Truffel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @Jane Mooi gesproken. Alles wat we doen en laten vormt ons tot wie we zijn en worden. Perfectie is een illusie, daar weet deze perfectionist alles van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Truffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Spike ik heb niet de intentie jou pijn te doen net zomin als jij die hebt maar het gebeurt wel beide kanten op en nee het lucht niet op maar ik leer hier wel veel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Spike, ik schop niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 madeleine vervelend hoor. maar zelfmedelijden hoef je niet te hebben. schiet je niets mee op. zou je je broer niet kunnen vertellen dat je hem mist? en dat je problemen met je moeder hebt maar dat je hem daar niet in wilt betrekken maar wel kontakt met hem wil??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik denk dat jou postings er wel toedoen spike. Zoals ik al eerder schreef het maakt veel los. Ik ervaar dat niet als vervelend:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @MAdeleine Dit jaar geen kratje bier halen hoor. Dit jaar is het allemaal anders, toch ? Neem het advies van Igor ter harte, nee heb je en ja kan je krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 en nu ga ik naar de winkel, koffie halen:D kan daar niet meer zonder tot laterrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Kame Ik ga met je mee, ik kan niet meer zonder koffiemelk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 neem je ook even gebakjes mee kameo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Igor, we hebben 'contact'. We komen elkaar twee keer per jaar tegen in de supermarkt en/of bij mijn vader. Dan praten we ook gewoon over ditjes en datjes. Ik heb hem vannacht ook gefeliciteerd met zijn verjaardag. En kreeg een 'dank u wel' terug. 'Dank u wel' is bij ons gekscherend bedoeld. Uitnodigingen voor verjaardagen blijven uit. En het feest van mijn broertje missen is gewoon iets dat ik vanaf zijn 16e niet meer heb gedaan. Dat wordt altijd groots gevierd. Elke verjaardag opnieuw. Maar ik word gewoon niet meer uitgenodigd, omdat mijn moeder wel een uitnodiging krijgt en ook gewoon komt, omdat ze het heerlijk vind om tussen de jongeren te zitten. Ze heeft ook geen vrienden, dus dat pleziertje moet ik haar maar gunnen. (Dat komt er erg cru uit, maar het is wel de waarheid) Mijn stiefoma zegt altijd, ik snap niet dat jullie niet meer contact hebben, want jullie hebben alleen elkaar. Dat klopt, maar er zit bij ons altijd een vrouw tussen. En dat merkt mijn vader ook. Want ook hij krijgt geen poot meer aan de grond bij mijn broertje. Zelfs met de beste bedoelingen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 He bah brrrrr, ik ga de kou in dan heb ik het maar gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: kirkyHmm,Ik zou als ik jou was toch de andere kant van het verhaal eens op papier zetten en dat aan hem toesturen. wat hij er daarna mee doet is aan hem maar misschien komt er iets meer onderling begrip.quote> getsie, kirky heeft gelijk. het verhaal van madeleine maakt weer dingen bij me los. ik zou als ik jou was inderdaad het verhaal op papier zetten. en het hem toesturen, hij kan ermee doen wat hij wil. ikzelf hoor nu dingen (nu mams er niet meer is) waar ik vroeger altijd over twijfelde en nu bevestigd wordt door broer/zus. bij ons was het ook altijd hou je mond hierover en hadden we nu maar met elkaar gepraat zucht had wel wat * en onbegrip bespaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Kirk, daar heb ik weleens over nagedacht. Ik wilde dan vorig jaar ook alles op papier zetten over wat er in de afgelopen jaren is gebeurd. Maar wat heeft hij eraan? Hij wist er niets van. Het werd altijd stil als hij binnenkwam. Hij heeft me weleens gezegd dat hij dan dacht dat er ruzie was en dat ik dan de schuldige was. Het was alleen geen ruzie, het was weer een gesprek over rekeningen betalen. Hij wist van niets en ik heb vorig jaar ook besloten dat het ooit uitkomt, maar niet uit mijn mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik val er gewoon in. Wel gelezen, maar geen behoefte om op dit moment te reageren. Ik heb jullie nodig, heb het moeilijk. Wil even geen spanning voelen. Verdoven de boel. Maar wil niet drinken, het lost de spanning niet op. En ik krijg vreselijke spijt, dat weet ik zeker. Ik stuur het duiveltje op mijn schouder iedere keer weg, nou ja geef het een rot schop maar het kruipt gewoon weer omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Het mooie weer is verdwenen, en daarbij ook mijn humeur. Het valt me niet mee om op zaterdag niets te drinken, ga zo maar even bij de supermarkt een grote fles Fernandes hallen (surinaamse frisdrank) wellicht dat de suiker mij een beetje vrolijker maakt.... Nog 6,5 uur dan is de dag weer grotendeels voorbij, en heb ik de 7e dag overleefd! Lees net de bevestiging dat drank je inderdaad vreemde dingen laat doen: http://www.nu.nl/binnenland/29...en-wildpoeper-bon.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zonnetjes, Ik help je schoppen, rot op duiveltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zonnetjes, blijf de voordelen zien van niet drinken. Ook al is dat ontzettend moeilijk. Ik weet het. Ga even iets doen waar je plezier aan beleefd, behalve dan het drinken. Want dat is maar een momentopname. Morgen vliegt het je aan, als je nu drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @Zon Harder schoppen. Hij gaat echt vanzelf weg............... Heb je niet ergens een leuke (komische) film liggen ? Ik lach graag mijn spanning eruit, misschien helpt het jou ook. En voor je het weet ben je weer een uur verder en is je trek verdwenen. Wat bij mij ook wel helpt is een spelletje op de PC. Verzet mijn zinnen en zet het verstand ff op nul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 wat is er gebeurd zonnetje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zonnetje, ik kom even op je schouder zitten. Weg met dat kreng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Originally posted by: akeleiGoedemiddag allemaal,Ik heb ook een mening. Heb ook alles even terug gelezen van gisteren. En mijn onbescheiden mening is dat jullie, die het allemaal even beter weten, nu net zo hard doorslaan. Met z'n allen. Eén tegen allen, allen tegen éen? Dát is helpend, opbouwend en nog zo wat? Hou er toch mee op. Mijn vriendin is pijn gedaan daarom doe ik jou pijn. Jij die ook pijn heeft (het waarom doet er niet eens toe) want ik weet het beter?Iedereen alle goeds. Ik ben weer weg.quote> Akelei... Tijdens mn loopje met mn doggie besefte ik inderdaad dat ik mijn mening gebasseerd heb op 2 dingen en daardoor misschien wel onbewust nu Spike aan het kwetsen ben, wat niet mijn bedoeling is...1. Mijn eigen ervaring, waar ik een mening over heb en welke ik niet weg ga halen omdat wat dat betreft ik daar nog steeds volledig achtersta.2. Mijn band met Borretje, mijn maatje(ondanks het minimale contact) en vele andere ouders hier op ADB.Ook mijn mening die ik (gekleurd door punt 2) voorheen heb gegeven neem ik niet terug, maar ik had misschien wel wat meer genuanceerd mogen kijken naar de situatie waarin Spike zich op het moment bevindt, al ben ik daar niet van op de hoogte.Spike, bij deze bied ik je mijn excuses aan mocht ik je gekwetst hebben niet wetende in welke situatie jij je nu bevindt.Ik vetrek nu naar mijn werk...Doggie weer rustig en relaxed na een heftige waterval en uitren cyclus.Blondie weer rustig en relaxed en afwachtend op de uitslag van dr sollicitatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 We moeten wachten op uitslagen van ct scans bij mijn zoon. Voor de zoveelste keer. Dinsdag weten we pas meer.' Ben al afleiding aan het zoeken, het duveltje loopt nu nog mee. Maar ik hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Zonnetje... Sterkte:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 zonnetje stuur hem maar hierheen ik heb nog wel een hamer. je hebt genoeg op je schouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden