Spring naar bijdragen

Woensdag 25 Oktober 2012

MarQ

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Madeleine
Zo! Al mijn kleding zit in de wasmachine, heb niet zo heel erg veel kleding, en ik zit op de bank in een trui met gat en broek waar de gaten ook bijna invallen. Ik ga dus nergens meer naartoe. Doelend op de supermarkt. Hoe slecht, ben vandaag nog niet eens buiten geweest. :$quote>

Ok Madeleine, je kunt niet naar buiten met een trui en een broek waar gaten inzitten. Dus blijf lekker binnen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwasten kun je het beste gewoon met handzeep en warm water schoon maken. Je kan dan flink hard over de zeep gaan met je kwast zodat het onderste gedeelte dus daar waar die bij elkaar gebonden is, ook goed schoon wordt. Dan goed uit spoelen en laten drogen of droog slaan.

Madeleine heb jij ook een hobby?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje - Heb ik hobby's? Ja, ik vind lezen heel erg leuk. Vooral de boeken van Tess Gerritsen. Heb ze dan ook allemaal en net is het nieuwste exemplaar binnengekomen. Ik lees alleen het liefst in bed. Dus ik lees alleen maar voor het slapengaan.

En schrijven. Ik schrijf heel erg graag. Kleine verhaaltjes. Een soort overdreven dagboek. Dingen die ik heb meegemaakt, maar dusdanig aangedikt, dat anderen het graag schijnen te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...