mark Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goede morgen! Ik zet een pot koffie klaar voor die na mij komen. Ik ga de kranten lopen, tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Mogguh Mark. De een zit nog op z'n werk, de ander gaat alweer, 24 uurs economie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goeiemorgen allebei. Afgelopen nacht erg veel geslapen dus vandaag ben ik zeer vroeg wakker... Al een eerste tas koffie op, en nu cnn opgezet. Krijgen we goed nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goedemorgen! De laatste novembermug was een nachtelijke kwelling. Ik geniet even van de stilte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Jen, denkutwel! Als we er allebei 'tzelfde onder verstaan, dat is. Moet zelf weer aan de bak. Hoorde nog wel 'n leuke vannacht: als Romney wint wordt het witte huis het kleinste huis waar ie ooit in gewoond heeft! Hahaha, over gouden lepels gesproken. De weerwegge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Het blijft wel spannend haddock... Goeiemorgen wervelwind. Wakker geworden van een mug? Welkom op het forum trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goedemorgen, is er koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Zo, met dit goede nieuws kan ik de dag in. En met nog een tas koffie. Jij ook eentje kameleon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goedemorgen mensen. Koffie dan maar. Slapen ging niet echt vannacht. Kame, Hoe gaat ie meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goeiemorgen Madelief. Te veel pijn vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Jen, Ook een goedemorgen. Ja, dan kan ik er beter maar uitgaan. Jij uitgerust lees ik? Het nieuws staat aan, goed nieuws hoor ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Mogge allemaal. Hele nacht wakker gelegen met kiespijn. Hopelijk kan ik een afspraak bij een tandarts maken vandaag. Spoelen met jenever is helaas geen optie meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Wat zijn jullie vroeg wakker? Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ja goed nieuws Madelief. Geen Romney-fans hier precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Dag Smikkie! Moet je zo aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Veel arbeidsvreugde toegewenst dan. Je hebt het erg druk, las ik gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Made, ik doe stappen terug daarnaast slaap ik veel, Het valt mij tegen, wil zo graag meer aankunnen Geduld is hier het toverwoord niet mijn sterkste punt. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Morreguh, beste mensen, zelfs Top of the morning to you Gek hè, zit hier een beetje happy te wezen omdat in Amerika het gezonde verstand gewonnen heeft. Identificeer me toch nog steeds met dat land, alsof de leader of the world het hier voor het zeggen heeft. Ik denk dat het me een beetje blij maakt als waar ook ter wereld het gezonde verstand wint...maar vooral als dat daar gebeurt. Ik pak een bakkie Mark, thanks. Ben blij voor je dat je over 1 maandje aan de bak mag..hou vol hè Eerst even de dag van gister bijlezen...zo terug. Correctie: Oeps, dat stond er vet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Smikkie, Werk ze vandaag. Kame, Goed dat je veel slaapt. Ik denk dat dat helend werkt. Even niet hoeven denken. Gedachten even op stil. Geef er maar aan toe hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 moggeuh Gefröbelde, bakkie lekker. Pff hier ook ff rust zeg. Had ik het van de week over m'n huisarts is ze nog op TV ook bij hart van Ned. dat het zo leuk dokteren is in Drenth en dat je van alles meemaakt. Geinie hoor, pfff wel meer bekende van ons vaker op TV maar nu deze roodharige..... Ja en dan zijn we blij met Obama , terwijl hij hier rechts genoemt zou worden en de Romney natuurijk een soort SGP achtig iets. Maarja tis het beste denk ik, zeker als die R. gelooft in andere planeten en dat god de "Indiaantjes" heeft gestraft met een donkere huid enzo. Nee lekker met beide benen op aarde die lui van "de kerk van jezus christus van de heilige der laatste dagen"oftewel mormonen. Opgericht door iemand die waarschijnlijk in de woestijn een fata mormona had ofzo. Nee dan maar de paus in een jurk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 goede morgen frummels. is er verse koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ja Kameo, nu maar veel slapen hoor, das beter dan wat MadeL doet, rot voelen en dan zo slecht kunnen slapen. Meiden sterkte beide hoor, komt wel weer goei (makkelijk he) jullie zijn door hetere vuren gegaan(heaas). Marcel ook sukses, brrr kiespijn, alhoewel ie ontsteking van me keel zit in me hele kop rechts en kan nie eens me dieren vandaag wegbrengen, heb je dan 1/2 jaar voor gezorgd, nou ja beter dan dat ze ut ook krijgen he. Har tof dat je gister koffiemelk had gehaald Sparta gewonnen gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Obama zouden wij hier inderdaad rechts vinden... daarom wellicht dat niemand hier voor Romney is, die is zowat ondenkbaar hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Psies Jen, gelukkig wel. Maar is toch ook raar kies-systeem daar, eigenlijk hier ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Goede morgen luitjes, Geen verse koffie? Dan ga ik maar snel even zetten. Mooi nieuws trouwens dat Obama heeft gewonnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden