geen serene slaapsfeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Het is gelukkig al bijna dinsdag, Gwen. Waar gaat de reis naartoe? Want dat heb ik wel gemist. Klinkt leuk om zo brood te bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Het is een zootje hier.Overal bloem. Ga met mams naar India. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Wijfie, anderhalf jaar. Wat moet dat een heerlijk rustige tijd geweest zijn. We zijn allemaal even ver verwijderd van dat eerste glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 zoals het smeulende houtkacheltje hier ruikt zo ruik ik jullie nachtelijke oven Gwen heerlijk toch en tegelijk word ik heel nostalgisch en droevig om vele gemiste zaken slaapwel lieverds ik ruik en zie dennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden