Lenie Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 middag, een saaie natte grauwe dag vandaag tot nu toe. straks om 14.30 komt m'n moeder mij halen en ga ik daar lekker mosselen eten dat is een tijd terug! ik zou eerst op het fietsie gaan, maar er komen alweer buien aan bah! nu eerst even een bouillionnetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik heb een hele partij kleding in de gang staan nu. Dat geef ik aan een verzorgingshuis, die verkopen dat op hun jaarlijkse bazaar. Komt het goed terecht, want van de opbrengst, gaan ze een dagje uit met de oudjes. Verder ben ik aan het kijken of ik nog iets kan gebruiken, oppimpen, verstellen, innemen etc.. Ik kan heel moeilijk iets wegdoen. Maar ja, boven moet ik het echt op orde brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Lenie, Haal mij ook gelijk even op? Ik ben gek op mosselen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 heerlijk he? ik eet het nooit want die 2 hier die willen dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Dit jaar heb ik ze nog maar 1x op.... Ik haal ze aan de haven, verser kan echt niet. Maar ze zijn zo ontzettend duur.... Trouwens, nu we het over eten hebben. Ik krijg vandaag niets door mijn keel. Ik heb nog maar 2 bananen op sinds vanmorgen 5 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 oef dat is niet veel Made.. bakje joghurt ofzo lukt ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Madeleine, bonen zijn niet modern toch;) Made Voor een goed doel dus Ik geef het ook wel weg of ruil met vriendinnen of... oh, heb ik dat ook nog;) Hoe kan het dat je niks kunt eten? Lenie Mosselen... heerlijk! Alvast gezellig middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 dank je Bo.. dat gaat helemaal lukken het word steeds donkerder hier zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Normaal ben ik een hele goeie eter. Maar vandaag even niet. Het is niet anders. Lenie, Eet smakelijk en een gezellig middag! Bo, Kleding ruilen doe ik ook vaak. En ik kom nu dingen tegen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had. Kleding die ik niet meer paste, en nu dus weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Valt hier nu mee Maar de dag wisselt zich idd af met lamp aan lamp uit lamp aan:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Maar de koffie is op. Weer even verder. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Haha, nee de bonen zijn niet modern. Het apparaat dat de bonen thuis maalt, vind ik wel modern. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 ik ga er ook vandoor.. dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Net te horen gekregen dat mijn detox ten einde loopt, precies een week hier. Ik vind me r nog niet klaar voor, ook niet om van mooie mensen, alco's asfscheid te moeten gaan nemen, "dochter" Lillian bijvoorbeeld. Maar ook alle anderen. Het was een onzekere maar mooie tijd, ik had weer voor de tweede keer willen gaan sporten vandaag, maar ga toegeven aan mijn vermoeidheid en een tukkie doen. Ook bij www.counterpane.nl ga ik weer mensen tegenkomen. Vooral ene Judith moet ik vanaf hier de groeten doen. We gaan het weer zien, het gaat verder, onzeker, maar dat kan niet anders. En afgemeten aan het doel, abstinentie, moet het dit allemaal waard zijn. De contacten met jullie zullen wegens ingeperkt internet gebruik aanzienlijkveminderen. Ik blijf aan jullie denken.het ga jullie goed, Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: MadeliefBo,Kleding ruilen doe ik ook vaak.quote> Volgens mij hebben wij dezelfde maat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ha meiden een goeie middag , ik ff vlug bakkie. Ha Bo gefeliciteerd meiz, je gaat goed he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ach heel standvastig hoe je gestopt ben, "cool" ofzo, (das net uitgedruk denk ik Lavendel ook top hoe je weer opspringt Ekstertje en Yajala top en gefeliciteerd , jullie zijn voor velen toch een voorbeeld. En toen moest ik vast nog meer zeggen, oeps vergeten, ja naast Kameo en MadeL heel veel sterkte te wensen en eigenlijk is er al zoveel over gezegd en het zit daar tussen , het antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 jowan, Heel veel succes! Diesel Thx:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 echt knus hier, ik word er warm van vanbinnen en vanbuiten voor zij die lekker onder dekentje zitten te suffen ik heb onder Tips en Adviezen een filmpje opgerakeld best de moeite om is te zien zitten waardevolle dingen in ook al is het nogal afgestoft, naar mijn termen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedemiddag Bo, Borretje, Diesel, Lavendel, Marc en Tactive, en verder iedereen die niet ingelogd staat, maar wel mee leest! Hier ook knus, was hangt buiten, net in het zonnetje naar de winkels gelopen (fiets is gestolen vorige week en niet ééns netjes teruggebracht ), nu wel wat bewolking. Blijft toch vreemd he, zit maar op een kwartier van Lenie vandaan en die heeft zulk miezerig weer. Bo, gefeliciteerd met je 4 maanden vrijheid! Leuk om je hier weer te lezen! Prettige vakantie gehad? Waarheen was je?? Ook Ekster en Yajala de felies! Kame en Madelief: sterkte, hier net zo één, zelfde situatie...naja komt goed, hoop ik. Voor Lytse: ik had graag wat advies gegeven, maar met bingedrinken ben ik niet bekend. Ben ook bang dat als iemand op dit moment op die manier drinkt, nu niet voor rede vatbaar is. Misschien morgen contacten? Lave: goed dat je meteen weer bent opgestaan, en nu door he!! Hoor hoor wie het zegt, ik deed er twee maanden over, shame on me.. Met Bor ook alles oké?? En Diesel: wat schrijf je toch altijd hartverwarmend! Ik heb weinig tijd om hier te zijn, maar lees wel veel mee. En als ik jouw postings 's ochtends lees, word ik meteen al vrolijk! Marc, heb je het weer een beetje op de rail? We misten je ochtendmuziekjes wel, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Jowan, ik heb heel veel bewondering voor hoe je nu gaat. Jammer dat we je straks minder kunnen lezen, maar ga ervoor, we denken aan je! En ja, wat een intense contacten zal je nu opdoen, dat heeft ook met de setting te maken natuurlijk. Doe er je voordeel mee! Jowan, veel sterkte voor nu, ik hoop je toch snel weer te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: Bo Originally posted by: MadeliefBo,Kleding ruilen doe ik ook vaak.quote> Volgens mij hebben wij dezelfde maat;)quote> Dat was mij totaal niet opgevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedemiddag, heb lekker twee uur geslapen, dochter komt zo dan maar even uitwaaien aan de dijk. Nu een kop koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedemiddag aan de enkelen die zijn ingelogd. Ondanks dat ik niet alleen het dagpact kwam zoeken, maar vroeger was ingelogd en dus deze dag van het begin heb gelezen, heb ik geen dagpact kunnen vinden. Zal ik dan voor de allereerste keer het zelf proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Hoi Lidia! Bedoel je misschien het dagpact?? Kweenie of die al is opgestart, even kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden