Spring naar bijdragen

dinsdag 23 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kan beter lachen om een mop,

dan er één vertellen....:huh:

Vergeet ze altijd...

Maar Truffeltje! Goed je te lezen.

Nee hoor, ik ga me niet van de wijs laten brengen.

Madeleine, trek het je niet aan hoor.

Bolletje heeft gelijk, laten we het forum koesteren,

waar het voor bedoeld is, nl. ADB worden en blijven.

Maar nogmaals, er is overal wel eens wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Truffel
Originally posted by: Madeleine


Heb inmiddels twee stukjes op en realiseer me net dat er drank inzit. :oquote>


Ik denk niet dat je nu op je kop staat ????

Maar lijkt me lekker, ben sinds in niet meer drink verzot op zoettigheid.
En dat was ik dus echt niet :Dquote>


Nee, anders had ik het wel eerder gemerkt. Haha.

Sneeuwster is zo lekker. Vroeger als kind mochten we al een stukje (kijk daar is het misgegaan :P) en met die gedachte heb ik het ook uit de schap gepakt. Nooit bij stilgestaan dat er Advocaat inzit. Of is het Advokaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kirky: weer eens een mop die ik aan mijn nichtje van 8 kan vertellen! Zij kent hele moppenboekjes uit haar hoofd.:D

@ Truffel: leuk je weer te zien. Het leven saai? Ja, ja, je houdt alle leuke nieuwtjes voor jezelf natuurlijk!

@ Soothe: jouw mop vertel ik ook, maar moet ik even uitleggen.

@ Madelief: hoe gaat het met het oppimpen van de jasjes e.d. Heb je veel inspiratie?

@ VM: groetjes.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: kom maarop met je brutale vraag. Ik ben niet zo gauw beledigd!

@ Soothe: ze zal niet weten wat Noach tegen die varkentjes zou kunnen hebben.

Woont in een klein gat. Er woont niet eens een Surinamer, zei zij die 25 jaar in de Bijlmer heeft gewoond!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: BamBam
Ik trek bijna elke dag zo'n kaartje en dit was de tekst van vandaag.

Grappig toch dat je die dan op jezelf betrekt.

En ja, ik vind nog steeds dat je ook op een manier had kunnen reageren dat je geen ban had hoeven krijgen. Anderen kunnen toch ook schrijven wat ze denken zonder een ban te krijgen?

Als iets je zo triggert, in t algemeen, zegt dat zeker ook iets over jezelf, int algemeen.
Dat is mijn ervaring, dat zie ik hier heel vaak en in real life ook. En de draad is op een bepaalde manier ook real life.


En of jij dat nou aan wilt of kunt nemen, of er over blijft denken zoals je nu doet, mij niet gelaten. We leven in een vrije wereld en dat is fijn.

Laterrrquote>



Whatever makes you happy
:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar zal mijn vraag stellen. En het heeft niets met beledigen te maken. Want zo steek ik niet in elkaar.

Wel heb ik het idee dat onze levens ons enkel verbinden door ons drankgebruik of het verleden met drank.

Ik vind het niet onplezierig om hier te posten. Ik heb het hier juist wel naar mijn zin. Het gevoel eindelijk begrepen te worden. Mensen die hetzelfde doormaken, hebben doorgemaakt of nog moeten doormaken. (zoiets, want omschrijven is niet echt mijn sterkste kant)

Maar ik voel me wel erg een jonkie. Ik ben 30, heb 3 jaar geleden besloten geen relatie te willen zolang ik nog (teveel) drink, en verder ken ik dingen alleen van mijn ouders of grootouders. Ik kan niet echt meepraten over relaties, kinderen e.d. En vroeg me af of dat vervelend was voor jullie.

Heb wel voldoende meegemaakt, kan wel over veel zaken meepraten, zowel over dat wat ik zelf heb meegemaakt, wat anderen hebben meegemaakt. Maar voel me dus een beetje een buitenbeentje. En vroeg me af of dat terecht was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleintje hahaha,

Natuurlijk is dat niet terecht maar het is wel jouw gevoel en dat moet je zeker serieus nemen. Voor mij is dat niet vervelend. Ik ben een van de oudste maar voel dit niet. Ik voel me een van de forumleden. Maar je zou je misschien kunnen afvragen of je dit gevoel alleen op het forum hebt of dat je dit ook buiten het forum hebt.

Ik heb ook geen kinderen, maar wat ik weet over kinderen schrijf ik wel. Ik kan er alleen niet het gevoel bij voelen wat mensen met kinderen wel hebben.

Maar heb je dit gevoel alleen maar hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie drenkelingen, ‘n Amerikaan, ‘n Duitser en een hele grote neger, spoelen aan op een onbewoond eilandje in de stille oceaan. Na ‘n week beginnen de heren toch wel erg honger te krijgen en de Amerikaan (tja, wie anders?) offert zich op door z’n arm af te snijden en deze op het vuurtje te leggen: iedereen natuurlijk blij met zo’n sappige bout! Na wederom een week op het eilandje zijn ze nog steeds niet gered en beginnen de heren wederom erg veel honger te krijgen. Nu is het de Duitser die zich van z’n beste kant laat zien en snijdt z’n been af en legt deze op het vuur! De magen zijn weer gevuld! Maar na nog een week op het verlaten eilandje raakt ook het been van de Duitser op en begint het trio weer honger te krijgen. Deze maal is het de grote neger die zich van de beste kant laat zien en laat rustig zijn broek op de enkels zakken en zie daar…. een leuning: zo’n grote hadden de Amerikaan en de Duitser nog nooit gezien. En terwijl de Amerikaan en de Duitser al een heerlijke bout in gedachten hadden zegt de grote neger met een big-smile: “Heren, jullie eten de hele week warme pap!”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

Op de valreep, want ik duik zo mijn bed in.

Nee, er is me niets vreemds opgevallen aan je hoor!

Behalve dat je een mede alci bent!;):D

Kom op! Ja, je bent nog heerlijk jong,

maar niet wereldvreemd meen ik te lezen!

Dat leefttijdverschil merk ik niet.

Dat is erg makkelijk.

En dat je geen relatie en kids hebt,

daarin ben je ook niet alleen hier.

Niet onzeker zijn, is niet nodig,

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...