Sabine81 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Originally posted by: JootjeSabine,ik heb dat ook altijd de eerste "droge dagen" dat ik een verschrikkelijke hoofdpijn heb.Ik slik dan ook maar wat pijnstillertjes en houd me rustig.Gaat weer over.quote> Oh dat "hoort" er dus bij? Wel gek want ik giet mezelf vol met water, deze avond tik ik 1,5 liter weg (ook om die chocolade overdosis van zojuist mee weg te spoelen hihi). Ik ga ook maar eens een paracetamolletje erin gooien, wordt wel heftiger nu. Wat ben ik blij met die pilletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Akelei, you're welcome. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ik ga wat anders doen. Ga goed allen en maak de juiste keuze. Hopeloos afglijden kan zomaar gebeuren en is niet leuk. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Hoi allemaal, te veel om te lezen vandaag. Alcohol heb ik niet gedronken, wel veel gegeten;) Ik ga nu bankhangen truste voor zo:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Originally posted by: SmikkieDoor die rot drank, ben ik mijn relatie, koophuis, werk en waardigheid destijds verloren.Was dakloos, eigen schuld natuurlijk, want meneer dacht dat het wel weer kon.Ettelijke keren opgenomen op de crisis, was kind aan huis daar en kreeg ook echt voorrang. Mijn naam alleen was al genoeg en snapte ze dat het weer zover was.Nu heb ik mijn eigen appartement gekocht , weer vast werk, relatie op orde, helaas zonder mijn ouders. Dus ik kan en mag niets meer riskeren. Snap jij /u het nog? Nou ik niet, ga niet drinken vandaag. Maar wat een *** verslaving is het.Tnx allemaal btw, doet me toch goed.Ben ook een klein jengelend kind ws dat nooit volwassen gaat worden, wel voor de buitenwereld maar niet in mijzelf.quote> beetje laar ( sorry)ja snap het wel lieverdje bent zo goed bezig!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Mensen, bedankt voor de lieve en goede woorden. De paracetamol zit er inmiddels in en ik ga douchen en lekker lezen in bed. De muntjes zijn op voor vandaag. Weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Drank blijft inderdaad ook in mijn systeem zitten maar de trekaanvallen zijn gewoon veel minder. en als ik ooit denk en dat is sporadisch "goh ik zou best wel een keer weer lekker willen zuipen"dan is die trek gelijk weer weg. Ik kan niet drinken omdat ik refusal geslikt heb. Echte trek heb ik niet meer gelukkig, het is meer een denken aan. ik heb heel vaak het gevoel dat ik nooit meer zal drinken, dat zijn de momenten waarin ik denk aan de tijd en de ellende die ik meegemaakt heb met de drank. Krijg zelfs het rare gevoel en de smaak in m'n mond van het drinken in combinatie met Refusal. Nou dan wil ik echt helemaal nooit meer. Ik kies voor dit leven omdat het veel fijner en mooier is. Toen ik de keuze gemaakt had voor een alc. vrij leven, is het toch allemaal een stuk makkelijker gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Smikkie, En eigenlijk voor iedereen hoor! We doen toch maar steeds onze stinkende best!! Ook hier de pijnstillers erin, en hopen dat ik vannacht wel slaap. Die dingen helpen me niet eens. Een slaappil krijg ik niet van de HA, want ja, verslavend he? De man heeft nog gelijk ook.... Nu opslomen, wat lezen en dan het licht uit. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 slaap lekker Made... ben blij dat mijn HA mij in vertrouwen wel slaapvriendjes heeft gegeven en zijn vertrouwen beschaam ik niet truste you all het is mooi geweest...zonder vriendjes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Trusten Lenie slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 trust Bol...net terug van RH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 @ Johan.. als jij geen cent te makken hebt?, kan je ook geen drank halen....toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ja, ik duik er ook in. welterusten allemaal en tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 nou ik kon niet meer furncitoneren hoor. Kwam met m'n halve zatte toeter op het werk en wilde dan gauw weer weg. Nee ook ik ging door tot het gaatje. Zelfs dat gaatje zag ik niet meer. Nee deze avond heeft me echt weer doen beseffen dat drank voor mij niet meer in mijn leven mag komen. Nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Zo...dag 3 nuchter door gekomen. Voelde me wel brak en moe, dus straks weer lekker naar mijn bedje toe *_*. Geen trek gehad, slechts 1 seconde een impuls uit gewoonte om bier te halen. 'Oh nee, ben gestopt`, dacht ik toen. Haha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Val er zomaar tussen. De arts belde tegen zeven uur. Gelukkig niet eerst een afspraak met hem, maar er wordt een ct scan gemaakt. Wanneer hoort hij hopelijk morgen. Volgende fase van wachten, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 @ borretje blijf aub wel posten over de goede dingen die nu in je leven gebeuren hoor. Het is zo fijn dat dit gebeurd en daar wil ik gtpraag over lezen. Ook voor ons komen weer betere tijden,daar ben ik van overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Met alle postings die vandaag "loud and clear" bij mij binnenkwamen heb ik een bijna definitief gevoel dat drinken ècht niet meer kan. En dà t geeft echt rust. Zoals Bor en Bol allebei aanhaalden. Het is fysiek gewoon niet meer mogelijk. Dus nu kan ik weer verder met mijn leven. Zonder dat gif. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Mensen trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ha Jopie, ik heb geprobeerd bij elke fase een concreet voorbeeld te geven. Grappig! Voor in mijn dagboekje. Trouwens, er zijn 1900 "gebruikers"ooit aangemeld op dit forum.......1900! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Man man man wat een kliekerig gedoe eigenlijk hier op dit "ondersteunende" forum.... ;_; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Tja... waar zouden die -pak hem beet- overige 1850 aangemelde forumleden nu gebleven zijn,huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Dank je Jopie, ging goed hoor. Maar heb het hier wel weer even gehad... x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Hallo allen, Ik meld me succesvol af van het dagpact. Wel fijn, zo'n stok achter de deur. Rapilos: bedankt voor de tip over Mariadistel. Gekocht. Plus een detoxthee waar het ook in zit. Achttien pagina's vandaag, wow. Sorry, ik ga het nu niet lezen, tijd dat ik mijn bed in rol. Sweet dreams allemaal. En morgen even sterk weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Sieraad, Top! Morgen weer zo? Mooi hoe je het aanpakt, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden