Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hey Hannah, dat was een vroegertje voor je vanmorgen bij mij gelukkig pas om 5.15 hier ook al wat bakken erin hoor straks weer even een paar uurtjes werken eens kijken hoe dat gaat wel zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Zie dat Smart er weer eventjes was kort dat wel Mark terug na terugval veel succes volgende week in de detox! Ik zie alleen Erik over het hoofd Hannah? of ik lees niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Maar van 8 tot 11 Hannah en niet het zware werk denk dat ik keukendienst krijg helemaal goed, kan ik weer mooi inkomen en even gezellig babbelen met de clienten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goedemorgen, Hannah en Sha, Ben net op, nog even wakker worden met een mok koffie. Sha alweer werken, pas op jezelf he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Morning Kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 morgen iedereen. Bedankt voor de reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik zie dat we twee zaterdag openingen hebben, je zou nog in de war reken, twee woensdagen twee zaterdagen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goedemorgen Mark, goed dat je prof. hulp hebt ingeroepen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ach twee zaterdagen is wel lekker, duurt het weekend ook wat langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik moet het wel doen kameleon, was het niet voor mezelf dan wel voor mijn dochters. Die kunnen er immers niks aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik ben niet blond, maar wat is pcm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 paracetamol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 dat vermoede ik al haha maar denk vraag het toch maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 @ Madeleine ik lees je posting van gisteravond een gezellige/ouderwetse avond, met drank? Madeleine besef dat je hier voor jezelf komt laat een ander maar spotten maar trek je eigen plan! het is jouw leven, jouw toekomst en als je bang bent dat mensen je herkennen aan je naam misschien een andere naam aanvragen bij de moderator? gewoon blijven komen geef je niet gewonnen aan wat een ander zou vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 gefrummelde een fijne ochtend ga maar eens rustig in actie komen Mark, mocht ik je niet meer spreken veel succes hè! en laat nog wat van je horen hoe het gaat ik ben weg doei woei zoefffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 doei doei en een fijne dag! ik ga even proberen te pitten. Loop de hele nacht al te piekeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goedemorgen gefrummelden, Is er nog een kopje koffie dan ga ik eerst even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goede morgen luitjes, Eerst maar eens even verse koffie zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goedemorgen Vonne, Zijn we zomaar vergeten koffie te zetten:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 goede morgen frummels. lekker verse koffie thanx yvonne. mark je hebt een goede stap gezet. zet 'm op madeleine gewoon hierkomen en toch maar proberen te stoppen met die rommel. je ging goed dat je teveel zoop kon iedereen toch wel zien laat ze nu maar zien wie de echte madeleine is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Morgu Kameleon en Igor. Lekker bakkie he? voor Mark heel veel sterkte en inderdaan Madelein, gewoon blijven komen. Het nippen van vannacht zat er al aan te komen, dat kon iedereen zien... Fijn Hannah dat je een nieuw zaterdagdraadje hebt geopend, in het begin van de nacht.. das geen begin van de dag lijkt me . En al helemaal niet op de manier waarop dat vannacht gebeurde. Klein gifkikkertje dat blijkbaar niet van de fles heeft kunnen afblijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Een waardevolle dag Heb mezelf gisteren getrakteerd om alc.vrij bier. Dochter was mee boodschappen doen. Was verbaasd hoe zij aan het opletten was. Ze ging de etiketten lezen om er zeker van te zijn dat het alcohol vrij was. Ik dacht dat ik haar vertrouwen in deze wel terug had. Dus niet, zij heeft duidelijk meer tijd nodig, Ik begrijp nu ook waarom zij altijd wil weten waar ik naar toe ga en hoe laat ik thuiskom. Ook is bij mij het kwartje gevallen waarom zij regelmatig een slok neemt uit mijn glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goedemorgen allemaal! Mijn ogen zijn nog niet helemaal open... Heb al een kopje koffie ingetapt, nu even bijlezen en verder wakker worden eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 ja kameo kinderen hebben meer door dan jij denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 ik had gisteren gelukkig niets in huis, anders was het bij mij ook mis gegaan. en toen ik naar huis ging waren de winkels dicht. gisteren baalde ik natuurlijk wel een beetje en nu ben ik blij dat ik 'helder' ben. zo maar eens actief worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden