bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hey die Hadd. Als ik Hadd gehad had, had ik het anders gehad dan dat ik het in mijn verleden gehad had Hadd. Hoe vind je die? Hé vergeet ik nog het belangrijkste :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: Tralidadidadada. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 He, droogstoppels, ik ga Marjory Razor Blade ff keihard draaien. Wie weet tot later. De overlastgever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: TravelBij de volgende meeting zullen we - geheel nuchter - de avond ervoor een hotel op stelten gaan zetten haha.quote> Deal!En bodyguards kunnen zich vrijwillig aanmelden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goeie avond Bo. En natuurlijk Kirk. De tekening voor de tatoeage vind ik mooi. Ben benieuwd of je voor een roos gaat. Lenie een beetje opgeknapt na de wandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Lve Bol Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 welterusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Truste Lenie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Welterusten:lips: Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirky Ik weet er zo al 3 hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk, misschien wat mensen kiezen die wat verder van je afstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 nag ien om het af te leren.. http://www.youtube.com/wahttp:...PB9E-Qw&feature=relmfu trust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirky Ik wacht niet op mijn beurt;) 1. Je denkt rustig na 2. Blackberry gaat niet het raam uit 3. Je goede vaderschap 4. Erkenning van je drankprobleem 5. Aanmelden op het forum 6. Inpakken vaatwasser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk, wat ik van je lees is dat je heel goed met de kinderen om kan gaan die in je busje meerijden. Je geeft ze de juiste aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Vanavond hapjes avond, frituur en dergelijke. Een oudere dame heeft de groep voortijdig verlaten. Er lijkt niet meer aa te baten, zit zo diep in een gat dat ze geen enkele mogelijkheid ziet daar ooit nog uit te komen. Heel erg treurig en jammer. Hoop dat ze mij advies van de AA probeert.... Ik lijk wat vrolijker te worden ondanks de pammetjes. Ben zelfs in staat een stuk in een boekje te lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 "'Goed gedaan joh"' is wel een compliment. Maar "dapper" niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Jowan, sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hier gaat het goed Bo. Ben vandaag wel erg veel bezig geweest met mijn manneke. Ik heb daar vanochtend een berichtje over geschreven. En vandaag kwam ik er achter dat ik zo graag gewild had dat ik hem eens gelukkig had willen zien. Een beetje blij met mij omdat ik toch best erg veel gedaan heb voor hem maar het was zo gewoontjes. Ik was een van zijn bediende alleen werd ik niet betaald. Maar goed dat is vandaag een beetje blijven hangen. Maar verder gaat het uitstekend. Ga dinsdag met een paar mensen weer schilderen. Leuk hoor. En met jou. Lukt het allemaal nog? Je klinkt in ieder geval erg positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik ga even een RH zonder H. Ik ben wat onrustig, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: kirkyOm mijn zelfbeeld op te krikken heeft de psychologe bedacht dat ik twee mensen een lijst met positieve dingen over mij moet laten maken.Mijn vrouw was na 2 dingetjes klaar.:$quote> Hahahaha. Woehahaha das toch zeker een grap hé Captain? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goeie avond Johan, Bevriezen in je hoofd bedoel je daar mee te zeggen dat je het ineens niet meer weet? dat er niets meer door komt of zo? Het is nog al niet wat zeg, zoveel mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik zit ook 'Ik vertrek' te kijken. Geweldig programma. Voor de rest zit ik weer eens te trillen van woede. Ik moet het van me afzetten. Maar waarom lukt me dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk ik zal je lijstje niet aanvullen maar wil wel even zeggen dat je veel vriendelijker geworden bent. Het is prettig om je te lezen. En je kan goed tekenen en dadelijk ook mooi schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Madeleine ikzelf kan woede heel moeilijk van me afzetten, omdat het in m'n lijf opgeslagen zit. Als ik woede niet gelijk kan uiten en het weg druk, blijft het in mijn lijf zitten. Dat gaat opspelen omdat het eigenlijk heel natuurlijk is om kwaadheid te uiten. Bij mij, als ik het lang genoeg heb weg gedrukt, en iedere keer weer nieuwe kwaadheid weg druk, komt het na verloop van tijd toch naar boven in de vorm van een flinke depressie. Ik heb dan het gevoel dat die kwaadheid op mijzelf richt en mezelf pijn doe met somberheid. Tegenwoordig heb ik dat gelukkig niet zoveel meer omdat ik me toch wat meer durf te uiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Dinah, je berichtje over de voorstelling. ROFLOL! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Bolletje, dat herken ik. Ik tril nu wel, maar concreet iets doen aan mijn woede, dat kan ik niet. Omdat ik even niet weet hoe ik het moet uiten. Dat houdt wel in dat het ooit wel uitkomt, met een hele hoop andere oude koeien. En dan moet er ook niemand bij mij in de buurt zijn, want dan kan ik ze wat. Ik zie vele voordelen in het alleen wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden