MM Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 @Madeleine: chocolade! pindas! whatever... Geen alcohol alstjeblieft. Denk aan morgenochtend en hoe rot je je gaat voelen, fysiek en mentaal. Je kan het meis, dat weet je toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 madeleine, mij helpt om dan een uurtje even compleet mn zinnen te verzetten film, poets, telefoneren, slapen.....wacht gewoon een uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Heee Truffel, Nog even een kwartiertje over voor ik de deur uit ga. Las je posting over wat het forum voor je betekent en gedaan heeft. Mooi als we straks overbodig zouden zijn, dat betekent dat het heeeeel goed met je gaat. Ik vind het wel fijn om af en toe te horen hoe het gaat. Aan goede verhalen kunnen wij ons weer optrekken! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 @ Truitje: pb me eens een keer over de schilderwerkgroep die je geeft. Ik geef/gaf les in zijdeschilderen, vandaar. Goed dat je je op het dagpact hebt gezet. Ik ga morgenavond naar een feestje. De personen in kwesite weten van de vorige keer dat ik geen alcohol drink en belden gistren om te vragen wat ze dan voor me moeten kopen. Zo zal het bij joui vast ook gaan in de toekomst. Het wordt echt gemakkelijker, maar proberen niet tussentijds de verslaving te voeden hoor! Ik denk vanavond aan je. Meld je je nog even als je terug bent? Hou vol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Het ging me de afgelopen dagen 'makkelijk' af, omdat ik een doel had. Mijn doel is het gesprek van dinsdag. Maar er fluistert nu continu een stemmetje dat ik beter kan falen vanwege drankgebruik, dan dat ik zelf faal door de baan niet te krijgen, om mijn persoon, mijn kunnen, mijn kwalen (Ben bijvoorbeeld niet het giechelende meisje dat voorbij komt, door onzekerheid desinteresse in anderen etc). En ik verveel me stierlijk. Heb niemand om mee te praten. En als ik drank heb gehad, dan hoef ik niet per definitie met iemand te praten, want dan zit ik in mijn eigen kleine wereld met mijn vriend drank. Ook al weet ik dat het een schijnheilige rotzak is, die vriend drank. Rotzak mag wel gezegd worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Madeleine, Ik heb je een PB gestuurd. Blijf hier bij ons, doe niet iets waar je morgen spijt van hebt. We weten allemaal hoe moeilijk het is. Maar weten ook dat jij het kan! Zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 @ Kirk: collecteren is: van huis naar huis gaan, aanbellen, wachten en naar het volgende huis. Deze week in totaal 7 uur! Wandelen is: met Nordic walking stokken in een hoog tempo zeker 5 kwartier bezig zijn. Het laatsdte is beter voor me, maar het eerste moet deze week even. Probleem is mijn beperkte energie, dus moet ik kiezen. @ Bor: mocht ik je niet meer spreken dan wens ik je alvast morgen een fijne verjaardag, zo ontspannen mogelijk en met veel gezelligheid. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Madeleine, zo herkenbaar: verdoofd willen zijn, wegvluchten, eenzaam zijn.... Geloof je dat er een ander leven is dan dat? Het duurt gewoon even een tijd. Kan je dat volhouden? Je lichaam en geest moeten eerst gifvrij worden. Dan kan je stilaan je leven uitbreiden met fijne activiteiten, toch? Is er in je buurt ergens een groep, vereniging, Aa, breien, voetballen, weet ik veel wat waar je kan bij aansluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 @ Madeleine: afleiding zoeken meid. Die trek blijft niet continu even sterk. Het zakt echt af als je hem uit kunt zitten. @ Hannah: lang niet gehoord van je. Toedeloe, ik ben weg. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 @ Madeleine, Als je die baan niet krijgt dan is dat niet om jou kunnen, motivatie, persoonlijkheid of wat dan ook. Dan komt dat omdat je in deze moeilijke tijden veel concurrentie hebt. Het is voor de wat onzekere onder ons een moeilijke tijd, zeker op de arbeidsmarkt. Dat maakt jou nog geen loser of mislukkeling. Dan zou ik dat ook zijn en zo voel ik me echt niet. Wij voeren een strijd, eerst die rotzak voorgoed op vakantie sturen, dan komt het zelfvertrouwen vanzelf weer terug. Alcohol maakt je nl in 1e instantie heel moedig, maar de volgende dag pfffff Dat moet je toch niet willen ??? Hang in there................je weet zelf diep van binnen dat je het kan, immers je hebt het eerder gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Mijn gevoel van willen drinken zwakt gelukkig weer af. Dank jullie wel voor het relativeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik ga even een rondje maken. Ik meld me zo weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: MadeleineMijn gevoel van willen drinken zwakt gelukkig weer af. Dank jullie wel voor het relativeren!quote> Told you so Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Fijn Madeleine, daar ben ik zo blij om! Tot snel, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Een rondje zonder binnen te wippen waar je drank kan halen hé Madeleine? Sterk blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Madeleine , Een goede tip tegen verveling: lees wat oude draadjes door hier op het forum. Ik ben daar gisteren mee begonnen onder "Thema's rondom alcohol". Die draadjes gaan jaren en jaren terug en bevatten een schat aan informatie en emoties (zoals bevoorbeeld het onderwerp "pact"). Daar ben je uren en uren zoet mee en het is bovendien goed tegen de trek! Succes ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 'k heb 'Spiksplinter' van H. Teeuwen afgezet. 't is gewoon flauw! M'n hoofd staat er dan ook niet na. Ook niet in eten. M'n maag rammelt. 'k heb honger, maar geen trek noch lust iets klaar te maken. Beetje depri...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 @Gunn: bouillonnetje! Kikker je echt van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goedemiddag mensen ik scrolde net even snel terug als ik nu voortaan alleen Lytse lees...ben ik in 1x bij vind ik eigenlijk wel een puik plan van mezelf verder hier droog aan de horizon maar wel bar koud vind ik vanmorgen weer echt in de zorg meegewerkt wel nog maar voor 3 uurtjes maar het beviel wel weer heb me vandaag weer (eindelijk!!) voor 50% beter mogen melden het duurt even...maar dan heb je wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Gunn, verstandig als je inderdaad toch iets probeert te eten en dat je je zo voelt hoort er wel bij denk ik een week verder en ik denk dat je je ook beterder zult voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 D.u.b.b.e.l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: borretjeHou het droog/ adb, samen:heart:quote> Daar hoor jij dus ook bij Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik vind de postings van Lytse ook super handig! Gelijk een hele update en weet ik wie met wat bezig is! Zou ik niet willen missen, dank je Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Hoi, Ik ben weer terug van mijn rondje. Onderweg natuurlijk wel even getwijfeld of ik niet even een winkel inmoest. Nadeel van midden in het centrum wonen, met een slijterij recht onder me, maar ik heb het weerstaan. Wel heb ik een courgette gehaald voor in mijn Zalmsaus vanavond, die was ik nog vergeten. Ik ga me zo lekker een glas Ranja inschenken. Dat heb ik de afgelopen dagen nog niet gehad, omdat ik de Cola Light zo lekker vond. Trouwens, voor mij was het ook een eye-opener dat mijn vriendin, met dezelfde verslaving, weer voor de bijl is gegaan en nu 'mag' doordrinken tot aan haar behandeling. Wil ik dat? Nee, ik wil zo blijven zoals ik nu ben. Nuchter? En daarbij, ik heb me zo ziek gevoeld en sinds twee, drie dagen ben ik weer wat beter. Wil ik weer opnieuw beginnen? Weer ontwennen, weer niet slapen, weer geen dag en nachtritme? Het is beter zo. Ik wil verder met mijn leven, niet achteruit. Frodo, zal die draadjes dit weekend tussendoor even lezen. Ik weet niet wie het zei, maar het is inderdaad een moeilijke markt, de arbeidsmarkt. En ergens weet ik wel dat het niet aan mij ligt, maar ik betrek het zo snel op mezelf. Nuchter blijven tot dinsdag. Dat is de reden waarvoor ik een week geleden ben gestopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Dank, lieve mensen.´t is 16:00u. Als 'k nu begin met eten maken, kan 'k tegen 17:30 eten. Ja, zo traag ben 'k nu eenmaal. Met frisse tegenzin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden