Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Welterusten AR, Tatum en Rosa. Apartina ook natuurlijk maar die ligt al op 1 oortje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ow trouwens, maandag op het 3e gesprek bij het bedrijf. Met de man met de mooie stem. Heb hem nog nooit gezien, wel veel gesproken over de telefoon en hij heeft een erg mooie stem. Zo heerlijk zwoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Madeleine, spannend hoor. Las dat Rosa ook weer aan de slag kan. Sorry Rosa, er werd overheen gewalst maar alsnog mijn feli's, leuk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goedenavond! Tsjonge, ik probeer bij te lezen, maar jullie gaan zo hard! Dan morgen maar verder, want ik ben bekaf. Teveel gedaan vandaag. Griepje is nog niet over. Had antigriep drankje ingenomen, maar is nu wel uitgewerkt. Weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Albertina, ik teken ook al jaren mandala's. Begonnen omdat buurvrouw een boek kreeg voor haar verjaardag om in te kleuren. Wij zijn ook op cursus gegaan en tekenen zelf. Heel rustgevend! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Weltrusten Madelief. En goedenavond Lytse, ik heb gelezen dat het leuk is geweest vandaag en dat jeje buurvrouw goed hebt kunnen helpen. MOOI. Weer een hele zinvolle dag dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Tja, hij hoeft geen indruk op mij te maken. Ik heb hem geen baan te bieden. Maak ik maar indruk op hem. Wil wel weer aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Lieve mensen ik meld me droog af, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Madeleine, als dat geen motivatie is om droog te blijven.... Deze dag ben je in ieder geval goed doorgekomen. Ik ga ook stoppen voor vandaag. Droog gehouden en tevreden gevoel. Prima toch! Morgen de boodschappen doen. Voorlezen gaat niet door: herfstvakantie. Komt wel goed uit. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik zou ook wel weer aan de slag willen. Ben het thuis zitten meer dan zat. Alleen ligt het werk hier niet voor het oprapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Weltrusten Truffel en Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik meld me alvast droog af, want kruip ook zo mijn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Het is heel erg slecht gesteld op de arbeidsmarkt. Ik heb een paar jaar geleden gezworen nooit meer in een callcenter te willen werken. En zeker niet meer voor minder dan wat ik verdiende. En ik ga terug naar een callcenter en ik ga vele malen minder verdienen dan voorheen. Maar goed, ik heb in deze tijd niets te willen. Alles maar aannemen en hopen dat ik alsnog door kan groeien binnen het bedrijf. Als ik maar eerst binnen ben. Kirky, het is jammer dat het internet is. Want ik heb natuurlijk een hele zwoele stem. Lytse, dat is zeker waar. Ze belden ook precies op tijd. Want mijn hoofd zat alweer bij de supermarkt etc. En toen ik weer vooruitzicht had, had ik zoiets van, nu droog blijven. Welterusten voor degenen die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Morgen mag ik ook nog een dag en dan weer lekker weekend. Madelief, Truffel, Lytse en Jootje welterusten. Jowan, mocht je dit nog lezen - zeker jou wens ik een goede nacht. Het is erg spannend dus probeer toch te rusten. Ga ook afsluiten en meld me droog af. Heb hier veel gezeten vandaag en vanavond, omdat de drankduvel opspeelde. Niets gehaald en dus ook niet gedaan. Nog even lezen en dan lekker naar dromenland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Wetrusten Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hoi Travel ,de man was geniaal. En ja slecht ziend, dat is minder. De Japanse tuin met de brug. monet manet sissly cezanne pisaro, topperde top. Maar gelukkig is er voor ieder wat wils. Ik houd van dromerige vage scenes. De Groningse fijnschilder vind ik zeer knap. Heel moeilijk wat de man doet. Maar het ontroert me niet. Ik wil emotie. Overigens is Monet ook heel moeilijk. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Welterusten allen. Ik meld me droog af, heb vandaag alleen gelezen, want is al de 3e dag dat ik maag- en hoofdpijn heb, doodmoe en een koortsig gevoel. Geen griep, als het maar niet een nasleep v.d. salmonella is, zodat ik als de tijd daar is, min of meer fit de woestijn in kan. Mss gaat het mo. veel beter, houd me in ieder geval v.d. drank af, totaal geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goedeavond mensen, Ik ben weer thuis. Nog niet bijgelezen, maar dat doe ik morgen. Meteen na thuiskomst naar een vergadering en nu is het welletjes. Niet gedronken. Ha Soothe: voor allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goedenavond Het is alsmaar een kwestie van focus en aandacht Of zoals je wilt; passie Dat is altijd mooi om te zien En tegelijkertijd is het alles Ik zie wel waar ik goed in ben Maar soms durt het even weer, het er mee eens te zijn Maar eigenlijk is dat er ook altijd Ik kan wel genieten van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik meld me ook droog af en ga lekker nog even lezen in bed. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hoi Primula:present: Gaat het een beetje. Lidia beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 @ Soothe: Wat gestuikeld he, af en toe. Nu intensieve dagen achter de rug, moe, maar zeer voldaan. Heb "'georganized" bij dochter. Hoe vaar jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Johan, ik denk het te begrijpen maar leef het zelden mijn vader heeft het nooit bewust begrepen maar leefde het wel. En hij weer in mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Dank voor de goede wensen, je weet maar nooit, mss komen ze uit, dat zou fijn zijn. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Alle griepers; goed rusten dan maar Jowan, toi toi toi! en wij, lekker slapen:lips: en mooie dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden