Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 oktober 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeieavond allemaal,

kom ook even stiekem kijken op mn derde weer droge dag, met een behoorlijke nasleep van zelfs maar 1 avondje doorzakken....

Wie daar wensen toe heeft... t is verschrikkelijk heel erg zonde.

was bijna 2 maanden droog en t is toch op een aantal fronten weer helemaal opnieuw beginnen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: krekel
kom ook even stiekem kijken op mn derde weer droge dag, met een behoorlijke nasleep van zelfs maar 1 avondje doorzakken....
q]
Uitprinten deze zin Krekel en op moeilijke momenten herlezen.
En vandaag was vast al weer een stuk minder erg dan twee dagen geleden.. toch?
Gaat goed komen meis, voor je het weet ben je toch twee maanden verder, wedden?



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frodo,

Inderdaad een tijd geleden dat we tegelijkertijd op het forum waren. Het gaat hier zoals vanouds met het lijf en met het niet drinken erg goed.

Vanouds wil zeggen: wat doen en daarna uitrusten en het gaat mis als ik teveel moet/wil doen. Sommige dingen kan je niet plannen (zoals een verjaardag) en dan wordt het allemaal snel teveel. Ik ben er ondertussen aan gewend.

Het alleen wandelen is best moeilijk. Voorheen stond ik altijd klaar, ook als de weersvoorspelling slecht was, omdat mijn buurvrouw ook klaarstond. Nu denk ik, als ik de dag tevoren een hele zware dag heb gehad en er regen is voorspeld, de volgende keer maar wandelen!

Hoe gaat het met jou?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Krekel: goed dat je er weer bent meid! We gaan ervoor.

@ Bollie: dat het je prima gedaan! Opgekomen voor jezelf. Wel rot dat het zo moet. Het staat of valt kennelijk met de persoon die in de winkel staat.

Ik heb zware cylindrische glazen die ook heel duur zijn. Bij de goede opticien heb ik mijn normale bril gekocht en met zijn recept heb ik bij H.A. een reservebril geregeld.

@ Jowan: ik denk inderdaad dat je leven pas echt begint als je nuchter bent en dat je dan onvermijdelijk dingen tegen komt, die in daarvoor hebt laten liggen, weggedronken of wat dan ook. Ja, ook de problemen. Ze verdampen nu eenmaal niet.

Wel kan je er beslist beter mee omgaan, doorheen, en verwerken. Ik wens je alle sterkte erbij.

Ben je toevallig al een beetje gaan opruimen in je huis, een klein klusje?

@ Zonnetjes: voel je je vandaag een beetje beter? IK hoop het voor je.

Ik ga nu eerst maar even bankhangen. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij ben je al weer een stap verder Krekel.

Je hebt het tot 1 avond weten te beperken in tegenstelling tot anders.

Je weet donders goed hoe goed je je voelde toen het goed ging en hoe beroerd je je voelde na die ene avond.

Koester het goede gevoel en weet op moeilijke momenten dat echt beroerde gevoel weer omhoog te halen.

Maar wees nu gewoon vooral blij met het nu.

Ga je weer helemaal goed voelen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

halllo allen,

geen fut om bij te lezen kwam me alleen even aan en weer afmelden.

het was een zware dag zowel fysiek als in mijn hoofd.

Niet makkelijk om mijn moeder weg te moeten brengen naar de kliniek.

was erg moeilijk om daar weer weg te rijden aan het eind van de dag.

Ik ben zelfs te moe om aan de mogelijkheid te denken om te gaan drinken.

lekkere pot thee gezet nog even zappen en lekker slapen,

morgen kom ik hier wel weer meer rondbuurten

allen succes bij alles en allen welterusten !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: krekel
Hai Zonnetjes,

ja... erg ziek en verdrietig natuurlijk...
hoe vergaat het jou allemaal is 25 juni ook DE dag:wine: dat je het voor mekaar hebt gekregen?


Was even wat anders doen, Krekel, ben er weer.
Kun je ook naar de positieve kanten kijken? Je hebt een avond gedronken ipv een heleboel. Je bent zelf weer gestopt, hardstikke goed dus.
Weet je ik ben wel tig keren gestopt en weer begonnen. Baalde ik iedere keer weer van. Mijn eerste onderschrift was niet voor niets dat je duizendmaal kon falen (weet het goede woord niet meer) maar toch weer kon gaan dansen.
En ja ik heb sinds de 25e juni niet meer gedronken. Doe iedere dag mijn best om dat zo te houden. Had echt niet gedacht hoor, dat me dat zou lukken. Stapje voor stapje, gaat het. Ik kom nu weer andere dingen tegen, die ik moeilijk vind. Maar die zijn te overwinnen als ik maar geen eerste glas neem.
Zet hem op, je kunt het:rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: albertina

Ik heb er 2 keer een bril gekocht,
waardeloos, eens maar nooit weer.
:present:quote>


Deze moet je toch eens uitleggen, eens maar nooit weer en dan toch 2x een bril kopen.:huh::D;)quote>


Ja, daar moet ik zelf ook eens goed over nadenken.
:huh::D:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vier op een rij van mij. ZOu dit de vijfde worden?

@Lytse,

Voel mij vandaag veel beter, gelukkig Lytse. Het kwam gisteren allemaal bij elkaar, droom, hoofdpijn en voor mijn gevoel geen reacties op een vraag om hulp. Las de posting vandaag nog eens over en kan me nu voorstellen dat er niet gelijk werd gereageerd werd. Als ik me weer zo voel, zal ik anders posten!

Ja en moeilijkheden niet willen wegdrinken, reacties op operatie van mijn zoon zal allemaal meespelen. Hoeveel en wat weet ik niet zo. Maar ik ben eigenlijk wel blij dat het zo gebeurde. Ik heb er van geleerd.

Erg creatief ben ik gisteren inderdaad niet geweest hoor. Maar ik ga dan wel wat routinewerkjes doen, naaiwerk meestal. Dat blijft bij mij meestal liggen. Maak liever iets nieuws. En het moet wel klaar voor een markt.

Las dat jullie weer een plek hebben voor zijde schilderen. Fijn. Jij geeft zelf les he. Leuk. Het is niet in de buurt, wie weet had ik anders les genomen.

Tot latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...