Jaap Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik heb voor de rest ook alleen maar leuke buren hier. En het leuke is dat iedereen die twee dames ook vervelend vinden. Dat verbroederd. Heel apart verschijnsel zoiets. Maar kennelijk werkt zoiets zo. Een hechte groep heeft vaak een pispaal nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Klopt, Jaap. Belgiƫ bestaat nog omdat we Nederland hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Bor, hyperdepieper? Even laten bezinken, lastig hƩ? Fijn dat het zo goed was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Je dendert toch nergens door bor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Is juist fijn te lezen Bor juist ook fijne berichten. Houd dit maar even vast. lekker in het hier en nu en morgen nog wat nagenieten. niks teruglezen, vooruitkijken:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Emoties snappen is altijd een beetje ingewikkeld. Mijn advies zou zijn tot woensdag even helemaal niet drinken. Maar als je hoofd daar niet naar staat wordt dat ook niets. Wat gewoon is is dat een eerste werkdag natuurlijk mega spannend is. Nieuwe mensen, nieuwe bezigheden. Wat mij dan overkomt is dat ik me dat ga voorstellen hoe het zal zijn. (Net als met dat verhuizen) Maar als je dan twee weken later terugkijkt is het compleet anders gegaan. En toch ik zou het zo weer zo doen. Met alle zenuwen enzo erbij. Dat ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ik ben soms wat teveel oplossingsgericht bezig jen en te lui om naar oorzaken te graven maar jij wilt die graag weten dus is het goed ze te onderzoeken maar het kan een kombi zijn van verschillende dingen en uiteindelijk wil je verder liefst met weer matig drinken toch? een oplossing zoeken sluit onderzoek niet uit hoor;) alleen moet de volgorde dan misschien andersom zijn, ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Over pispaal gesproken... effe tussendoor ik had een gesprek met mijn zoon over iets uit zijn verleden n.a.v het onderwerp liet ik hem iets doen wat ik op facebook had gelezen ik liet hem een prop maken van een vel papier hij mocht er ook nog op de grond even op trappen hij moest em oprapen en toen ik zei strijk het blaadje nu eens glad begon er meteen een lichtje bij hem te branden 'die krijg ik nooit meer helemaal glad' inderdaad...zo gaat het dus ook bij mensen die iets meemaken of die je iets aandoet de 'kreukels' blijven erin zitten je krijgt het nooit meer zoals het was dat was vandaag een wijze les wilde het zomaar even delen tenslotte kunnen wij allemaal dat vel papier zijn met die kreukels erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ik noem ze altijd littekens op de ziel je kunt ze doorbloed houden en werken aan je ervaringen maar helemaal ongeschonden kom je er nooit uit. ik denk dat de kreukels in het papier meer aanspreken, zichtbaar en tastbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dus het is niet abnormaal dat ik mezelf niet snap, Jaap? Ik voel me een beetje een nitwit, zie je. Geeft de stress van jouw aankomende verhuis jou ook meer problemen met adb blijven, of ben je ijzersterk? Met de volgorde van oplossing en onderzoek heb je wel gelijk jane. Als ik dronken ga onderzoeken, dan zal het resultaat niet zo betrouwbaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 wat zijn er nog veel bekende op. Kunnen jullie niet slapen? (ik vind t wel leuk dat jullie er zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Mooi beeld. Ik wil niet degene zijn die een ander verkreukelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Volgens mij ga je alweer een tijdje goed wijffie klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Jen, ik denk dat je inderdaad niet dronken moet gaan onderzoeken kun je beter doen als je nuchter bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Witske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Mooie les, Shahire! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dat levert vaak wel een mooi patroon op zo'n papier vol kreukels. Natuurlijk ben ik ijzersterk en drink ik niet. Nee, ik weet het niet. Wat mij wel helpt is gewoon te zeggen dat ik daar een beetje mee zit. Ook tegen mijn vriendin. En dan zegt ze, het komt wel goed. Dus Jen, woensdag, het komt goed, ze hebben je niet voor niets aangenomen. En nu ga ik slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Sha:sun: Prachtig voorbeeld!! Die ga ik onthouden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Mijn lief heeft even meegelezen, en we hebben afgesproken dat we er morgen eens rustig voor gaan zitten en overleggen. Vandaag vinden we het een beetje te laat. Bedankt voor het meedenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dank je Jaap... en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 groetjes aan je lief dan jen en slaapwel mensen ik ga in bed verder wachten op dochter die nog aan het feesten is:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Jen, heb ook net gezien dat ik ivm gisteren een opmerking heb gekregen van de moderator. Kan ik echt helemaal niet plaatsen?! Ik denk dat het mss wel aan het verschil van Vlaams en Nederlands ligt? Wordt er wat verdrietig van..... verder fijne nacht iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Voorbeeld is voor kinderen inderdaad goed zichtbaar zo ik vond het een hele goeie inderdaad toen ik dat las Jaap, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Kirky, je kunt ook een oproepje plaatsen bij wie missen we vast dat hij even inlogt als hij het leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik had er 2 lavendel soms zijn de regels niet zo duidelijk en overtreed je ze ongemerkt. Nobody'sperfect. nighty night night:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden