witte Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Misschien is het niet om hulp willen/kunnen/durven vragen dan voor jou het punt waarom je steeds terugvalt in de alcohol wijffie... Ik zou zeggen, probeer deze manier nu is uit, wie weet kom je mogelijk een paar stappen verder er mee. Niet geschoten is altijd mis.... Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Ach Wiitte wat een wijze woorden weer Ha vervelend ding, alles goei met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 ik was ff verdwaald op het draadje van Myriam. nou ja ff:) slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2012 Hallo Diesel, Wat een laterik ben jij! Ik dus ook. Door die drukke dag moesten we nog even "opslomen" zoals ze dat in het noorden noemen. Ons nichtje heeft een auto-immuunziekte en was op een verwendag geweest. 100 Kinderen hadden op een vliegveld rondgereden in 105 Ferrari's! Die 5 extra waren er voor het geval er één panne kreeg. Ze hadden nog een vliegshow gehad en een diner in een pretpark! Haar vader was jaloers. Hij had ook wel willen meerijden. Ze had 260 km snelheid gereden en vond het prachtig. En ook nog met open dak! Zo leuk om te horen en op het ogenblik gaat het met haar helemaal goed. Met een tevreden gevoel nu, weer droog, dus mijn bed in. Krijgen we morgen weer een muziekje van je? Ik ben een beetje ongerust over Marc. Hoop dat hij zich gauw meldt. Groeten aan je lieve wederhelft en welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Graag meld ik me nog droog af . Het is soms wat moeilijk dat nog 's avonds te doen. Excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ach Lytse wat zullen die kinderen genoten hebben, geweldig Nou en dan lijkt dus iedereen genote te hebben he, goeie dag dan idd nou tot zo dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 15 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hoi Lidia, Ik schrik hier best wel van. Het stoppen gaat je vrij makkelijk af. En zomaar ineens zit je weer aan de drank. Zonder dat je het hebt zien aankomen. Het zou mijn verhaal kunnen zijn. Makkelijk de knop om kunnen draaien om te stoppen en er eigenlijk geen moeite mee hebben. Maar ook makkelijk die knop wéér omdraaien richting drank. Dit is een goeie waarschuwing voor mij, want zo zou het zomaar kunnen gaan. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden