Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 november

Har

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai me again. Voor de meesten zal ik een onbekende zijn want ik herken niet veel namen meer in de dagenraad.

Ben hier nu voor de 3x keer terug (lees berichten geschiedenis maar want ben weer onder hetzelfde account). In juni begon ik weer met blowen en de afgelopen tijd dronk ik wel maar met mate. Ben recent gestopt met blowen en dan kan ik geen maat meer houden met drinken als compensatie voor teveel blowen. De eerste keer dat ik hier was was na langdurig teveel drinken en de afgelopen 2x was het niet meer blowen --> drinken. En door dat drankverleden gaat het zo makkelijk zo snel zo veel. Ook het overlijden van mijn oma was een reden/excuus tot drinken. Zo verder wil ik niet.

Hoogtijd om de beproefde methode te doen. Vandaag niet gedronken en het helpt als ik het ook hier zwart op wit zet dat ik vandaag niet drink. Hoop dat slapen gaat lukken want door het stoppen met blowen had ik hier sowieso al last van. Maar weet dat ik ondanks lastig slapen morgen toch beter wakker wordt als dat ik x blikken bier op heb. Morgen fit weer op en dat wens ik jullie ook toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze dame meldt zich voor vandaag ook maar eens droog af. :)

Morgen eens weer over het weer praten met mijn huisarts. De beste man weet me altijd haarfijn te vertellen dat het buiten bewolkt is, terwijl ik dan meestal in een zonnetje naar hem toe ben gekomen. :D

Ga nog even lezen in mijn boek. Welterusten iedereen! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naaf!

@Smik en Snoep: wat je ook doet: blij bij jezelf!

@Erik, zet je je morgen mee op het dagpact? We gaan het gewoon met ons allen doen!

@Madeleine, krekel, jullie gaan TOP! Hoe voelt het nu, na zoveel dagen helderheid?

En @sieraad, jij ook?

Vanavond heb ik een receptie en een etentje gehad, en ik taalde niet naar een glas wijn. Heb me aan mijn belofte aan mezelf gehouden, en aan het dagpact, waarbij ik me voor deze afmeld.

@JohanW, ik volg je precies. En: er zijn heel veel van dit soort leuke, onverwachte, gewone ongewone dingen te ontdekken en te beleven. Go get it! :-D

@Jen, leg eens uit, wat ging er niet zo goed bij de testen?

Slaap wel, iedereen, ik ben trots op mezelf, op jullie en op ons.

High Five aan iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
Originally posted by: Soothe
Hé Snoepje,

Met tien halve liters= 5 liter bier, gebeurt er onder de lakens
toch ook niet veel.
Er komt wel weer wat leuks op je weg.
En ergens inderdaad beter dat het nu uit is.
Nooit leuk, zeker niet.

Eerst aan Snoepje werken.
Anders maakt later een ander het uit omdat Snoepje
zich bezat.

Kop op.:present:quote>

zelfs dat kon hij nogquote>

Ja ik heb dat ook altijd zo'n dooddoener gevonden, maar ja dat maakt de rest toch ook nog niet goed, hou je haaks meiz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Zo net van de buren terug. iedere keer vragen ze wat ik wil drinken en iedere keer zeg ik "doe maar een cola"En iedere keer vragen ze "Geen pilsje of zo Bol""nee joh ik drink al drie jaar niet meer". Vanavond was het geen pils maar of ik een scheutje cognac in m'n cola wilde, en weer zeg ik dan "Nee joh ik drink al 3 jaar niet meer".
Maar voel me wel iedere keer heel trots dat ik dat kan zeggen.:)quote>

Daaom vragen ze het ook elke keer, ze zien je groeien en opbloeien ;):present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Smikkie toch, ja was ff aan ut teruglezen joh, ik was ook in veronderstelling dat jullie het goed hadden.

Ah misschien ff tijd nemen voor jezelf, maar snap je wel hoor.

Ook hem wel als hij wel vaker op z'n bek is gegaan met dit soort dinegen en veel partners van alci's zijn dat he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...