Madelief Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedemorgen lieve Frummers. Hier ook al een paar koffietjes op. Werk ze voor de ijverige mensen. Vandaag verveel ik me ook niet gelukkig. Dus ik ben niet veel hier. De draad van gisteren moet ik nog bijlezen. Kijken of dat gaat lukken. Van interactie is nu even geen sprake. Mijn excuus daarvoor. Het enige wat ik nu probeer is om het koppie erbij te houden. En het belangrijkste is dat ik het droog hou. Ook al heb ik het gevoel dat ik op drijfzand sta. Vandaag neem ik de eerste niet. Een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Probeer sterk te blijven Made. Je kan het ook al heb je het nu flink moeilijk. Je bent zo'n kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goede morgen allemaal, De zon schijnt in het hoge noorden dus ga ik zo op de fiets naar de terwaterlating van een( 10.000 ton ) boot. DAgpact Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goeie morgen Apple en Marc. Het . schijnt hier. Bij jullie ook? Ik ga ff boodschappen doen. Even achter m'n geld aan bij H. Anders want dat had allang op mijn rek. nr. moeten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 DAGPACT: Truitje Miranda Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Morgen people! Ben wat laat vandaag maar zit met een huis vol zieken. zal vast komen door de spanning van gisteren met Halloween, wat overigens geslaagd was! Vanmiddag even op gesprek bij mijn ex baas en misschien ook weer tijdelijk mijn baas totdat ik de kliniek in kan. Ga ik nu weer voor verpleger spelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 DAGPACT: Truitje Miranda Albert Lytse Marc Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedemorgen baasjes! Even aanmelden voor vandaag. DAGPACT: Truitje Miranda Albert Lytse Marc Madeleine Travel Madelief, sterkte gewenst voor vandaag. Ik blijf duimen op een goede afloop voor jullie. Gwen, welcome back. Slaap maar lekker uit, echt een grijze Novemberdag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 @RL: Jammer nou dat je dat biertje genomen hebt gisteren. Toch een addertje onder het gras... Als je dan toch aan het lopen bent kun je dat slangetje maar beter vertrappen Liesje, toch? Hup maar weer...hou je het vandaag droog? @Johan W: Waarom zo negatief over hulpverleners? Ik heb er gisteren zelf op afgegeven maar dat betrof alleen de opname in de kliniek toen. Verder heb ik heel goede ervaringen met de hulp die ik later gehad heb. Novadic bijv. ; goed programma waar ik zelf mijn keuze(s) in aan kon geven...dat onderdeel wel, dat onderdeel niet. Koos met name voor creatieve therapie, kan ik veel in kwijt. Verder ben ik echt te spreken over de psycholoog die mij de laatste 2 jaar begeleid heeft. Hum...heb haar wel zelf uitgekozen. Je moet/mag natuurlijk wel selectief zijn. Had haar begeleiding vooral nodig voor mijn psych. stoornis. Ze werkt met een door haar zelf ontwikkelde methode...heb voor haar gekozen nadat ik een lezing had bezocht. Ben dus gaan shoppen voordat ik een keus maakte en het moet daarna ook nog klikken natuurlijk. Verder niets dan lof voor de crisisopvang in 2008 en 2009...toen ik in totaal 3 keer psychotisch uit de bocht ben gevlogen (pillen en drank). Het moeten wél Mensen zijn waar je op kunt bouwen...als dat NIET zo is, zijn het MAAR mensen... Wees assertief maar ben ook bereid op de ander te vertrouwen als het eigenwijze ego en de (nog) drankverslaafde geest het zelf niet kunnen redden, omdat je de weg kwijt bent. Overgave is dan belangrijk. @Mark: Goed zeg, dat je mag. Klinkt raar, maar je begrijpt vast wat ik bedoel @Rudy: hopelijk goed nieuws vandaag! Alle anderen.. formulering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 @Marjo: Meid, ben echt benieuwd hoe het met je gaat. zie je korte berichtjes staan met erop of eronder gaan.. Stel je een pb op prijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 @A3: Als je echt een liefdesrelatie hebt, zijn er heel wat stormen tegen bestand. Suc6 voor jullie beiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik heb mijn smoezenboek bovengehaald en me laten vangen door mister A. Balen, want morgen zou ik 4 maand droog hebben kunnen juichen. Helaas...... Daar ik op het forum wil eerlijk zijn, heb ik mijn onderschrift aangepast. Na goed overleg met mijn maatje , begin ik vandaag terug aan dag 0. De eerste drie maanden blijven in mijn herinnering als houvast en begin van de grote verandering. Heb nu even zin om een haloweenmasker op te zetten en in de mist te verdwijnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Dank voor je eerlijkheid Lavendel. Toch mooi dat je meteen weer bent opgestaan! Uh, je ZAT in de mist...vandaag is het weer helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedesmorgens! Ik heb de oude vriendin waar ik het laatst over had een kort bericht gemaild. Dat ik tijd voor mezelf nodig heb en daarom niet wil afspreken. En dat het me spijt als ik haar teleurstel. Ik kan het niet, tegen mijn zin daar gaan zitten. En de hele bak ellende over me heen krijgen. Ben ik in ieder geval niet oneerlijk en handel ik naar mijn gevoel, ook al is dat pijnlijk voor de ander. Voel me wel opgelucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 moggeuh Gefröbelde, Ach Lavendel, waar ben je door gestuikeld joh? Nou ja zal wel iets zijn, idd opstaan en ff jas afkloppen en orienteren he, vergeet de 2 metertjes niet he. sterkte meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Lavendel balen joh. Ik ben ook steeds opnieuw gaan tellen, ook dat voelde wel zo eerlijk. En de afgelopen maanden zijn absoluut niet weggegooid voor je. Har, fijn je te lezen, en dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Kate als dat voor jou gevoel het beste is, dan is er toch nix mis mee. Een mens kan niet altijd maar alles en zeker niet op die momenten die anderen denken uit te kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 wil je even hierop beantwoorden, lieve Diesel ik schrijf bewust geen reden omdat er gewoon geen reden is ik heb een hele zware maand achter de rug met mn familie maar dat wil ik niet als reden aanhalen dat zijn smoesjes ik zou het als excuses kunnen gebruiken maar dat zou niet juist zijn ik heb die zorgen gebruikt als uitvlucht om "zwak" te mogen zijn zo eenvoudig is het.....dat weet ik dan nu ook weer al het beestje was nog niet dood blijkbaar, het lag gewoon op de loer..... maar bon, ben weer wat wijsheid rijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Hartstikke goed Kate. Ik ken dat soort mensen. Ik bleef ook altijd met de rotzooi zitten en hun liepen hier fluitend de deur uit. En moe dat ik dan was. Vreselijk. Lavendel, moeilijk is het altijd weer om tot besef te komen dat we gewoon geen alc. kunnen drinken. Soms is het goed weer die bevestiging te krijgen ook al doet het pijn. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Sja Diesel, ik ben mijn eigen gevoel de laatste jaren tcoh wat belangrijker gaan vinden. Het lijkt wel een thema in mijn leven, grenzen bepalen en stellen en naar mijn gevoel luisteren in plaats van hoe het hoort. Lavendel, het inzicht is er in ieder geval, en dat is heel belangrijk naar mijn idee om te kunnen stoppen. Als je gestopt bent groeit het vaak nog verder. Sterkte met alles En speciaal voor Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Meeting......bless. Tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: lavendel1ik schrijf bewust geen reden omdat er gewoon geen reden is ik heb een hele zware maand achter de rug met mn familiemaar dat wil ik niet als reden aanhalendat zijn smoesjesquote> Smoesjes zijn dat volgens mij niet Lavendel...familie-stress misschien wel? Hoe ga je daarmee om? Zijn dingen uitgepraat?Goh, ik weet hoe ingrijpend onrust in de familie kan zijn..en ik kijk daar tegenwoordig meer als toeschouwer naar, als het mij persoonlijk niet betreft.Was in het verleden anders. Uit compensatiedrang trok ik me "hun" onrust aan...ik spiegelde me in feite aan de onrust die er tussen mijn zussen was, maar reageerde vanuit de in basis aanwezige onrust in mijzelf.Is misschien geen vergelijkingsmateriaal voor jou dit voorbeeld maar ik schrijf het liefste uit eigen ervaring vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Lavendel, lieffie soms is er dus geen duidelijke reden of idd van alles wat he, en in jouw geval geloof ik genoeg van vanalles bij elkaar. Ach heb er nog wel 1 dan voor je in dit geval, de maan stond in het teken van de jacht, was in vroeger tij ook de tijd dat de laatste jachten er waren voor de wintervoorraad. De stier is behouden, maar de schorpioen wil meer en nieuwe dingen beproeven en maakt gulzig. Zo kwam ik gister tegen, toeval, maar in dit geval, als het tenminste een beetje duidelijk overkomt ;-) Normaal weinig tot nix mee, maarja kwam miss nie voor nix ip 't pad he, knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Lieve Har, Het betreft geen familie ruzie of gekibbel, maar over ernstige ziektes. Daar valt niet veel over uit te praten. Ik viel in een oud overlevingspatroon. Oude mechanismes die ik gebruik bij onmacht. Dus wat mij betreft mag dat geen reden zijn. Ompoolen die mechanismes is het enigste wat zinvol is. Toch bedankt voor jouw blik Hey Diesel, knap het verhaal van de maan in de jacht. Had ik ook gelezen! Dus het is de fout van die stomme schorpioen, dat lucht op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden