Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 okt

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanavond hapjes avond, frituur en dergelijke. Een oudere dame heeft de groep voortijdig verlaten. Er lijkt niet meer aa te baten, zit zo diep in een gat dat ze geen enkele mogelijkheid ziet daar ooit nog uit te komen. Heel erg treurig en jammer.

Hoop dat ze mij advies van de AA probeert....

Ik lijk wat vrolijker te worden ondanks de pammetjes. Ben zelfs in staat een stuk in een boekje te lezen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het goed Bo. Ben vandaag wel erg veel bezig geweest met mijn manneke. Ik heb daar vanochtend een berichtje over geschreven. En vandaag kwam ik er achter dat ik zo graag gewild had dat ik hem eens gelukkig had willen zien. Een beetje blij met mij omdat ik toch best erg veel gedaan heb voor hem maar het was zo gewoontjes. Ik was een van zijn bediende alleen werd ik niet betaald. Maar goed dat is vandaag een beetje blijven hangen. Maar verder gaat het uitstekend. Ga dinsdag met een paar mensen weer schilderen. Leuk hoor.

En met jou. Lukt het allemaal nog? Je klinkt in ieder geval erg positief.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine ikzelf kan woede heel moeilijk van me afzetten, omdat het in m'n lijf opgeslagen zit. Als ik woede niet gelijk kan uiten en het weg druk, blijft het in mijn lijf zitten. Dat gaat opspelen omdat het eigenlijk heel natuurlijk is om kwaadheid te uiten. Bij mij, als ik het lang genoeg heb weg gedrukt, en iedere keer weer nieuwe kwaadheid weg druk, komt het na verloop van tijd toch naar boven in de vorm van een flinke depressie. Ik heb dan het gevoel dat die kwaadheid op mijzelf richt en mezelf pijn doe met somberheid.

Tegenwoordig heb ik dat gelukkig niet zoveel meer omdat ik me toch wat meer durf te uiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, dat herken ik. Ik tril nu wel, maar concreet iets doen aan mijn woede, dat kan ik niet. Omdat ik even niet weet hoe ik het moet uiten. Dat houdt wel in dat het ooit wel uitkomt, met een hele hoop andere oude koeien. En dan moet er ook niemand bij mij in de buurt zijn, want dan kan ik ze wat.

Ik zie vele voordelen in het alleen wonen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...