AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 truste Lief:lips: en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Hé Truffel. Effe dimme hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: SootheHé Truffel.Effe dime hè.quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Hallo walsende truffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: snoepjeelk advies neem ik voor liefhoe het allemaal af gaat lopen weet ik niethet kan goed gaan maar ook slecht gaan..en hoop en vertrouw op mezelf dat ik dan weer sterk genoeg ben om weer de juiste weg in te slaan..maar dan heb ik het wel geprobeerdquote> weet je? zoek het uit.je weet het zelf toch wel allemaalen dit is niet lullig bedoeld, maar wel gemeend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 "we vertellen alleen dat het heel vaak geprobeert is om te minderen, door velen, en dat het heel vaak mislukt is. Gewoon ouderwets de waarheid. niets meer en niets minder. men noemt dat ook wel ervaringen uitwisselen. Volgens mij lees jij iets wat er niet staat.'' Sommige feiten hoef je niet te herhalen en zeker niet zo vaak. Als iemand schrijft ik wil proberen.....dan maakt iemand die keuze. Ik denk niet dat er iemand is op dit forum is die bovenstaande waarheid niet kent. Die waarheid kennende iets willen proberen staat iemand toch vrij? Ik ervaar dit als beknellende groepsdruk en vind dat spijtig. Deze site helpt mij altijd door een moeilijke beginfase heen maar daarna krijg ik het hier doodsbenauwd. Vertel me aub niet dat ik zaken lees die er niet staan. Het staat er wel en het staat er hier altijd gedurende de 5 jaar dat ik hier kom en af en toe een periode hard wegren omdat ik me bekneld voel. Als men elkaar vrij zou laten als mensen aangeven ik wil proberen....dan zou ik me hier fijner voelen in langdurige stop EN minder pogingen. Dat zou voor mij beter zijn want hoe je het draait of keert ik ben er weer. En ik weet talloze mensen op deze site in talloze discussies die hier vergelijkbaar over denken. Kom nu niet aan dat ik de eerste en uniek ben met dit gevoel over deze site! Wat ik schreef is niet omdat ik dingen lees die er niet zijn. Het is hier overduidelijk en ik merk het mijn tweede stopdag al weer heel erg nadat ik hier een jaar niet was en baal daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Erik succes met je tweede stopdag nog 5 en je bent al weer een week verder chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @Alberto EDIT, ik lees een tweede reactie van je waaruit blijkt dat ik hoognodig wat vriendelijker moet doen dan ik deed ik het gedelete deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: kirkyff Diemen???????quote> nee( mits je het tegen mij hebt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: kirkyb.t.wWat is het verschil tussen een leerkracht en een tandarts.quote> Een tandarts dicht gaten en een leerkracht gaat dichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Tjiens Erik, ik heb niet de indruk dat Snoep het vervelend vond, dat iedereen zijn mening vertelde. Er waren trouwens vele diverse invalshoeken. Ik begrijp je niet goed, maar bon, dat zal aan mij liggen....Verder, top, met je tweede stopdag. Valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Erik, sfeer was voor mij al verpest met je eerste post vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 truste Dinah:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Leuk Kirk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 en ik ga ook naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Als iedereen iets anders ervaart als ik ligt het dus aan mij, ook dat is een feit. Ik reageerde op iets wat ik blijkbaar dacht te lezen. Ik houd er maar over op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 @Kirky, 'k vind dat AR er nog niet eens zo heel ver vandaan zat. Welterusten AR! Zo ook Dinah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik heb maar even een nieuwe avatar genomen. Voelde me niet meer zo legerig. Voel me ook niet echt als een schooljuf. Hmmz, nog even verder speuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 'k Wou Made nog te ruste wensen maar ik ben weeral te laat zeker? Dit forum heeft mij al veel geld uitgespaard aan boeken. Als je fulltime uit werken gaat, thuiskomen, eten en al de rest, Begin ik aan de dagdraad te lezen. Tegen dat die gelezen is begint iedereen naar bed te gaan, en is de avond zo om. Maar ik klaag niet hoor lieve frummers. Ik weet goed genoeg dat er hier mensen zijn zonder werk die maar al te graag ik mijn situatie zouden zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmoErik, sfeer was voor mij al verpest met je eerste post vandaag.quote> Waarom moet dit nu zo weer? Kan het me niet voorstellen, mijn eerste post was in mijn eigen draadje en daar kan echt niemand zich ooit aan storen, onmogelijk. Leg eens uit wat je bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 en Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Originally posted by: erikAls iedereen iets anders ervaart als ik ligt het dus aan mij, ook dat is een feit. Ik reageerde op iets wat ik blijkbaar dacht te lezen. Ik houd er maar over op.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Ik stel vast dat het maar goed ook is dat hier allemaal verschillende mensen zitten. Lijkt wel de lindeboom naast mijn raam: geen enkel herfstblad heeft dezelfde kleur en het geheel is prachtig! Ben misschien weer wat de filosofische toer op... Ja Frodo, lijkt op een real soap, hé? Het toffe is, wij zijn mede de hoofdrolspelers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 tweede keer dat ik weer inlog Erik ik las je eerste post op de dagdraad van vandaag en dat viel bij mij verkeerd. Bij deze. Lavendel, Lijkt wel de lindeboom naast mijn raam: geen enkel herfstblad heeft dezelfde kleur en het geheel is prachtig! Ik vind het geweldig, misschien filosofisch? ik vind het mooi omschreven;) nu ga ik echt naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Erik, je schrijft Deze site helpt mij door de eerste periode heen, maar daarna gaat het mij benauwen. En ga je weg. Iedereen is vrij om te komen en te gaan. Maar ik heb er wel moeite mee dat je hier net bent en zoveel kritiek hebt op het forum. Daarnaast voel ik me gebruikt door jou, de eerste dagen heb je ons nodig, dan ben je weg. Je kondigt het nu al aan. Ik wens je veel succes met het alcohol debaas worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden