Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen frummels! Of kan ik beter zeggen goedenacht... Ik ben weeeer eens vroeg wakker. Ik blijf lekker in mijn warme bedje liggen, tot het 20 graden is, hahaha. Iedereen alvast een fijne dag gewenst! DAGPACT Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Halooooooh, niemand wakker? Wat goed om te merken dat iedereen een goede nachtrust heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Moggeuh Gij Gefreubelden alhier aanwezig of heerlijk in jullie warme nestjes Runnin'Lies, je slaapt weer ? Mooi zo te zien, rust maar lekker uit, ik was stiekum toen ook wel wakker maar had niet verwacht dat er al iemand zou zijn. Nou was aan gister begonnen, nou geen tijd voor, lees nog traag met brilletje, pfff krijg er ook nog koppijn van, dus neee dat hoeft dus nie voorlopig al die berichtjes. Nou ga grote pot koffie zetten. O ja ook al de andere soorten * natuurlijk* , vooral voor Igor ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen, Hier ook wakker, gelukkig niet zo vroeg als jullie twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 snuf snuf snuif koffiiiiiiiiiiiieeeee goede morgen frummels. lekker diesel, had je ook al een plakje beukenootjescake? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 moggeuh dames, Nee maar heb wel gesuikerde eekhoorntjesbroodjes met echte binnestebuitenpad jam :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 nou laat maar eens proberen diesel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen Igor, Diesel en Kameleon. Ruikt goed die koffie Draak, ben er zeker van dat hij ook goed smaakt, en ik pik zo'n lekker plakje E.brood erbij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen, Diesel, Kameleon en Igor. Klinkt goed Diesel, laat maar eens eens een stukje. Eekhoorntjesbrood met binnestebuitenpad jam (mjammie) poberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Aicha ook weer van de partij, goedemorgen, smaakt prima dat spul hoor... jammie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Vonneke ook een goedemorgen. Weet niet waarom. Had gisteren niet eens echt trek maar zat steeds te denken zal ik 2 blikjes bier halen?:$ Ik moest naar de supermarkt en ik was er bijna zeker van dat ik het niet zou kunnen weerstaan om ze mee te nemen. Uiteindelijk was ik weer op de terugweg naar huis en was ik het gelukkig helemaal vergeten om te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen Frummels. Koffie graag. Aicha, Gelukkig maar dat je het vergeten hebt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Wat een smerig duiveltje toch die drank. De eerste weken dat ik gestopt ben heb ik totaal geen trek. Maar daarna begin ik te denken: Joh dat ging zo makkelijk de laatste tijd. Ik zou best wel een biertje kunnen drinken, Natuurlijk weet ik dat ik dat niet kan. Daar ben ik al wel honderd keer mee de fout in gegaan. Dus eigenlijk merk ik dus dat het voor mij de moeilijk tijd gaat aanbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Good murning Hannah en Madelief. Goed dat je hebt kunnen laten Aicha. En ja, een mee voor Jowan, steuntje in de rug voor de komende maanden. Ik meld trouwens gelijk maar even dat de 'Raad' bijeen is geweest en dat men in al zijn 'wijsheid' heeft besloten Fleur een enkele reis verweggistan te geven. Of met andere woorden: een eeuwig durende gedwongen vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Morgen, Madelief en Hannah, Van hieruit wil ik Jowan ook heel veel sterkte wensen voor de komende drie maanden. Iedere opname is me altijd heel erg mee gevallen. Als je in een beetje leuke groep terecht komt kun je samen ook heel wat af lachten en ook samen huilen als het nodig is. Heel veel succes en ik hoop dat je af en toe nog wat van je kunt laten horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Von dat MEEN je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 jowan heel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: AichaUiteindelijk was ik weer op de terugweg naar huis en was ik het gelukkig helemaal vergeten om te halen.quote> da's het voordeel van korsakov Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Morgu AR.... Helaas meen ik het wel degelijk Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 En bedankt hè Igor . Wrijf het me maar weer eens lekker in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Oeps, da's uit de prehistorie. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: AichaUiteindelijk was ik weer op de terugweg naar huis en was ik het gelukkig helemaal vergeten om te halen.quote> da's het voordeel van korsakov quote> LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Apple beterschap en nog bedankt voor de tip met het toetsenbord. Het heeft gewerkt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen overigens, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden