rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 ik heb toch zo'n prachtig uitzicht, van de ondergaande zon. Mooi uitzicht hoor vanaf de zesde! En..gelukkig zijn al die netten en stellingen weg gehaald van de week. Weer licht in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @ Borrie: Over je vraag of partner wel weer een biertje in de koelkast kan hebben staan in de toekomst: ik denk dat het per persoon heel verschillend is. Mijn man is steeds matig blijven drinken en daar moet ik dus langs. Langs dat glas op de tafel, dat soms zo lekker ruikt bijv. In de zomer neem ik een alc.vrij biertje en in het weekend voor het eten een Jillz 0%, zodat we dan toch gezellig bij elkaar zitten met een hapje en een drankje. Soms is het gemakkelijk en soms helemaal niet. Een wijnrek vol flessen, een rek whisky en allerlei aangebroken flessen sterke drank zijn in huis. Voorheen nam ik regelmatig stiekem een slok uit een fles, bijv. tijdens het koken. Sinds mijn minderen en nu ik helemaal gestopt ben, niet meer. Ik weet niet of dat voor jou haalbaar is. Als je partner er geen probleem mee heeft om niet te drinken, waarom zou je dan de kat op het spek binden? Dit is hoe ik erover denk. Misschien kan je er iets mee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Originally posted by: rapilosGoed idee R.liesje,Is het niet te donker dan om te lopen.Ben zelf zo kippig als wat, zou overal over struikelen.Of is het een soort verlicht parcour?quote> Neej, lopen met een reflecterend hesje en een lampje om de arm.En natuurlijk af en toe over hobbels struikelen (ik ben zelf ook nachtblind).Wordt nog wat, hahaa:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @ Snoep: sterkte meis met alles. @ Lenie: lekkere dag gehad en ook nog voordelig uit! Prima, houden zo. @ Jane: lekker gefietst vandaag? Je had alweer goed weer. Ik vergeet de helft, maar moet nu afhaken. Snel koken en dan hoppekee weg, met de collectebus. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Originally posted by: kirkyGoedemiddag.........Weinig nieuws onder de zon.quote> Logisch, de zon is al onder Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Dag allemaal, Ik log speciaal even in voor: Shahire: geweldig meid, een jaar! Snoepie: sterkte! Lenie: lekker kip eten? Een HEEL hartelijke groet voor jullie ALLEMAAL hoor, ik lees mee, maar ben niet in de schrijfmodus, zoals hier wel eens word geschreven. Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Nou, nachtbril dan maar op Runningliesje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ja gaaf he Smik, dat uitzicht. Geeft ook een gevoel van vrijheid vind ik. Jij ook een HEEL HARTELIJKE GROET terug hoor Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: rapilos Originally posted by: kirkyGoedemiddag.........Weinig nieuws onder de zon.quote> Logisch, de zon is al onder Kirkquote> Hier inmiddels wel, ergens anders op deze bol is ie net opgekomen dus feitelijk schijnt ie altijd wel ergens.quote> Jij moet ook altijd het laatste woord hebben he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @ Borrie : Ook hier is er altijd drank in huis. Ik woon hier met m'n man en beide volwassen zoons en drie á 4 dagen in de week met toekomstige schoondochter. Vier volwassenen die allemaal matig drinken, godzijdank. Maar er is dus altijd wel bier, wijn of JD in huis. Nu lust ik geen bier of JD, maar wel wijn! Maar ik vind het toch moeilijk om hun alle vier te verbieden af en toe iets te nemen, omdat ik het er zo moeilijk mee heb. Ik vind het niet altijd makkelijk, maar red me ermee, zie het als mijn probleem en niet die van hen. Feitelijk heb ik het er niet eens moeilijk mee als zij drinken, het zijn voor mij vooral de momenten dat ik alleen ben. Gelukkig drinken ze ook veel thee en koffie en dat drinken we samen. Of fris. Doordeweeks zie ik ze niet drinken, alleen af en toe in het weekend. Tja, 't is niet anders. Maar hee, momenteel ga ik weer goed, en daar hou ik me maar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Dank Rapilos! Fijne avond hoor! Over en uit en tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Gek genoeg raak ik eerder in paniek als er niets is, de trek kan dan enorm worden, dan wil ik wel naar de supermarkt RENNEN, nu kijk ik er soms naar, en denk: ik HOEF niet... ik kan wel maar ik wil niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Dat is Jack Daniëls, maar ik weet niet wat het is. Het stinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Even bloemkool eten Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Smakelijk eten Rapi! Ik zet zo mijn infraroodbril op:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Hi Krekel, Tijdens het koken log ik nog even vlug in. Ik heb vanbdaag niet gewandeld, omdat ik straks weer ga collecteren. Neem wel een nieuwe bus, want dat gewicht (van al die stuivers!) is niet lekker voor mijn schouders. Natuurlijk heb ik teveel gedaan, daarom vanavond maar een uurtje collecteren i.p.v. twee. fijn dat je weer gaat schilderen. Het zal je goed doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Heb even gewhatsappd naar boven. 't Is whisky. Het moderne gezin he, met beide zoons thuis, alledrie in een eigen kamer achter de pc, en de verzoekjes om eten etcetera gaan via whatsapp... Moet niet nog gekker worden... Maar voor het avondeten zullen ze toch echt naar beneden moeten komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Knap Nancy! Ik zou het niet trekken met drank in huis, veels te verleidelijk. Het enige wat me tegenhield om er niet smorgens mee te beginnen was dat ik dan met zo'n alcoholwalm door de supermarkt moest om heel sneu meer te halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Lytse veel sterkte straks, ik hoop dat je nu wat vriendelijkere mensen tegenkomt! Gelukkig is het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @ Nance: mijn probleem is dat ik alles lust, ook de speciale whisky's die naar turf smaken. @ Smikkie: gelukkig ben je tot rust gekomen. Sterkte. Nu echt weg. De kookwekker gaat. Tot vanavond, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @ RL: ik heb nooit overdag gedronken, ik begon na mijn werk, vanaf 5 á 6 uur, en dan komen de eerste hongerige wolven ook al binnen. Sociale controle genoeg dus. Na 8-en was/is het geen probleem meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Ook ik ga richting keuken, tot later en eet smakelijk voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Goedemiddag, Priem. Sieraad dag 10, recht zo die gaat. Over drank in huis, bij mij is er geen druppel te vinden. Behalve als er bezoek komt, dan haal ik wat ze willen drinken en de restanten geef ik mee. Geen JD, zonde van mijn geld, gedistilleerd daar doe ik niet aan. Ik mijn vorige drankloze jaren had ik wel gewoon drank ik huis, nu voelt dat op de één of andere manier niet goed, dus heb ik het niet. Smik, dat klinkt als een hele goede huisarts, je wordt serieus genomen en dat lijkt me voor jou een prettig gevoel. Borretje, domme vragen bestaan niet. Ik heb er geen last van als iemand naast mij drinkt, ook niet als ik uit eten ga of op een terras zit. Nooit gehad, ook niet toen ik net was gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Smikkie: nee, dat weiger ik, en dan later zekers weer alle borden naar beneden brengen, no way! Mams is wel gek, maar niet zó gek! Doegdoeg voor nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 En nog even aan Snoeperdje, er is al zoveel geschreven. Doe wat je moet doen, dan komt het goed. Ik heb je leren kennen als een vrouw die niet over zich laat lopen. Dus ik twijfel er niet aan dat je daad bij woord voegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden