Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Hier is alles goed Kirk Er zijn wat mitsen en maren Maar dat lost zich vanzelf weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 We kunnen elkaar met kerst hier op het forum steunen. Ik heb ook niemand. Geen ouders meer. Alleen drinkende "vrienden" Dochter werkt altijd met kerst. Dus........ Zelfde probleem hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Yep! No worries! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ja, in zeven weken tijd kan er nog van alles veranderen natuurlijk. Al ga ik daar niet vanuit. Word er een beetje verdrietig van als mensen zeggen naar familie te gaan. Die van mij gaan weg of zien me liever niet staan. Vorig jaar had ik kerst om deze tijd al volgepland. Zijn we heel kerstig pizza gaan eten. Voel een druk om het nu ook te doen. Ach, het komt nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ja, Jootje, dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goedenavond. Vandaag hier niet geweest. Ik heb even teveel aan mijn hoofd. Het enige positieve is, dat ik niet drink. Verder zit het op zn zachtst gezegd nogal tegen. Dat wilde ik jullie toch even laten weten. Gelezen heb ik ook niet. Morgen zal ik een poging wagen. Sterkte voor die het nodig hebben:present: Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ja zoiets Kirk. Afspreken hier zodat degenen die normaal alleen zijn, dit dan niet helemaal zijn. Of iets anders leuks hier organiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik ga slapen Heb ook niet zoveel met kerst Behalve als het gezellig is En spontaan Nog geen plannen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Och met kerst en oud op nieuw kan het hier op het forum ook best gezellig zijn hoor. En natuurlijk moet je proberen om het in je eigen huis ook wat gezellig te maken. Dat komt niet vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Met oud en nieuw wilde ik mezelf in het nieuw steken en dan flink gaan stappen en laten zien hoe goed ik eruit zie, zonder drank. Zoiets is een beetje een droompje van mij. Maar telkens als ik weer in mijn droomwereld zit, dan word ik wakker geschud met de mededeling dat ik al jaren niet meer ga stappen, omdat hier slechts één discotheek open is met Oud en Nieuw en ik daar niet wil zijn, zo druk als het daar is. Teveel mensen in een veel te kleine ruimte, met te weinig nooduitgangen. Mijn gemeente heeft de rest van de uitgaansgelegenheden verboden open te zijn in die nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Madelaine, een disco lijkt me voor jou ook niet de aangewezen plek. Vaak gaat daar teveel drank om en dan vallen je toekomstdromen in het water. Misschien een Leger des Heils feestje!? Waarom verbieden ze alles? Is het een gereverkeerde gemeente? Ga je lekker naar Amsterdam. Altijd een groot feest van het Leger. De AA heeft ook feesten. Prikfeestjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Van oorsprong is het een Christelijke gemeente. Deze regeling is getroffen, om rellen, gevechten e.d. tegen te gaan. Dan is iedereen op dezelfde plek. Het lijkt mij nog steeds gevaarlijk, maar goed. Het gaat goed, zolang het goed gaat. Leger des heils feestjes? Nog nooit van gehoord. Trouwens, met de drukte in deze discotheek, mag je allang blij zijn als je het tot de bar redt. Zo druk is het. Ben er één keer geweest en besloten nooit meer te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 kicken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik word ook horendol in de drukte. Weet je nog in Volendam, teveel mensen, als ratten in de val. Mij zal je daar ook nooit vinden. Met een beetje Googelen vind je echt wel wat leuks. Als je wilt stoppen moet je de drank niet opzoeken. Tenminste niet in het begin. Zo zie ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Madeleine ik zou als ik jou was niet al te veel gaan nadenken over iets wat er over twee maanden pas is. Tegen die tijd is alles misschien zo anders. Hoe meer je nu al na gaat denken hoe meer angst je kan krijgen als het zover is. Want trek en angst zullen elkaar misschien afwisselen, met het gevolg heel veel spanningen. Een mooie gelegenheid om dat dan weer aan te pakken als motief om te gaan drinken. Mensen ik sluit weer af. Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Weltrusten Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ook weer waar. Zorg dat je vandaag droog blijft, dat is al lastig genoeg. One step at a time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Foto kan je overtrekken Kirky en dan op schaal brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Kirky, wat goed. Succes! Bolletje, welterusten. Moet me nu niet druk maken over later. Vandaag was al moeilijk genoeg. Ben erachter dat het voor mij niet uit maakt of ik verdrietig of gelukkig ben om trek te krijgen. Daar moet ik dus dubbel op letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Hallo, Als je accent maar op de ogen legt is alles geoorloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Hallo ik ben er hoor, droog en wel, ga nu eerst deze dag lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Volgens mij heb ik mij vandaag helemaal niet aangesloten bij het dagpact, realiseer ik me net opeens. Maar ik heb het wel droog gehouden. En ik denk dat ik me ook even ga afmelden. Welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Kirky veel plezier met het tekenen. Ik vind portret tekenen/schilderen wel moeilijk. Voor de rest wil ik me ook vandaag weer droog afmelden Nu 10 dagen droog Op naar de 11de Welterusten allemaal Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 weltrusten truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 das beetje sjoemelen kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden