krekel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: MM Originally posted by: AlbertRemmoGoede MorgenDAGPACTSabineAlbertLytseMMKrekeladamgoeiemorgen kwam me even aanmelden voor het dagpact maar zie dat er iets bijzonders is gebeurd bij Adam:D kijken of deze het wel doetAdam heb je er ook maar even opgezet fijne dag allemaal, t wordt dag zeven en ben uitgeteld dus vandaag maar even helemaal niks liefs:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: krekel Originally posted by: MM Originally posted by: AlbertRemmoGoede MorgenDAGPACTSabineAlbertLytseMMKrekelSummeradamgoeiemorgen kwam me even aanmelden voor het dagpact maar zie dat er iets bijzonders is gebeurd bij Adam:D kijken of deze het wel doetAdam heb je er ook maar even opgezet fijne dag allemaal, t wordt dag zeven en ben uitgeteld dus vandaag maar even helemaal niks liefs:present:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goedemorgen lieve mensen, Nancy, gefeliciteerd met een volle maand nuchter! Summer, welkom terug, goed om mee te doen met het dagpact. Zoals je ziet; je bent niet alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Jullie hadden Summer er per ongeluk afgeknikkert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Bor Bless.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik wens je veel kalmte, Adam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Lieve mensen, Kinderen zijn naar school. Ik zit aan 2e kop koffie (lekkere koffie hier op het forum:-) en de arbeid roept... Ik kom zo nu en dan wel om een hoekje kijken. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 sorry Summer maar tis hersteld:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 MM, werk ze vandaag! Wat zalig, hè Zo fris en fruitig de nieuwe week in te duiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Oh, dacht al. Een Adam valt niet om hoor...man, je was er het Eerst. Uit jouw rib kwam toch Eva? Maaruh, sterkte hè...en laat je de wereldproblemen voor wat ze zijn? Er zijn al genoeg zorgen in je familie lees ik..oprecht sterkte met je naasten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Zeg dat wel, Gwen. Een geheel nieuwe ervaring! Die laat ik niet meer los. Ik wil LEVEN!!!!! Hoe is ie met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Pfff...over mijn dronken zijn, schrijf ik later wel eens. Tis al weer 9 uur! Aan de slag! Frummels, ga sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 goeiemorgen mensen en sterkte Adam:present: in elk geval hebben we wat zonnige dagen nu:rose: maar ik lees veel machteloosheid zo ken ik je eigenlijk niet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 en met spinnen de week beginnen niet verkeerd fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 MM, we hebben een heerlijk herfstzonnetje hier in A'dam. Yogaklasje, AA meeting. Dozen inpakken, spulletjes uitzoeken. We gaan over 2 weekjes twee etages naar beneden verhuizen. Kinderen zijn uitgevlogen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Goedemorgen, Adam, houd je bijeen, ik heb je zelden zo gelezen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: HannekeGoedemorgen iedereen,Vandaag ga ik er weer het beste van maken. Slecht geslapen vannacht door een knallende ruzie met mijn moeder. Zal jullie het hele verhaal besparen. Maar ze is goed in manipuleren en spelletjes spelen. tenminste zo ervaar ik dat. En dat maakt me woedend.Er zijn mensen die zeggen: Ach, maak je niet druk. Het is een oud mens. Daar achteraan kan komen dat ik lief voor haar behoor te zijn. Ze is toch je moeder.Ik weet dat niet. Als iemand oud is hoef je hem/haar toch niet opeens te behandelen als een kind??? Dan neem je haar toch ook niet helemaal serieus? Mijn moeder is zeker niet dement. Dan zou het helemaal anders zijn.Als ik aan mijn moeder denk denk ik vaak: Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.Genoeg. Ik neem even afstand. Zij haar leven. Ik het mijne. moeilijk voor haar te accepteren. Maar zo is het toch.Sorry voor mijn verhaal op jullie nuchtere maag Maar voor mij zitten er alweer een paar uur op.Een fijne dag en tot later.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Lieve Hanneke Ze blijft je triggeren. Je blijft volgens mij in die kindrol Heb ik ook altijd gedaan hoor. Maar eigenlijk moet je als volwassen vrouw bij haar zijn en zo gauw ze dingen doet of zegt die vervelend zijn zeggen, moeder hier heb ik geen zin in Als u met dit gedrag door gaat ben ik deze keer snel verdwenen. Heel makkelijk gezegd Han, ik kon het zelf niet hoor bij mijn vader en ik had altijd dat rotgevoel Je bent een volwassen vrouw van .. Jaar Ha ha ik zal het niet verklappen, Sterkte ermee Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: MM Originally posted by: krekel Originally posted by: MM Originally posted by: AlbertRemmoGoede MorgenDAGPACTSabineAlbertLytseMMKrekelSummeradamTruitjegoeiemorgen kwam me even aanmelden voor het dagpact maar zie dat er iets bijzonders is gebeurd bij Adam:D kijken of deze het wel doetAdam heb je er ook maar even opgezet fijne dag allemaal, t wordt dag zeven en ben uitgeteld dus vandaag maar even helemaal niks liefs:present:quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Het dagpact doet een beetje vreemd vandaag. Laten wij maar een beetje normaal doen We nemen de eerste niet Dat is het beste slogan van het forum Hang deze regel overal in je huis Iedereen heel veel sterkte met alles wat vandaag op je pad komt Wie eenzaam is.... Zoek elkaar hier op Samen Strijden voelt minder eenzaam Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 DAGPACT Sabine Albert Lytse MM Krekel Summer adam Truitje Lavendel Zo, ik hoop dat ik er niemand heb afgekegeld? Ik heb er zin in om die eerste niet te nemen vandaag! Goedemorgen iedereen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Lavendel, Quote, ik heb er zin in om de 1e niet te nemen vandaag. Unquote, laat ik nu lezen dat je er zin in hebt de 1e te nemen vandaag? Woordje "niet" over het hoofd gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Tina aan de bril! Goedemorgen overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: lavendel1DAGPACTSabineAlbertLytseMMKrekelSummeradamTruitjeLavendelMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Ik las gisteren het stuk van Kohtje er is me steeds een zin bij blijven hangen over de alcohol....ik sta er mee op en ga ermee naar bed zelf heb ik dat gevoel niet dagelijks volgens mij maar ja, nu ik weer hier ben....zet ik toch maar even ??? bij mezelf ben er voor mezelf nog niet over uit dus ik ga er toch nog even verder over nadenken verder veel sterkte voor wie het vandaag kunnen gebruiken en dat zijn toch aardig wat mensen als ik zo lees soms moeten we meedeinen op de golven van ons leven en de ene dag gaat dat makkelijker dan de andere dag het is niet anders, we hebben het nu eenmaal niet altijd in de hand helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden