gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hahahaha, Han! ensambalbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 whoehahaha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Klopt Rosa, nu weet ik het weer! Moeten jullie komende jaren steeds alle slingers delen! Jij en Nance.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik ga er weer vandoor, fijne avond. Gwen, nog een prettig verblijf in het verre India! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Dank je Rosa, ik ga pitten. Wake up call, 5.30 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 have fun Gwen...and sleep tight!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Met zo'n snurkende moeder? NO WAY! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 *proest* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 En weer een dag overleefd. Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Misschien een brutale vraag, maar op wie ben je zo ongelofelijk woedend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hannah, voeg mij maar toe op FB en leef je uit. ( bedoel je niet, weet ik, maar toch) pfoe wijn en benzo...trek je dat?..of ben je zo knock out? wat jij schrijft heb je idd niets aan... kan ik je helpen op 1 of andere manier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 ondertussen lekker een muziekje luisteren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ow, die personen zijn nooit de moeite waard om woede te op botvieren. Dat werkt alleen in eigen nadeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: jopieslechte timinglater weerquote> nee hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 mijn aanbod blijft wat een &%&^# situatie niet dat die van mij ooit alimentatie ofzo heeft betaald, maar het is minder erg dan wat ik nu lees. dikke X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Alleen al door het lezen krijg ik tranen in mijn ogen. Kan me goed voorstellen hoeveel pijn dat doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hoi allemaal, Marjo:heart: Apple, gefeliciteerd :light::light::light::light::light::light::light::light: Hanneke, dat is ook het enige contact wat ik met mijn moeder nog had, bellen en mailen. Ik kon met haar nog praten over echt alles wat me goed deed het verleden tussen ons heb ik gelaten, maar wilde graag haar verleden weten. Nou dat heb ik geweten, was niet echt leuk hoor. Om die reden hou ik me onze leuke dingen samen maar in herinnering. Originally posted by: borretjeQuote; Ik zie het drinken toch als daad van wanhoop. Waarom "proberen" als je vorige pogingen op niets zijn uitgelopen? Ver-drinken of verdringen noem ik dat en dat is inderdaad alcoholistisch gedrag... Har; Drinken is voornamelijk een zeer egoïstische bezigheid, vind ik. Zeg bijvoorbeeld tegen mij dat het niet mag, dat het niet kan.. Zeg tegen mij dat ik MOET stoppen.. En dan kunnen de instructeurs hoog en laag springen maar zolang ik zelf de wil niet heb om te stoppen, aanvaard ik ook geen hulp. En zal ik er alles aan doen om toch te blijven drinken; omdat ik dat wil. En de wil om te stoppen komt vaak pas wanneer ik ècht down under/ rock bottom ben geweest en ik op m"n blote knietjes smeek om hulp. Dàn pas aanvaard ik de hulp van de instructeurs, dan pas ben ik wanhopig, omdat ik erachter ben gekomen dat het idd niet gaat uiteindelijk. Zo ongeveer.. Het is nog vroeg he quote> Borretje, zo is het:heart: Ik probeerde verder te lezen maar mijn ogen vallen dicht zo langzamerhand Ik ga naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hannah dat is niet mis, Het ergste is inderdaad dat je zoon er nu tussen zit en zich rot voelt. Heel lief dat hij mee wil betalen, het is een schat! Temeer omdat hij dit waarschijnlijk zegt omdat hij weet hoe jij je voelt. Lieverd een dikke knuffel en hou je taai! P.s. ken een vrouw die weet hoe je een auto van een ex in de brand moet steken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Goedenavond, ik kom even om de hoek gluren ik lees net jou Hannah zielig en ronduit triest voor woorden hoe jouw ex jullie zoon hier in mengt dit had iets tussen jullie moeten blijven hij betrekt jullie zoon nu in een geldkwestie wat niet had gemogen dat zal verrekte zeer doen aan jouw moederhart Hannah wat tussen jullie aan problemen/ellende bezig is daar mag nooit een kind mee gemoeid worden! super ego eerste klas in mijn ogen! Hannah, hou maar de eer aan jezelf hoe vreselijk moeilijk dat ook zal zijn en mail hem anders dat hij dit soort dingen voortaan via jou of de advocaat doet maar nòòit via zijn kinderen! sterkte Han Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Goedenavond allemaal (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Er lijkt niets veranderd Maar weer doorgaan Hannah Wat moet je anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hannah, eigenlijk vind ik niet de juiste woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: kirkyMaar als die auto,s e.d er nog zijn en ze staan op zijn naam, dan is hij die kwijt op het moment dat hij de wsnp in zou gaan. ( wat uberhaubt niet zomaar ff gaat) De bewindvoering die aangestelt zou worden in dat geval gaat checken of er spullen van waarde aanwezig zijn om schulden mee af te lossen. Als jij je in dat geval bij de bewindvoering gemeld hebt als schuldeiser dan................quote> klopt... dat lukt idd niet 123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Een kind zou nooit moeten kiezen tussen ouders lijkt me niets ergers voor een kind!! ooit zijn mensen verliefd op elkaar geworden hebben uit liefde kinderen gekregen maar zodra er een scheiding op komst is lijken de meeste toch te vergeten dat er òòit, òòit is tussen beide is geweest jammer dat je dit zo vaak om je heen ziet en hoort er zullen vast redenen voor zijn dat zal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden