Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgens mij geen koorts. Heb net lekker extra veel koffie gezet. Net bed opgemaakt en raam wagenwijd opengezet. De bacillen eruit zei mijn moeder vroeger altijd.

Heb zijn in vla of yoghurt of pudding, maar geen puf om naar de winkel te gaan. Dat is dan weer en nadeel van alleen wonen, niemand die dat komt brengen haha.

Vanavond even heel ouderwets en ui naast het bed haha. Want dampo ontbreekt hier ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan W, Ik snap denk ik wel wat je bedoeld.

Zelf was er een mogelijkheid dat ik ook tewerk zou worden gesteld voor een sociale instelling en als ze me gek willen krijgen, dan moeten ze me daar tussen zetten. Dat gaat niet goed. Dat een ander er tegen kan, zegt niets over jouw gevoel. Ook al is het niet het handigste geweest om de fles te pakken. Het helpt vanavond, maar morgen? Over twee weken? (doemscenario schetsend) Wel goed dat je gelijk het uitzendbureau hebt gebeld en dat er toch voor tien dagen ander werk is. Dat is toch jouw eigen gecreeerde pluspunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan, dat is helemaal geen fijne situatie. Een mens moet sterk zijn om zoiets aan te kunnen...Goed dat je er iets van gezegd hebt. Hopelijk dringt het door.

Uiteraard is dat een van de betere smoezen om te drinken, ik ken mezelf....Maar dat weet je natuurlijk zelf ook.

Allee, maar toch :present: voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, heb ook het nieuws gezien.

Wordt je niet echt blij van geloof ik.

Maar werk in de zorg blijft.

Net wat smikkie zegt, dan hebben wij het "goede"beroep.

Hoop je dan, want verzorgingshuizen krijgen straks ook weinig meer van de AWBZ.

Goed, dat ik in de thuiszorg zit lijkt mij dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia, dank voor je reactie. Je hebt veel meegemaakt :present:.

Punt is dat ze niet rot tegen me doet. Anders was het veel gemakkelijker.

Als ik ga zeggen ik wil je niet meer zien kan ik net zo goed een dreun voor haar kop geven.

Ze is psychisch ziek, daar kan ze niks aan doen, heeft ook het nodige nog te verwerken.

Eerder vond ik het wel een tijdje goed, samen elkaars ellende uitwisselen en steunen. Al deed ze soms een groter beroep op mij dan ik wilde, en dat was lastig.

Nu staat me dat tegen. Ik heb er hele egoïstische gedachten over. Maar ik neem haar niks kwalijk. Ik wil rust en ruimte voor mezelf en leuke dingen doen, niet alleen maar iemands ellende aanhoren. Dat kost me alleen maar energie. Ik broed er nog op, vind wel een manier om wat afstand te houden. Of ik reageer helemaal niet meer. Kan ook nog. Maar wil ik zo iemand zijn.

Lastig menselijke relaties :D

Ben ook niet zo'n vriendinnenmens. Ik heb mijn relatie, wat goede vrienden in het weekend en vermaak me prima in mijn eentje verder. Ben graag regelmatig alleen ook, dat heb ik nodig en daar kom ik van bij.

Anderen zijn weer liever in gezelschap. Ik niet. Dat is prima, ieder zijn ding.

Maar bij iemand die het zwaar heeft vind ik het wat lastiger de boodschap over te brengen. Niet haar fout, ook niet de mijne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...