bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 kirk, wel eens van Boris Vallejo gehoord? Daar heb ik veel van nageschilderd. Kun je vinden als je de naam op Google intypt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Misschien Madeleine even steunen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Lytse, ja die biljven als herinnering. Rosa, blijf hier wel zitten hoor. Was even aan het bingoen op de telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineZo! Al mijn kleding zit in de wasmachine, heb niet zo heel erg veel kleding, en ik zit op de bank in een trui met gat en broek waar de gaten ook bijna invallen. Ik ga dus nergens meer naartoe. Doelend op de supermarkt. Hoe slecht, ben vandaag nog niet eens buiten geweest. :$quote> Ok Madeleine, je kunt niet naar buiten met een trui en een broek waar gaten inzitten. Dus blijf lekker binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goed zo, Madeleine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Kirk op internet kun je veel vinden aan verf en penselen b.v. op marktplaats. Ja en soms heeft Action ook best wel goeie dingen aan verf en penselen. Ook zijn de doeken daar erg goedkoop. Maar als je wilt wil ik op internet wel eens kijken voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Leuk mensen, Ik heb ook geschilderd. Een leuke hobby maakt het leven aangenamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Rosa, daarom heb ik mijn kleding ook in de wasmachine gestopt en deze kleding aangetrokken. Of kleding kun je het niet noemen. Ik vind het meer een huisklof. Schaam me zelfs als ik de deur ermee open moet doen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Kwasten kun je het beste gewoon met handzeep en warm water schoon maken. Je kan dan flink hard over de zeep gaan met je kwast zodat het onderste gedeelte dus daar waar die bij elkaar gebonden is, ook goed schoon wordt. Dan goed uit spoelen en laten drogen of droog slaan. Madeleine heb jij ook een hobby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Já, schÃlderen is zó léuk. Ik vind het ook een leuke hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Eigenlijk hoort Kohtje er te zijn. Onze meester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Misschien leest ie wel mee Soothe. Heb jij ook hobby's Johan. Ooit geschilderd? en zo ja met wat voor 'n verf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Heer Soothe, waarom zit er zoveel wit in je berichten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Zo fijn voort houtkacheltje. Nontie op de bank, kat in de stoel en n kat in een mandje voor de kachel. Hoe sereen. En mn laptop is weer aan t zennen, OOOOOOHHHHHMMMMMMMMMM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Bolletje - Heb ik hobby's? Ja, ik vind lezen heel erg leuk. Vooral de boeken van Tess Gerritsen. Heb ze dan ook allemaal en net is het nieuwste exemplaar binnengekomen. Ik lees alleen het liefst in bed. Dus ik lees alleen maar voor het slapengaan. En schrijven. Ik schrijf heel erg graag. Kleine verhaaltjes. Een soort overdreven dagboek. Dingen die ik heb meegemaakt, maar dusdanig aangedikt, dat anderen het graag schijnen te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Zal het bijstellen bambam. Staat wat dominant zoveel ruimte. Dat bedoel je vast. Ga het verkleinen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Maar koop geen action kwasten, maar goede kwasten. Dat hoeft niet direct marterhaar te zijn. Een goede kwast is belangrijk. Ook een schilderwinkel heeft goede b merk kwasten. Een slechte kwast staat het eindresultaat in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Een echte kunstenaar kan ook met nepkwasten overweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Jazeker een echte kunstenaar. Zijn wij dat dan? Bezuinigen op de kwast geeft in het begin een minder resultaat, terwijl het beter kan. Altijd met goed materiaal iets leren. maar goed, het moet in het budget passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Madeleine we hebben hier een gedichtendraadje ergens. Misschien bij tips en adviezen. Want dat zou leuk zijn als je daar ook wat kon schrijven als je zin hebt. ik zal eens voor je kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Als jullie allemaal zo veel hobby's hebben, wat doen jullie dan hele dagen hier????? , grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Kirky, het lijkt me goed voor je. Even niet de blijk op de weg en toestanden, maar creatief bezig zijn. wellicht heb je talent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goeie vraag Jootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ben alleen maar jaloers omdat ik geen echt hobby's heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden