BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ach, misschien ben ik wel gek:huh: wie zal t zeggen. Ik ga nog maar es op de spijkertjes en mn meditatie-cd beluisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Voor ik deze dag ga lezen, meld ik me vast droog af. Dat is goed gegaan, makkie, want voel me nog steeds niet best. Zou het toch een nasleep v.d. samonella zijn? Iemand hier verstand van? Hoop het niet, maar je weer maar nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 In potentie zijn we allemaal hetzelfde Tsja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Waar gaan we in terug.... Wat wil je lezen! Dat we uitwindelijk allemaal verlizen van de drank! Dus wat wil je lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zo heel laat in de nacht, of juist vroeg in de morgen...........het is maar hoe je het bekijkt spring ik ook nog even op het forum. Nog nieuws of kan ik beter gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Voor degenen die er nu nog zijn, welterusten. Nog even dit, we hadden toch afgesproken ooit dat een nieuwe dag pas geopend zou worden door iemand die al geslapen had, zodat er geen verwarring zou ontstaan. Toevallig zag ik net dat Joy de zaterdag heeft geopend. Ik zeg het maar, want weet niet hoe dit nu geregeld gaat worden. Zo iets, Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kom niet vaak op de draadjes, maar als ik reageer is er nul komma nul reactie. Begin te denken dat ik een soort van besmettelijke ziekte heb of alleen maar stomme dingen zeg. Jammer........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hey Pjotr! Even een hart onder de riem! Ik lees ook niet alles, daarvoor gaat het form me te snel. En soms worden berichten in een discussie over het hoofd gezien, gebeurd mij ook vaak. Maar blijven posten hoor, je bent neet zoveel waard als iedereen hier! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Mee eens! Hou vol Pjotr! Ik kan weer eens niet slapen. Ik heb vandaag de eerste niet genomen. Ik was ineens weg omdat ik *tromgeroffel* boodschappen moest doen voor mijn man. Toen ik het bier passeerde kreeg ik even lastig, maar ik heb het niet gedaan. Met als gevolg weer een slapeloze nacht... zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Jep dat is het. Ik heb wel wat aan mijn hoofd, maar ook allemaal leuke dingen in het verschiet. I blame it on the beer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Wow, dat kon ik echt niet loskrijgen, slaapmeds! Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ja, je hebt gelijk. Toen ik nog dronk sliep ik als een roosje (inclusief wilde dromen). Dit is ook niet ideaal, maar ik heb het er voor over. Heb jij al geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ja, ik weet nu, na 15 jaar stevig drinken, dat ik een alcoholist ben en blijf (maar dan hopelijk vanaf nu zonder te drinken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik heb een sportweekend en moet vroeg op. Grommmm, uitslapen is er niet bij. Straks val ik op mijn racefiets of in het zwembad in slaap, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Vrede heb ik er nog niet mee denk ik. Het is zo lastig om achter je colaatje te zitten en zeggen, ik ben alcoholist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Das waar. Ik ga nog maar een poging wagen, anders ben ik zo weer hier terug Thanx Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik was hier even. Dull moment in the night. Groet en sterkte voor ieder die worstelt: Smart/ Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: Johan WWell thank you lavendel!quote> you're welcome kan goed doen, hé? hopelijk ook vandaag op je bijeenkomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden