Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Dat gebeurt gelukkig zelden Diesel Maar had het nu stevig te pakken Maar huppel al weer hoor Gaat zelfs gemakkelijker met wat kilo's lichter;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Da was toch de spits van heerenveen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Bor, dat "volle hoofd" na een meeting herken ik nogal. Gelukkig kan ik soms ook overdag naar meetings. Maar ik besef dat dat niet overal mogelijk is, ivm werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Onrustige dagen hier De buurman wordt zijn huis uit gezet Dus weer van alles te regelen Ach, Maar dat komp allemaal wel weer goe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Jen, ik kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Sterkte ermee, ik hoop dat je snel een mooie dagbesteding vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Gwen Weer gesettled in de lage landen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Bo, ik ben een sportschoolabonnement aan het uitzoeken, dus Ja! Ik ben ongelofelijk verkouden, maar ik ben niet de enige in NL. Wat een gehoest en gesnotter overal. Heerlijk om weer in het Nederlandse te zijn.... Echt zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Nu ik mijn laatste posting zo lees, klinkt ie cynisch, maar zo bedoelde ik em niet. Ik ben dankbaar dat ik in NL woon. En ik betaal graag wat meer voor de zorgpremie. We staan er toch allemaal samen voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Is het door je reis in India dat je zo dankbaar bent, gwen? Veel armoede gezien wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Grappig he Want ik las het niet als cynisch;) En idd vieren de virussen hoogtij... Gaat ook wel weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Zo, vandaag bijgelezen, en sta toch verwonderd hoeveel begrip en ondersteunende woorden ik hier las. Dat werkt toch wel echt door. Mercikes, hoor allen Voel me er alvast terug helemaal klaar voor. De mist in mijn hoofd lijkt verdwenen. Ik zou er bijna van gaan dansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Pas nu ik terug ben is de impact behoorlijk, idd Jen. Toen ik daar rondbanjerde ging ik toch in de "survivalmode" door te proberen de ellende niet tè grondig te absorberen. Alles is zo relatief belangrijk, nu. Ook niet echt goed. Dus gewoon doorgaan! Gelukkig heb ik de komende twee maanden veel opdrachten als kok. Ik had eigenlijk al afscheid genomen van de horeca, omdat ik dan steeds zo op het spek gebonden zou zijn... Maar ik ga het toch weer proberen. Tijdens mijn werk heb ik nooit gedronken. (wel ervoor en erna....en veul) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Lavendel! Krachtige vrouw ben je ook! Lets dance..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Zo is dat Kirk. Als een stel ieder 70.000 per jaar heeft, betalen ze 500 meer, per maand, hoor ik net. Is toch peanuts, op hun salaris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 goedenavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: gwenZo is dat Kirk.Als een stel ieder 70.000 per jaar heeft, betalenze 500 meer, per maand, hoor ik net.Is toch peanuts, op hun salaris?quote> denk ik toch ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: lavendel1Ik zou er bijna van gaan dansen!quote> Waarom bijna?Ik zeg doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Maar dat is niet alcoholgerelateerd genoeg,vrees ik. Ik ga ook maar dansen, zumba bij FFF Lieve mensen, ik ga afsluiten. ff opslomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Lavendel, een ijzersterke come-back! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 truste saam, goeie nachtrust voor iedereen en wie weet tot morggeuh. Bo snel helemaal weer top zijn he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Yah doe maar dansje Lavendel , dat heet terugslaan van een verloren slag , trippel terug komen en slaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 je heb gelijk Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: Bo Originally posted by: lavendel1Ik zou er bijna van gaan dansen!quote> Waarom bijna?Ik zeg doenquote> Ik ben op het juiste moment binnengekomen zie ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Binnen gekomen Frodo? Voeten geveegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Het is wat, die commotie om de zorgpremies. En iedereen zich van te voren druk maken over de hypotheekrenteaftrek. Goeie zet van de VVD. Ik hou wel van die onverwachte sprongen. Allemaal lekker slapen, hier nog een slaapliedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden