bolletje Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Heb je ook koorts of het je die nog niet opgenomen? Ik denk dat als je zegt eetlust voor 10, dat je dan geen eetlust hebt of ben je echt aan het schranzen ? Toch maar zorgen dat je iets van bouillon naar binnen krijgt, want zo word je alleen maar slapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Volgens mij geen koorts. Heb net lekker extra veel koffie gezet. Net bed opgemaakt en raam wagenwijd opengezet. De bacillen eruit zei mijn moeder vroeger altijd. Heb zijn in vla of yoghurt of pudding, maar geen puf om naar de winkel te gaan. Dat is dan weer en nadeel van alleen wonen, niemand die dat komt brengen haha. Vanavond even heel ouderwets en ui naast het bed haha. Want dampo ontbreekt hier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Sorry tik via telefoon, dus kan wat raar overkomen soms. Ik swype mijn woorden bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Johan W, Ik snap denk ik wel wat je bedoeld. Zelf was er een mogelijkheid dat ik ook tewerk zou worden gesteld voor een sociale instelling en als ze me gek willen krijgen, dan moeten ze me daar tussen zetten. Dat gaat niet goed. Dat een ander er tegen kan, zegt niets over jouw gevoel. Ook al is het niet het handigste geweest om de fles te pakken. Het helpt vanavond, maar morgen? Over twee weken? (doemscenario schetsend) Wel goed dat je gelijk het uitzendbureau hebt gebeld en dat er toch voor tien dagen ander werk is. Dat is toch jouw eigen gecreeerde pluspunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Johan, dat is helemaal geen fijne situatie. Een mens moet sterk zijn om zoiets aan te kunnen...Goed dat je er iets van gezegd hebt. Hopelijk dringt het door. Uiteraard is dat een van de betere smoezen om te drinken, ik ken mezelf....Maar dat weet je natuurlijk zelf ook. Allee, maar toch voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik weet niet hoe ik moet reageren als je alleen heel veel sterkte toe te wensen Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Tja, heb ook het nieuws gezien. Wordt je niet echt blij van geloof ik. Maar werk in de zorg blijft. Net wat smikkie zegt, dan hebben wij het "goede"beroep. Hoop je dan, want verzorgingshuizen krijgen straks ook weinig meer van de AWBZ. Goed, dat ik in de thuiszorg zit lijkt mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Johan. Ik wens je sterkte en wijsheid. Je schrijft; 'Bij gebrek aan beter" Maar beter is niets (geen drank), weet je wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Lidia, dank voor je reactie. Je hebt veel meegemaakt . Punt is dat ze niet rot tegen me doet. Anders was het veel gemakkelijker. Als ik ga zeggen ik wil je niet meer zien kan ik net zo goed een dreun voor haar kop geven. Ze is psychisch ziek, daar kan ze niks aan doen, heeft ook het nodige nog te verwerken. Eerder vond ik het wel een tijdje goed, samen elkaars ellende uitwisselen en steunen. Al deed ze soms een groter beroep op mij dan ik wilde, en dat was lastig. Nu staat me dat tegen. Ik heb er hele egoïstische gedachten over. Maar ik neem haar niks kwalijk. Ik wil rust en ruimte voor mezelf en leuke dingen doen, niet alleen maar iemands ellende aanhoren. Dat kost me alleen maar energie. Ik broed er nog op, vind wel een manier om wat afstand te houden. Of ik reageer helemaal niet meer. Kan ook nog. Maar wil ik zo iemand zijn. Lastig menselijke relaties Ben ook niet zo'n vriendinnenmens. Ik heb mijn relatie, wat goede vrienden in het weekend en vermaak me prima in mijn eentje verder. Ben graag regelmatig alleen ook, dat heb ik nodig en daar kom ik van bij. Anderen zijn weer liever in gezelschap. Ik niet. Dat is prima, ieder zijn ding. Maar bij iemand die het zwaar heeft vind ik het wat lastiger de boodschap over te brengen. Niet haar fout, ook niet de mijne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik weet ook niet wat te zeggen Johan. Sterkte en vergeet niet wat te eten. Het lichaam wil ook wat, anders voelt het zich zo beroerd. Het is weer tijd voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Beste mensen, Meld me droog af. Nog een lekker kopje thee, en vroeg naar bed. Veel sterkte voor de mensen, die het nu moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Smikkie (nu echt weg ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Doei Smik:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Originally posted by: Johan W dus een fijne avond verder.quote> Zo is t, Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Originally posted by: Johan W ik in al mijn eerlijkheid aangeef hoe en wat.quote> Ja, joh, viziertje open? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Mensen ik ga vroeg op bed des te sneller is het morgen. Hoop dat het een goed gesprek word en dat ik snel aan de slag kan met mijn problemen. Oant morn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Veel succes, Mark! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Eigenlijk wil ik wel naar bed. Maar ik val toch niet in slaap. Dus ik zit Opgelicht maar te kijken. Hebben ze het over lekkere dingen. Wil ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Originally posted by: Johan WLeef je uit Haddock. Veel plezier.quote> Ik leef me niet uit, ware J, ik doe.En ik wens je echt het beste.Maar, daar komt de maar, in mijn ogen ben je niet helemaal daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik kan echt serieus alles op als ik ziek ben. :$ Ze hadden het over Bonbons, Slagroomtaart, Sazijsebroodjes (hoe schrijf je dat? ). Lust het allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Mark welterusten en sterkte. Madeleine: als ik ziek ben lust ik niets! Ik ga maar weer eens even iets doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Lytse, dat zegt iedereen. Krijg ook vaak de vraag of ik dan wel echt ziek ben. Nou ja, voel me beroerd. Maar eten gaat er altijd in. Ik ben vreemd. :$ De meesten vallen na een goede griep meestal af, ik niet. Ik kom juist aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Mensen trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Smik, van mij even een Je lijkt me een goed mens met het hart op de juiste plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 En Haddock, je moest weer even je ei kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden