Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Staan idd weer een paar mooie teksten tussen om over na te denken, waarvoor ook mijn dank. Smikkie ik word volgende maand 40 en een of ander liedje vertelde me dat het leven dan pas begint, dus een mooie kans alles opnieuw te gaan doen! Overigens niet mijn muziek smaak maar dat daargelaten. De nieuwe douche was heerlijk relaxed en ik kan er weer even tegenaan bedankt voor het schrobben van mijn rug Jootje haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Graag gedaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ach voel me geen 40 maar hoorde ergens dat mannen zich nooit zo oud voelen als ze zijn.... Ik zie de 40 met vertrouwen tegemoet hoor. Mijn exbaas belde net om te vragen hoe het nu ging... Ja echt, verwacht je niet hoor. Nou zei hij als je toch moet wachten kan je ook nog wel even komen werken. Ga morgen even bij hem langs en wie weet doe ik het ook nog wel! Beetje dagbesteding kan nooit kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goedenmiddag. Drank maakt heel veel stuk in een relatie. Je partner ziet hoe je bent op de momenten dat jijzelf beneveld bent, zelf heb je dat niet door. Leer eerst eens in te zien hoe je nu eigenlijk bent op de momenten dat je gezopen hebt. We weten allemaal heel goed dat alle redelijkheid de deur uit gaat op het moment dat we drinken, probeer eens te begrijpen hoe dat voelt voor degene die daar mee om moet gaan. Ze staan machteloos tegenover onze vriend de drank. De ene persoon kan langer vechten voor een relatie dan de ander. Maar allemaal hebben ze ons uiteindelijk een keuze gegeven. Spijt komt altijd achteraf helaas. Mijn ex zag de drank als een buitenechtelijke relatie. Uiteindelijk had ik voor haar gevoel gekozen voor die ander en haar en onze dochter laten zitten. Ja, spijt komt altijd achteraf... Gegroet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 DOEN Mark. Heb je toch weer een dagbesteding tot de tijd daar is. En misschien is het dan geen ex-baas meer. En kan je straks terugkomen. Na alles.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goeie avond allemaal. Lekker gewerkt mensen, en we kregen nog een Eng. Bulldog binnen. Wat een scheetje zeg. Heerlijk. Gelukkig weer terug eigenaar gebracht. Maar wat zijn ze leuk, en wat zijn ze lomp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Dat deed ik ook altijd smikkie; Lastige dingen bespreken als ik gedronken had. Nuchter wilde\durfde ik dat niet aan. Partner dronk ook Dus..met een flinke slok op, hebben we wat ruzie gemaakt. De dingen vlogen soms ook door de kamer. Door partner dan, zelf was ik niet zo gooierig, wel schreeuwerig. Oh,oh, wat een leven he. Hannah, In de rij, in de kou, voor een griepprik. Daar zou je nou idd. ziek van worden. Nou ja, ben je in elk geval goed beschermd he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Nee Hannah, moet ze op laten pompen, Had er een fietspomp bij gekocht, maar snap niets van dat ding. Dus steeds maar weer naar de fietsenmaker om ze op te laten pompen, Gedoe:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mijn ex zag de drank als een buitenechtelijke relatie. Uiteindelijk had ik voor haar gevoel gekozen voor die ander en haar en onze dochter laten zitten. ======= ============================= Klopt MarcK ze heeft gelijk. Je laat je gezin in de kou staan, telkens weer je kiest voor drank. Pijnlijke ervaring voor de partner. En een goeie reden om een punt achter te zetten. Maar meestal gebeurt dat niet. Om allerlei duistere redenen blijven paren toch bij elkaar. Bij mij heeft het 24jaar geduurd, toen was de koek op. De pijn werd ondraaglijk. Punt. Uit. Het was wel het startschot van een nieuw leven. Niet meer steunen en leunen op de ander, maar zelfstandig worden, op eigen benen staan. En dat is goed gelukt, maar moest wel definitief stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Dag allemaal, Hier ook de griepprik gehaald. Bij ons ging het gelukkig vlotter. Ik begon buiten, maar was binnen 10 minuten klaar! Hannah: vette pech dus! Verder niet zo in de stemming om te reageren. Tot later dus. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Als je mobiel in het water is gevallen meteen de kaart en batterij eruit en de rest in een bak met rijst leggen. Pas gelezen verder geen ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik heb nog steeds geen griepprik gehaald omdat ik nog nooit griep heb gehad, en ooit wel eens gehoord dat als je hem eenmaal gehad hebt, je ook vaker de griep kan krijgen. Dus vind ik het nog steeds moeilijk om hem te gaan halen. Weet het niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Op de hete kachel? Ja dat zal helpen. Doe maar niet als het ding stuk is kan je niet eens de brandweer bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik heb een vraag voor Bam Hoe heet dat stadspark met die tuinhuisjes nou ook weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Fietsbanden en al die verschillende maten en soorten fietsventielen, een ramp is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Madurodam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 ja weet ik Smikkie. Ik doe het voorlopig dan ook maar niet Hannah, en ik weet dat ik het ook een keer kan krijgen maar zolang dat nog niet is, hoef ik die prik nog niet te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Om er nog even op terug te komen; Ik heb gewoon een rot fiets ventiel. Kon altijd heus zelf mijn banden oppompen, maar met deze ventielen lukt het gewoon niet. Als ik dat had geweten, had ik die fiets nooit gekocht een paar jaar geleden. Zo, nu genoeg erover gezeurd! Zelf haal ik ook geen griepprik. Ben echt tegen. Heb nooit griep, en als het zo is, moet mijn lichaam zelf maar anti-stoffen aanmaken. Voelt zo onnatuurlijk, jezelf bewust besmetten. Nu, ben ik ook geen risicogroep, en ook nog geen 60, dus krijg toch geen oproep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Precies Rapi. zo denk ik er ook over. Ik ben dan wel 61 maar zolang ik het gevoel heb dat mijn lichaam het zelf kan laat ik me niet prikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 @bolletje en @rapilos , Griepprikken zijn nuttig voor risicogroepen zoals o.a. bejaarden. Dus 80-plussers en geen 60-plussers hé rapi! Gezonde mensen zoals wij hebben inderdaad veel antistoffen. En als ze dan al eens een griep krijgen dan gaan ze er niet van dood. Maar er zijn wel wat mensen die wat ziekjes worden van die prik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Originally posted by: JenJammer dat je als vrouw geen pijp kan roken...quote> Zeg heb jij nooit Nero gelezen met madam Pipe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Akelei, Ik zit in de thuiszorg (huishoudelijk werk) Kom, daardoor wel bij veel ouderen Maar gok er op dat ik geen griep krijg, dus ook niemand aansteek. (Kan me echt niet meer heugen wanneer ik griep had) Ben pas wel wat verkouden geweest,wat ik ook zelden ben. Maar toen had LATex me aangstoken. Hij is 2 weken met koorts en griep thuis geweest, en ik rol er gewoon doorheen. Maar jij haalt hem toch ook niet als mantelzorger zeg je? Frodo, Je krijgt hier een oproep, als je in de risicogroep zit(o.a. diabetis,astma,hartklachten enz) En..als je 60 jaar of ouder bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik neem de griepprik wel. Voor die paar centen, voel ik me een stuk veiliger. Ik heb een aantal keer behoorlijke griep gehad en ik heb nu veel te leuke dingen om te doen! Die wil ik niet missen! Ik ga zo naar de loopgroep. Gek genoeg ben ik bloednerveus. Mss vanwege mijn knie? Fijne avond frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Snap 'm Akelei, Jij ook een fijne avond. Runningliesje, Doe je naam eer aan he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden