Jen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik ga seffens toch slapen in het ziekenhuis. Kwestie dat hij niet te ongerust is als hij wakker schiet. Bedankt voor het meeleven allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Jen, ik heb veel aan je gedacht. Slaap wel daar, in de buurt van je vader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Mis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Jen wat een fijn bericht zeg. Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ach, ik denk dat je dat mis hebt Johan Mss dat de meeste mensen er niet voor uit durven komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Heel veel succes Jowan. Ik moet hier een mentale switch maken. Dat is gek genoeg nog niet gemakkelijk. Enigszins had ik mij bij de situatie neergelegd, zeker ook omdat onze pa niet gelukkig was. Erg dubbel allemaal. Is dat te snappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ja, goed hoor Bor Als je verder geen eisen stelt Uitstekend zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik wens iedereen een welterusten, teveel stress gehad om de PC weer in orde te krijgen voor zover mogelijk. Slaap lekker voor straks, en aan Borretje een extra . Gewoon omdat ik blij voor je ben. Oprecht blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ze kunnen wat mij betreft de pot op Rudy.Ze moeten het maar lekker zelf uitzoeken. === ============================ =============== Duidelijke taal Johan, ik heb precies zoals jij gedacht over mijn medemens maar ben erin vast gelopen. Inmiddels durf ik meer open te zijn naar anderen toe en dat op zijn beurt heeft weer gezorgd voor een beter contact en meer betrokkenheid met mensen om mij heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Jen, je pa kan het nogal spannend houden! Geniet er van, meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ja lavendel, zo is hij wel Ik zie dat ik hier tussen van alles binnen ben gevallen, 'k had niet bijgelezen deze keer ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Welterusten mensen tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Lidia, Wat een goed bericht. Moedig dat je de stap hebt gezet en het begin is er. Heerlijk op vakantie en dan heel voorzichtig, stapje voor stapje, het contact weer opbouwen. Ik gun het je zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Wat nu wel zo goed is aan mijn adb zijn: ik kan gewoon laat 's avonds de auto in stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 wat een dagdraadje toch weer vandaag! Jen, wie weet ligt u pa naast mn ma?? slaapwel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: JenOngelooflijk nieuws hier, mensen. Mijn vader zijn nier is terug in gang geschoten, en zijn dubble longontsteking is aan het genezen.Wat een ouwe taaie.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @ Johan: ik begrijp dat je erg teleurgesteld bent in de vrouwen, maar met dergelijke ongenuanceerde berichten van jou kan ik niks beginnen. Daarom reageerde ik niet. Ik hoop dat je morgen lekker zult werken. @ Marcel: sterkte joh. Je blijft altijd met je ex verbonden door je dochter. Dat je kwaad bent is logisch, maar misschien weet zij ook geen raad met haar gevoelens. Het hoeft geen boos "spelen met gevoelens" te zijn. Ik ga nog even bankhangen en dan naar bed. Alweer heb ik het droog gehouden. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik kan mij jou situatie moeilijk inschatten MarcelK. In mijn geval dacht ik door alle schuld op mij te nemen de ander daarmee te ontlasten maar dat was een denk fout. Emotioneel zat het fout tussen ons, beide gingen onze eigen weg, verantwoordelijkheid was ver te zoeken en communiceren lukte alleen in een verwijtende vorm, oordelen veroordelen en manipuleren waren aan de orde van de dag. Ik geloofde heilig dat ik verantwoordelijkheid hoog in het vaandel droeg, maar achteraf wist ik niet eens wat dat woord precies inhield. Ik geloofde heilig in mijn vaderlijke bijdrage aan het gezin zolang men mij maar geen strobreed in de weg werd gelegd en als aan mijn VOORWAARDEN werd voldaan mochten ze blijven. Tja en het vervelende was dat ik steeds weer bevestigd werd door mijn omgeving en omdat ik nogal afhankelijk was van de mening van anderen kreeg ik steeds de indruk het nog zo gek niet te doen. Maar na de drank eenmaal bij mijn positieven gekomen en terug kijkend naar de rookpluimen achter mij, schrok ik me een hoedje. Er is nadien veel werk verzet en het pad dat ik nu bewandel, het AA pad (lees Liefde), houdt me van de drank. En dat is bijzonder want niets of niemand is het gelukt mij van de drank af te houden. Ik ben er blij mee Marcel. Wat ik wil zeggen is dat een relatie niets anders is dan overleggen, naar elkaar luisteren, delen dus investeren. En dat schept een band. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik ben weg mensen, naar het ziekenhuis. Hou het allemaal droog vannacht! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Jen dat zijn goede berichten. Fijn voor je pa en uiteraard voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 En Marcel die band de verbondenheid met elkaar heb je nodig om aan de relatie op langer termijn invulling te kunnen geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Baf! Bierfles kapot gegooid! Baf! Wodkafles kapot gegooid! De hele stop- en verslavings-dingen met mijn vrouw door genomen. Laatste biertjes gedronken, nog 1 slok wodka en ik ben gestopt! Oeoeoe... brrrrr... *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Foto's van gecrashte flessen helaas afwezig door te weinig licht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ach, ik ging ook elke dag op pad Als het nodig was Nogal vaak, afgelopen jaar, Een flesje Vodka in de binnenzak Brandstof... Kon ik de hele wereld weer aan Who are you foolin' Maar goed, het werkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 @Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden