Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 november

krekel

Aanbevolen berichten

Pffft! Dat was even een race tegen mezelf!

Ik moest de hele dag al naar de supermarkt, omdat mijn 2e verslaving Cola Light op was. Maar ik durfde niet goed, omdat er continu trek heersde. Half zes was hij eigenlijk het ergste en was ik toen naar de supermarkt gegaan, dan was ik overstag gegaan. Gelukkig ben ik toen even op de gaan liggen.

Om half zeven was opeens de trek verdwenen en toen was het racen. Zei tegen mezelf:"Nu, nu moet je gaan". Dus ik ben in de auto gestapt en naar de supermarkt gesjeesd waar ze mijn cola in de aanbieding hebben. Cola gepakt, bedacht dat ik wel weer een cake wil bakken, ingredienten voor cake gepakt en snel naar de kassa en weer naar huis.

En nu ben ik blij dat ik niets in huis heb gehaald. De cake staat in de oven te bakken. Over 50 minuutjes ongeveer klaar! :D

En nu weet ik ook weer wat ik vroeger altijd graag deed als ik niets te doen had... Cake's en taarten bakken. Misschien moet ik daarvoor eens een workshop gaan volgen.

Gered! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 445
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat kan via een rechtzaak natuurlijk, of gewoon afspreken via een advocaat.

Waarom het loopt zoals het nu loopt wil ik hier niet kwijt.

Wel ga ik er van uit dat het in de toekomst veranderd en dat ik haar gewoon de weekenden kan ontvangen.

Dat doe ik het liefst in goed overleg met mijn ex, zonder daar voor in een rechtzaal terecht te moeten komen.

Ik ga er vooralsnog van uit dat dat niet nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine op de tv. worden er regelmatig uitzendingen gegeven over het maken van taarten. Hartstikke leuk om te zien, en misschien ook om zelf te doen. Er zullen vast wel cursussen gegeven worden. En misschien ook leuk, we hebben een hobby draadje. Daar zou je ook kunnen plaatsen hoe jij je cake maakt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad een benadering van het leven zoals jij dat doet Johan.

Maar creeer je dan niet onnodig veel drempels voor jezelf, waardoor je misschien onnodig lang blijft hangen in het leven zoals dat nu is?

Als ik een uitdaging zie waar ik maar half van denk dat ik die aankan pak ik hem met beide handen aan.

En mocht het dan niet lukken dan hoeft me dat niet te frustreren want ik ben er voor gegaan.

Een iets andere insteek van het leven.

Voor beide benaderingen valt wat te zeggen en je moet doen waar je het je lekkerst bij voelt denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik bestel wel eens wat bij een webshop, maar heb er steeds minder behoefte aan. Gelukkig maar. Ik woon niet in een erg toeristisch gebied dus in de buurt geen buitenlandse producten, ook geen Nederlandse. Mis het meest Indonesische ingrediënten... De mails van Romualdus doen me watertanden!

Geniet van je cake! Lekker kopje thee erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het in zoverre met je eens Johan dat je het leven niet kunt sturen ten opzichte van de dood, ziekten, en wat derden met je doen/aandoen.

Voor de rest kun je het leven aardig zelf invullen.

Dat is mijn idee althans.

Nee, je hebt niet altijd grip op je leven, maar verlies je die grip dan kun je dat zo laten of je kan proberen bij te sturen.

Als je het laat zoals het is dan kom je uiteindelijk nergens uit.

Stuur je bij heb je kans dat je bij een beter punt uitkomt.(in jouw ogen dan)

*typo*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn bitterkoekjescake is lekker. Maar hij is niet zo goed opgesteven als die van mijn stief. Toch maar eens een mixer kopen. Ik laat namelijk de boter smelten en hussel het dan door elkaar. Schijnt niet te moeten, haha.

Net mijn provider even gebeld. Haalde nog maar 24.4 kb binnen. Moest even van kanaal veranderen, maar had kennelijk de pagina van mijn router gewist. Nu maar weer goed opgeslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...