Antoinnette Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Veel plezier op de reünie vandaag Madelief. Kan me voorstellen dat het spannend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Madelief, veel plezier op de reunie en fijn dat je vader het iets beter maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 korte nacht, maar tevreden wat stak er veel tijd om met katers in bed te liggen!! kameleonnetje, oren even toe voor je hoofdpijn, wil toch effe luid zingen voor je drie maanden: :moon::moon::moon::moon::moon::moon: zo, ik stap de wereld in, want ik heb twee dagen niks gedaan, het wordt hier een puinhoop, lijkt dat ik wel gedronken heb, gelukkig waren het maar vierrussjes... Madeleine, heb je de markt gehaald?? swingt lekker Diesel, heeuul toepasselijk Madelief, ga je weer staan stralen op de meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Mimosa, beter wat buikpijn van de koekjes dan vandaag een vette kater en brak van de drank veel plezier vanavond met je etentje met een frisje erbij went ook prima heb ik pas weer ervaren en morgen weer lekker fris op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Zo de boodschappen zijn gehaald, lekker rustig zo vroeg in de supermarkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Bedankt voor de felicitaties, 3 maanden alweer. Ik weet nog dat ik zo bang was om te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Made, fijn dat het beter lijkt te gaan met je vader. Geniet van de meeting:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Wauw Kameo 3 maandenis kwart jaar , mooi meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Originally posted by: kameleonIk weet nog dat ik zo bang was om te stoppenquote> En bevalt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goede morgen allemaal Kameleon van harte :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 DAGPACT: Hanneke Igor Mimosa Truitje Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Lavendel, moest wel lache om de verhaalen over Herman enzo, pff waar ze hier allemaal nie vandaan komen he en dan de eigenlijke kans miss dat we elkaar daar wel es hebben ontmoet ofzo. Of zelfs wat hebben gedronken ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Sha, een volmondig ja, ik voel mij zo vrij! Hoef niet meer te denken, zal ik wel, zal ik niet.... Ging nu vroeg naar de super om melk i.p.v. wijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Kameleon, doet me er plots aan denken ja ik ging vaak op een tijdstip dat ik weinig mensen tegen kon komen tussen de middag als moeders hun kinderen ophaalden van school of ik wisselde regelmatig van supermarkt anders zagen ze me daar weer met tig flessen weg gaan blij dat ik dat nu niet meer heb kom ook nauwelijks meer bij een glas bak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 maar Diesel toch, herinner je me dan niet meer?? ik was dat meisje met dat korte rode topje en die tatoe op haar rechterbil, rechts van het podium ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Een hele goeie morgen Frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Een hele Goedemorgen Allen! Ik ga eerst even bijlezen, is er nog koffie? of ben ik te laat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Dat moet hij zich vast nog wel herinneren Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Gabs, hoe was je dagje uit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Er is heel veel koffie, en warme broodjes. Met gesmolten boter en hagelslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Njammie Jaap dat klinkt niet verkeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Sinds mijn neefje en nichtje hier gelogeerd hebben ben ik er weer helemaal gek op. Ik ga vandaag mijn huis een beetje schilderen. Klinkt gek zo vlak voor het verhuizen, maar ik wil het netjes achterlaten. (En we hebben hier ook de afspraak met elkaar dat je per maand 4 uur iets aan het huis doet. Nu ga ik even wat vooruit werken, dan zit me dat straks niet in de weg) Tot ziens maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Succes vandaag Jaap en gelijk heb je om het netjes achter te laten wel zo fijn voor de volgende bewoners Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Kameleon, gefeliciteerd met 3 maanden vrijheid! Wat een ellende was dat, Sha en Kame... Steeds maar naar een andere supermarkt. Op rare tijdstippen, verstopt onder kattegrind in de auto. Wat je zegt: vrijheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Goedemorgen snoezepoezekes Effe dochter wakker krijsen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden