WijnandA Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Alhoewel erg laat meld ik me toch nog maar even aan, het weekpact begint morgen pas. en ik heb echt behoefte om me ergens bij aan te sluiten vanavond..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Jij ook fijne avond A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hallo WijnandA, Wees welkom! Heb je het lastig op dit moment? Enne..laat is het nog lang niet hoor, dus kwebbel er maar op los als je er zin in hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedenavond lieve mensen. Ik kom even binnenvallen. Sorry als ik in een gesprek stoor. Vandaag naar de AA geweest, wat heel goed en fijn was. Verder hou ik me rustig en ik leef per uur. Verder kijk ik nu even niet. Het enige wat ik weet is, dat ik telefonisch contact zal hebben met de kliniek. Wat daar verder uit komt weet ik nog niet. Ik laat het jullie weten. Heel bewust zit ik nu niet steeds achter mn laptop. Ik moet bij mezelf blijven en kan op dit moment er niet zijn voor een ander. Dat is niet uit egoïsme, ik hoop dat jullie dat begrijpen. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Houdt je goed Madelief, We horen wel als er nieuws is:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedenavond luitjes, een zondagavondpact. Moet kunnen, het werkt als je er aan werkt. Wijnand, welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Madelief even gezond egoistisch jij eerst wij houden elkaar wel bezig zolang. zet m op meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Akelei, hier hetzelfde. Gelukkig is de bel nog niet gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Haha, Aak! Ik had hetzelfde probleem... Te weinig snoepjes! Een kilozak kopiko's was ontoereikend, ik ben maar naar binnen gevlucht. Weg van de vuurkorven van de stamkroeg. (met gratis chocolademelk en gluhwein) Ligt best lekker eigenlijk, achter de vensterbank.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Gwen, ik lig onder de cv. Lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Wijnand, welkom op de dagdraad. Blijf maar hier hangen, houden we het met z'n allen droog. Ga je morgen werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Haha, Tina. ik ook, heerlijk warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Dat is wel de bedoeling, normaal is maandag altijd een "slechte" dag. Vanavond hou ik het droog en daardoor gaat het morgen hopelijk beter. En jij ook werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Wijn(and), moeilijk af te korten, jouw naam op dit forum, ha. Dus morgen pluk je waarschijnlijk de vruchten al van een nuchtere zondag! Nee, ik niet. Slechts als "meet &greet" gastvrouw/koffiemiep fungeren op een AA meeting. Heel rustig allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ben effe weg, Nieuws kijken, daarna Boer zoekt vrouw. Ach, hoe simpel kan het leven zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Héél belangrijk, Bor Eerlijk naar jezelf zijn...(vooral in de spiegel, hihi) Moeilijk vind ik dat, als ik zo naar mijn eigen smoelwerk sta te loeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Rapi, fijn! Simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hallo lieve mensen, Strandwandeling in duigen gevallen door regen, helaas. Wel een lekker dagje gehad. Moet nu nog wat te eten maken voor mij en de kinders en dan rust. Volgens mij ben ik vergeten me aan te melden op het dagpact, maar ik meld me voor alle zekerheid toch maar nuchter af. Tot snel weer. Veel sterkte, plezier, liefs, en lekker slapen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Snap je niet helemaal Johan, Maakt niet,uit ben nu eenmaal simpel:), Borrie, moet een heerlijk gevoel zijn, om op die manier sávonds je bed in te stappen. Heb nog een goede avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hoi MM Jammer van die regen bij jullie. Wat ga je super he Alweer dik een week! Truste voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Mooi ritueel Bor. Ik bedank elke avond voor de dag nuchter te hebben mogen beleven. De basis voor leven is nuchterheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 MM, een nieuwe week vol vertrouwen tegemoet! Fijn dat je hebt kunnen uitrusten. Geen zingende kinderen aan de deur bij jou dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hier helemaal geen sint maarten kinderen, de zak met chocolade lacht naar me, is zooo alleeen, hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 hoihoi Bor Ik ga eten... Sukadelapjes met rode kool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik kom eraan Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden