Jen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goeienavond allemaal. Vandaag was een zwaar dagje. Jaarlijkse familiebijeenkomst voor Allerheiligen, en mijn vader was zeer slecht. We dachten dat hij wel een sigaar wilde roken, maar hij beet er een stuk af... Verder kwam er alleen wartaal uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: KateGrappig, ik word al een paar keer Jane genoemd de laatste dagen.Wat betekent dat.quote> Dat jij ook binnenkort zijde beddengoed hebt ? ;-) ROFL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Dank Lytse en Bolletje Heb mezelf net getrakteerd; Mijn Traktatie Heb nu alleen nog zin in een Pizzabroodje van de bakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: bolletjeNou Lidia ik hoor het wel. Kan het berichtje niet vinden. Heb nog wel het receptje van Hannah gelezen Eend met Whisky. Dikke pret hiero.Het mooiste recept van heel de draad.quote> Sommige hebben het over koken , recepten en kookboeken. Mijn enigste kookboek is : "koken met Jack Daniels" :-)Dus kan ook nooit mee praten , eigenlijk net als met cocktails maken eigenlijk ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Lieve Lavendel:heart: Stoere meid Trots op je! Dat je op 0 begint, ben ik niet met je eens Wel dat je dóórgaat en het als herinnering meeneemt Helemaal ben ik het met je eens dat er geen excuus is om te(veel) te drinken Hoe moeilijk situaties ook zijn Want ik kwam simpelweg nog nooit een fles wijn tegen Die opstond, naar me toeliep en zei: laat mij dat maar doen, die situatie los ik wel voor je op You go girl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Succes Jowan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Zeker een pittige dag Jen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Diesellll, kanjer! Hoe is jouw dag:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goeie avond Bo. Wat is dat voor 'n goedje Madeleine. Heeft een hele mooie kleur. Zou fantastisch zijn om na te schilderen. Och maakt niet uit Drakie, je frunnikt wat, ruikt wat aan het een en ander en zolang je niet gaat niezen of over de rooie gaat, kan het allemaal in het eten hoor. En als je groen uit gaat slaan laat dan het koken maar aan de vrouw over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Bolletje, het is Frambozen Ranja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ha Bo mooi meiz Ach hier z'n gangetje, alles winterklaar maken en verder hier goed hoor. Griepje bijna de baas geworden En met jou in de grote stad ? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goedenavond Ik hoor net dat FC Twente eruit ligt Heerenveen door, die Friezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie avond Bo.Och maakt niet uit Drakie, je frunnikt wat, ruikt wat aan het een en ander en zolang je niet gaat niezen of over de rooie gaat, kan het allemaal in het eten hoor. En als je groen uit gaat slaan laat dan het koken maar aan de vrouw over.quote> Nou dan gaan die dingen gebeuren die je beschreef, al doet ze dat dan wel bewust, die wil bijna nooit koken :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie avond Bo.quote> Waar zijn m'n manieren;)?Gewoon binnenstormenzonder goeie avond te zeggenGoeie avond lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Hier idem Diesel Net weer herstellende van pittige koorts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: marjoGoedenavondIk hoor net dat FC Twente eruit ligtHeerenveen door, die Friezen...quote> Oppassen Marjo.quote> Hihihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Trusten Borrie, slaap lekker en niet teveel gaan liggen malen hé? ik ga ook afsluiten mensen tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 @ Jen: wat verdrietig die bijeenkomst. Misschien reageerde je vader meer verward omdat hij uit zijn dagelijkse routine was. Ik moet volgende week met schoonma naar de kaakchirurg. Ook zoiets. Niet in de verleiding gekomen om te drinken? @ Jowan: lekker dat je je kunt afreageren, al is het dan op een hometrainer. Hou vol! Eerst weer even iets anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Tsja, dat slaat nergens op! En ja, Steven Mc Clairen d'r uit Foppe de Haan erin...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goh Bo dacht jij niet te vellen was door zulke ziekerige bacillen Nou hoop dat je dadelijk weer huppelend verder kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Jen, zwaar voor je. Hoe gaat het met jou? Jowan, dank voor je update. Goed dat je af en toe een time out kunt nemen door te sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Borretje Je hoeft geen sorry te zeggen Take Care Leg ik het Truitje wel even uit Jij ook fijne avond Truitje Een PB beantwoorden - Ga naar berichten - Klik links op het scherm onder 'Van' op 'Borretje' - Dan vouwt het bericht van Borretje zich open - Dan vind je meer rechts op de pagina de kolom 'Beantwoorden' - Daaronder staat een icoontje (soort van verrekijker;)) - Daar klik je op - Dan opent zich een leeg scherm - En kun je je antwoord typen Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Nee eigenlijk niet, Lytse. Ik heb niet meer zoveel zin in een roes. Heel vreemd is dat, maar wel handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Sweet dreams Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Gwen, met mij gaat het maar tussen de twee. Ik ben het vele thuis zitten een beetje beu, denk ik. En 'k zie niet direct een lichtpuntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden