Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 oktober 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Lidia, mijn cc heeft geen aflossing. Dat moet maandelijks in één keer worden voldaan. En ik zag dus vandaag pas wat voor ravage ik heb aangericht. En dat was even kwalitatief uitermate teleurstellend. Maar ik wil geen negatieve registratie bij het BKR, dus dergelijke zaken worden als eerste betaald en dan zien we de andere rekeningen wel weer. Al heb ik daar alleen deze maand last van. Twee rekeningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Omdat mijn surfer uitgevallen was ben ik nu even veel aanwezig, nog even dan.

Mimosa

Nooit maar dan ook nooit meer iets zoeken voor je dochter, anders leert ze het nooit!! Is duidelijk een geval van jammer als ze zonder tas op school komt, zij krijgt dan de wind van voren, niet jij.

Iemand die kan paard rijden kan ook voor haar spullen zorgen.

Ik had 4 zonen in 3 jaar en dus enige ervaring in dit soort zaken.

Hoe vaak ik niet gestruikeld ben over hun schoenen, terwijl daar een keurig plankje voor was!! Op gegeven moment was ik het zo zat, al die troep overal, nou ja, door mij betaalde spullen, dat ik een vuilniszak heb gepakt en vermeld dat daar alles in verdween wat rondslingerde en dan de 1e de beste keer aan de straat werd gezet.

Helemaal over was het nog niet, maar het scheelde heel veel.

En die hartkloppingen en duizeligheid, die had ik ook weer terug na een terugval van een week. Heel eng, vooral als je wel weet dat je daar zelf de hand in hebt gehad.

Als je iets langer de alc. vermijd, zul je zien dat je zenuwen, hartslag, paniekgevoelens en angsten ongelooflijk verminderen.

Of helemaal verdwijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

Duurde even voor het kwartje "cc" viel, die van mij moet je € 50 p.mnd. aflossen. Daar heb ik geen ervaring mee, want gebruik hem als spaarpotje, krijg een leuke rente en kan ermee heen en weer schuiven als op mijn bankrek. te kort dreigt.

Als ik het goed begrijp is je fin. probleem dus tijdelijk. Toch: een gewaarschuwd mens telt voor 2. Zo'n BKR regristratie is wel het laatste wat je wilt. Zie je wel eens op TV. Zo van problemen met tel. provider door fout van hun en jij kunt jaren later geen hypotheek krijgen.

Jouw belangrijkste doel zou nu moeten zijn jezelf onder controle te krijgen en dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Goed dat je je hier heb aangemeld, krijg je gratis en ook ongevraagd goede raad. Dat dan weer wel.

Hou je haaks!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lidia
Truffel,
De tip van het jaar!!! Eeen piekerkwartiertje, ga ik proberen, hoop dat het lukt. Mss wel, want als ik lig te malen zeg ik ook........achternaam
"doe die deur dicht, dat is nu niet op te lossen".
En langzamerhand helpt dat.quote>


Nou ja dat is ook wat je doet, jezelf toespreken en zeggen "Nee, nu niet. Straks om ?? uur dan mag je ff"

Ik moest er vooral erg om lachen, belachelijk gedoe. Je kunt je gedachten niet beinvloeden (dacht ik). Maar dat kan je wel degelijk, als je er maar op let.
Het gekke is ook, als je dan mag piekeren is het ineens allemaal niet meer zo belangrijk ;)
Of weet je simpel weg niet meer waar je over aan het piekeren was ;)

Ik moet wel bekennen dat ik het nog niet helemaal machtig ben hoor :D:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia,

Twijfel nu ook een beetje aan deze brillenboer.

Heb er ook wel goede brillen vandaan gehaald.

Maar er staat inmiddels iemand anders in de zaak, dus..weet het niet hoor.

Maar het scheelt zoveel geld vergeleken met mijn oude opticien 8 jaar geleden.

Maar ja, moet het wel goed zijn natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truffel

je kunt zelfs leren je dromen te beïnvloeden.

De geest is iets wonderlijks.

Het nachtelijk piekeren is vaak in het daglicht al opgelost, dan zie je alles weer anders.

Vandaar dat ik er 's nachts al mee begonnen ben. Kan het nu ook gaan leren overdag in te voeren.

Nier drinken helpt al veel. Redelijk geslapen en weer wat energie, gebruikt om eens wat klusjes op te knappen, was zeer nodig en geeft een goed gevoel.

Waar was jij eigenlijk al die tijd?

O nee, sorry gaat me eigenlijk niets aan. Als het maar goed met je ging. En gaat. En zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lidia
Truffel
Waar was jij eigenlijk al die tijd?
O nee, sorry gaat me eigenlijk niets aan. Als het maar goed met je ging. En gaat. En zal gaan.quote>


:D:D Alles goed hier hoor. Nog steeds droog.

Het gaat zo goed dat ik gewoon niet veel te melden heb ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos

Ook dure brilleboeren kunnen fouten maken, maar die lossen ze dan vaak wel beter op.

Ik weet dat het hier niet mag, maar ben toen die Engelse zaak ik Ned. kwam, daar naartoe gegaan en vond (paar jaar ogen als jojo's gehad, ) de service erg goed.

Zij hebben een optromotist in dienst, dat is vaak door oogartsen vereist om daar eerst met je klachten heen te gaan.

Mijn buurvrouw had een, nee 2 staaroperatie nodig en als gevolg daarvan 2x een nwe bril nodig en wat denk je? Dat vonden ze zo sneu dat ze de 2e (die een jaar of zo later nodig was) gratis hebben gegeven.

Dus niet 2 voor de prijs van 1.

Snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia ik ben nu naar optilook gegaan. Maar daar is één glas net zo duur als bij H. anders mijn hele bril. Ik heb dus bij Anders mijn geld terug gevraagd en gekregen. Nu kan ik voor dat geld dus een nieuw glas in mijn bril laten zetten bij Optilook. Zo zit het een beetje in elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HA, is een rommelwinkel,

geen opteometristen en

opticiens.

Slechte kwaliteit glazen,

dat kan ook niet anders voor dat geld.

Bol ik weet zeker dat er, als je je nieuwe

glas hebt, er een wereld voor je open gaat.

B)

Ik heb er 2 keer een bril gekocht,

waardeloos, eens maar nooit weer.

Gaaf dat je je geld hebt teruggekregen,

held!!!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Tinus. Dank je wel hoor. Ja ik heb gemerkt bij mezelf dat, sinds ik niet meer drink, ik meer moeite heb om mijn kwaadheid in te houden. Ik doe het wel maar voel dan zoveel spanning in mijn lichaam.

Gelukkig ebde dat weg toen ik mijn geld terug had gekregen, en ik naar een echte opticien was gegaan.Ja je denkt dan goedkoop maar mijn ogen hebben toch een flinke opdoffer gekregen hoor. Een half jaar met brandende ogen gelopen. En ik maar denken dat dat door de vermoeidheid kwam, omdat ze iedere x zeiden dat het niet aan de bril kon liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
ja hoor Jowan, dat is absoluut zo vind ik!!
en ik denk zelfs dat dat dé basis is om op lange termijn gestopt te blijvenquote>


Ok, was ik al bang voor....:D
Nu heb ik in mijn leven al verschillende malen therapie gehad, kennelijk niet genoeg of niet de juiste.
Is er in een therapie een punt aan te wijzen dat je zegt, Yes, nu heb ik het geraakt!?
Ik ga binnenkort 2 maanden een kliniek in en wil het in één keer goed doen.
De valkuilen zijn me te groot, ik kom straks weer thuis in hetzelfde huis waar het gebeurde en waar niets veranderd is, ik woon alleen.
Waarschijnlijk stel ik te hoge eisen nu, dit is niet echt Kalmte, of wel?

Toen ik stopte met roken deed ik dat ook zo: het eindresultaat stond vast: niet meer roken.
Dus was het ook geen poging om te stoppen, nee, het was stoppen.
Dat zou ik nu weer willen, maar of dat kan....
Ik weet dat er hier zijn die bij de eerste poging langdurig droog zijn, dat gun ik mezelf ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jowan, de soort van therapie is soms minder belangrijk

dan degene die het geeft. Als er een klik is met iemand, dan leer je daar

ook vaak beter van. Wat wel belangrijk is is dat je dan niet meer drinkt,

alle kwartjes vallen echt beter als je nuchter bent en open staat voor alles

wat jou kan helpen en voeden. Zelf heb ik wel veel baat gehad bij lichaamsgerichte therapie. was meestal alternatief, maar mijn laatste serie heb ik via de GGZ gehad.

ik weet natuurlijk niet of men in de kliniek daarmee werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...