Spring naar bijdragen

Maandag 5 november 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag allemaal,

Af en toe kom ik even langs hier maar dat is niet vaak.

Nog steeds heb ik het snoei en snoei druk. Werk ongeveer 6 ochtenden per week en soms zijn er na die ochtenden ook avonden.

's Middags slaap ik vaak even om het allemaal vol te houden.

De griep heeft hier flink huis gehouden maar ondanks dat ben ik aan het werk gebleven en heb mij gelukkig niet ziek hoeven melden.

Na mijn ochtenddienst rijd ik gelijk door naar de supermarkt om boodschappen te doen voor het avondeten, doe dan de nodige klussen in huis en ga dan een paar uur slapen.

Dit doe ik niet als ik ook nog een avonddienst heb, anders kun je me opvegen.

Morgen sta ik 7 maanden droog en ik ben daar super en supertrots op. Wel heb ik nog steeds gesprekken met de verslavingszorg en ik wilde dat ook voorlopig maar aanhouden.

Jullie zijn weer op de hoogte van mijn doen en laten, ik kan dat echter niet van jullie zeggen. Het komt wel weer, het wordt vast weer rustiger.

Iedereen die het moeilijk heeft, wil ik sterkte wensen en voor allemaal een hele dikke knuffel van mij.

Liefs Emma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag samen.

Krijg ik een brief van mijn bank ivm de schuldsaldo verzekering voor de lening van de verbouwingen met de mededeling dat na hun medische analyse van het verslag door mijn HA ik een "psychische aandoening" heb !?!?!? en een meerkost aangerkend krijg van 150% op de premie.

Zijn die nu helemaal gek geworden of ben ik het alleen dan ??

2 jaar geleden, geen probleem op mijn hoofdlening en nu met een veel kleinere heb ik plots een "psychische aandoening" ??

Ik krijg er het schuim van op mijn mond, misschien hebben ze dan toch nog gelijk.

Alle gekheid op een stokje, ik heb een vragenlijst samen met mijn HA moeten invullen (net zoals 2 jaar geleden) en uit de analyse daarvan trekken ze zomaar die conclusie ?

Heb direct gemaild dat ik niet akkoord ga met deze gang van zaken en opheldering gevraagd over het hoe en waarom van die uitspraak. Zelfs mijn HA kon er niet echt mee lachen.

Wordt vervolgd :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag aan- en afwezigen,

Klagen over stilletjes? Lees dan de draad van gisteren maar, als je je verveelt.

Zelden is het 's zondags zo druk geweest, zeker door het nare weer.

Nu schijnt de zon en ik heb zelfs een paar min. iets in de tuin gedaan.

Mooi lang dagpact vandaag, gelukkig staat Snoepje er ook weer op.

De eerlijkheid gebied dat ik een groot deel van gistren in beslag heb genomen en ook vandaag reageerden er nog een paar mensen.

Jullie hebben geen idee wat dat met me doet! Het voelt alsof ik 100 vrienden heb.

Wat betreft niet drinken, dat was het het weekend, vanwege die emoties wat moeilijker, maar over het algemeen gaat het nu, na meer dan een jaar strompelen eigenlijk heel goed.

Wat zeg ik, herinner me ineens dagboeken van 30 jaar geleden waarin ik al steeds schreef dat ik weer teveel gedronken had en dat dat afgelopen moest zijn.

Het gekke was, dat ik in die tijd 4 deelcertificaten VWO met 8,8,9,9, heb behaald.

En dat met 3 kinderen om voor te zorgen, denk dat ik wat dat betreft dan weer wel discipline heb. Deze alinea heb ik later tussengevoegd.

Het slapen gaat beter, waardoor het makkelijker vol te houden is en ik overdag ook klusjes aanpak die dan weer een voldaan gevoel geven.

Iemand schreef in een PB dat het een gat moest geven het gemis van mijn kinderen en hun kinderen. Dat was precies wat het was en dat probeerde ik op te vullen met drank. Maar het was als het vaatje v.d. weduwe van Sarfat (goed?) uit de bijbel:

het kwam nooit vol.

Nu heb ik leuke dingen om naar uit te kijken en te doen, de rijsttafel en de woestijnreis. Heb zelfs op zolder bij het zoeken naar spullen voor die inrichting, een wit tafellaken gevonden en gewassen en gestreken.

Ha, ik eet altijd onder GTST op de bank!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lenie,

stop met som doen en ga door met die soep. Ik ben tomatensoep aan het maken, toevallig hè?

Nou, om je af te leiden van je waarschijnlijk desastreuze tocht naar de super, vertel dan maar eens of en waarom je je zoon het huis hebt uitgezet.

Dat is natuurlijk heel privé en wil je mss helemaal niet vertellen.

Maar zij maken een groot deel van je leven uit en je schrijft vaak over ze, dus is het geen wonder dat er al een paar x hier aan je gevraagd is, hoe dat is afgelopen.

Ik zit vaak te knikken als ik je lees daarover, want ik heb ook een tweeling, maar nog 2 zonen daarboven. 4 in 3 jaar. Nu jij weer!!

Het kan altijd nog "erger" .

Dit is mij poging om je tegen te houden, want als je het in huis hebt, gaat het op.

Tenminste bij mij wel en je gaat het toch niet halen om weg te kiepen, dat is zonde van je kostbare fleuries.

Ik moet ook nog even naar de groenteman en daar is ook verleiding, maar geef er niet aan toe, zou me schamen t/o het forum die zo lief voor me zijn geweest.

Meer weet ik niet te schrijven aan je, Lenie. Dus de beurt is aan jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de pc's die het niet deden vanmorgen, behalve die van Albertina en, even vergeten:$p het nieuws was dat de KPN problemen had met de internet verbinding, die dus vanmorgen uit de lucht was. En als iedereen nu gelijk het net op ging, zou dat weer voor storingen kunnen zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

Jij hoort ook bij de mensen die me gesteund hebben, waarvoor mij oprechte dank.

Over die TV: op een gastenkamer heb ik een TV die ik altijd moet uitleggen

Aristona (sorry Tactive), aan de linkerkant zit IN de TV, dus niet er OP, een knop, die moet je indrukken. Omdat ik die TV nooit gebruik, vergat ik zelf ook hoe hij werkte.

Mss heb je daar wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, yes, voor het eerst 4 op een rij. Ja, geen kunst aan als het zo stil is.

@Smikkie

Ik wil je nog steeds schrijven, maar we zijn hier nooit samen, stuur je wel een PB.

Maar heel erg dank en jouw vrees was de mijne, het zat er dik in dat hij dat zou doen.

Pas jij wel op met je rug, zodat het niet erger wordt?

Nu ga ik alle rozen die ik hier gekregen heb in een mooie vaas zetten, de soep zeven en naar de groenteman en even langs mijn vriendin, die woont er bijna naast.

De vloer is weer van iemand anders.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag luitjes,

Will,

wellicht zijn door de recessie

de normen om een lening af te sluiten

verscherpt, ik kan me er wel iets bij voor stellen.

Niet wat jou persoonlijk aangaat en de conclusie

die men zomaar over jou trekt. Tsssss......

Lidia,

ik schreef dat het mij zou doen voelen

alsof je een gat in je hart hebt

als je kinderen geen contact meer

willen.

Er is ooit een draadje over aangemaakt

door Houtje.

Zo, ik ben mijn PC stress een beetje te boven,

wat schrok ik gister, mijn eigen fout, alle bestanden

overgeschreven en geen back up.

Ben er gister de hele dag mee in de weer geweest,

mij PC is niet gecrached, ik heb gewoon een enorme fout

begaan waardoor ik een geheel lege PC kreeg,

net zoals je hem krijgt bij aanschaf in de winkel.

Maar goed, ik heb een alweer het nodige geinstalleerd

en over de verloren foto's ga ik me beraden.

Er is vast her en der nog wel wat te vinden,

wellicht niet alles maar mijn Pa en zus hebben ook

het nodige op PC dus daar ga ik t.z.t. wat van

overzetten en natuurlijk een back up maken.

Niet echt alcohol gerelateerd maar de stress

factor stond even op plus 10 en da's niet goed voor mij.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER dikke :present: voor je zeven maand alweer. Het gaat echt goed hé ;)

Lenie, hier blijven hoor. Trek gaat over.....altijd

Hoi Lidia, jij gaat precies ook heel erg goed hé ??

Bollie, het is nu net geen twee jaar geleden sinds mijn officiële verhuis en iets meer dan twee jaar sinds de breuk. Soms lukt het me wel aardig, maar veel niet. En ik blijf met een rotgevoel binnenin zitten. Zou zo graag verder willen met mijn leven ipv te blijven hangen. Moeilijk !!

Het is goed dat ik me er telkens niet lazarus op drink. Ben toch iets geleerd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lidia
Hoi Lenie,
stop met som doen en ga door met die soep. Ik ben tomatensoep aan het maken, toevallig hè?
Nou, om je af te leiden van je waarschijnlijk desastreuze tocht naar de super, vertel dan maar eens of en waarom je je zoon het huis hebt uitgezet.
Dat is natuurlijk heel privé en wil je mss helemaal niet vertellen.
Maar zij maken een groot deel van je leven uit en je schrijft vaak over ze, dus is het geen wonder dat er al een paar x hier aan je gevraagd is, hoe dat is afgelopen.
Ik zit vaak te knikken als ik je lees daarover, want ik heb ook een tweeling, maar nog 2 zonen daarboven. 4 in 3 jaar. Nu jij weer!!
Het kan altijd nog "erger" .
Dit is mij poging om je tegen te houden, want als je het in huis hebt, gaat het op.
Tenminste bij mij wel en je gaat het toch niet halen om weg te kiepen, dat is zonde van je kostbare fleuries.


is dit een strijd??..een 2- ling strijd?


Ik moet ook nog even naar de groenteman en daar is ook verleiding, maar geef er niet aan toe, zou me schamen t/o het forum die zo lief voor me zijn geweest.
Meer weet ik niet te schrijven aan je, Lenie. Dus de beurt is aan jou.

quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Tina, daar kan ik nog wel beetje in volgen, maar het doet toch raar om zo zwart op wit te lezen, dat je blijkbaar een snaar kwijt bent. Ze moesten eens weten !

Heel mijn leven lang al keihard gewerkt, netjes altijd mijn rekeningen betaald, nooit zware problemen gehad en nu plots dit !! Moest het niet om mijn lening gaan zou ik over de grond liggen te brullen van het lachen.

Ach ja, ik zal hun antwoord wel afwachten.

Ken je het progje Recuva ? Is heel erg goed om verloren bestanden (foto's) e.d. te kunnen recuperen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...