Madelief Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Zonnetje, Wat fijn dat het je gelukt is!!! Als je thuis geholpen word, dan is dat iets heel moois! En een wandeling had ik ook wel willen maken. Maar ja, ging even niet vandaag. PB is oke, ik lees je wel. Mijn behandelplan krijg ik donderdag eind middag. Nog steeds een beetje wiebelig. En ja wat roep ik over me af he? Maar er moet iets gebeuren, dat weet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @ Gunn: als je in een depressieve stemming bent zie je alles zwart. Dat ken je toch van jezelf? Probeer maar rustig af te wachten. Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest .... Fijn dat je moeder je eten komt brengen. Als je langer droog staat worden de negatieve gevoelens ook meestal minder! Goede reden om door te zetten. @ Zon: goed dat de spanningen er voor een groot deel uit zijn nu. Hoe is je zoon er zelf onder? Ben benieuwd naar je hoedje, als het gedroogd is. Voor jullie allen sterkte toegewenst. @ Madelief: jij moet ook al afwachten. Ik hoop toch zo dat ze je goede handvatten aan kunnen reiken. Bedankt voor de steun, ook aan de anderen. @ Truitje: kop op. Zie mijn pb. @ Wijnand: zet door hoor! Ook al is het misschien met moeite, je gaat goed! Van Sabine weet ik helaas niets. Ook Marc is alweer even niet zichtbaar. Ik hoop dat het goed gaat. Vandaag was ik te moe om naar schoonma te gaan. Ik heb dus in huis geklungeld, maar voel me toch ook een beetje schuldig. Zelf merkt ze het niet meer, want ze is het tijdsbesef behoorlijk kwijt. Het blijft een dubbel gevoel. Nu eerst maar eens aan het eten. Tot vanavond, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Gek, heb af en toe geen internet verbinding meer Moet dan weer opnieuw inloggen. MM, Ja, per dag, gaat gemakkelijker he. Heb je eindelijk een dagje vrij vandaag? Mijn weekeinde was lekker,kinderen en kleinkinderen bezocht. Nu weer lekker thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Krijg net een mail van Tactive, dat ze mijn bericht hebben aangepast. Geen flauw idee over welk bericht het gaat. ben me van geen kwaad bewust. Snap er helemaal niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ja, Rapilos , per dag is het makkelijker. En ik zou eigenlijk als een bezetene moeten werken maar heb mezelf gewoon het weekend vrij gegeven:-) Wel zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Rapilos, Lytze & MM, Ik ga vandaag niet drinken, dat laat ik niet gebeuren het weekend zit er bijna op dus dat komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Fijn, Wijnand. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Begin ik gek te worden???? Ik snap echt helemaal niets van de mail van Tactive. Ze antwoorden ook niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 goeie avond! sorry... te weinig energie om de draad te lezen vandaag.. ik meld me even af. T was een echte dag 13;) Vannacht eigenlijk pas voor het eerst weer meer dan 4 uur geslapen dat zal ongetwijfeld meespelen...... zo nog wat film en dan naar bed tot morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Sterkte Krekel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 dank je MM,, zo'n bericht heb ik ook wel eens gekregen.. je komt er toch niet achter wat ze dan precies hebben gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik begin het echt een beetje moe te worden. Eindeloze negatieve discussies. Ik mijn best doen om het midden te bewaren. Het gevoel dat ik vandaag niets anders gedaan heb dan mensen sterkte te wensen en te vragen hoe het met ze gaat. En dan een email van Tactive dat ze "mijn bericht hebben aangepast". Welk bericht in vredesnaam? Ik snap er helemaal niets van. Maar begin zo onderhand zin te krijgen me maar te ontdoen van dit forum, niet zonder eerst een hoop email adressen van mensen te vragen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Gunn Ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt om je gezondheid. Logisch ook na alle vergif die we erin hebben gegooid. Ik ben zo onderhand een expert geworden op het gebied van de lever en zijn fuctioneren Volgende week moet mijn man weer voor een echo en bloedafname, die week erop voor de uitslagen naar de MDL arts. Nu zo'n 15 maanden geleden lag hij op sterven na dood in het ziekenhuis. Acute lever ontsteking. Hij was zo geel als een kanariepietje. Twee dagen lang was het kantje boord. Gelukkig sloegen de medicijnen aan en is hij er weer boven op gekomen. Natuurlijk heeft hij een beschadigde lever, is er sprake van cirrose. Gelukkig is er nog voldoende lever intact om goed te afvalstoffen uit het lichaam af te voeren. Houd wel in dat hij nooit meer mag drinken. Bij de laatste controle een half jaar geleden, waren zijn waarden weer normaal. Dat is toch best bijzonder van die lever !!! Om jezelf gerust te stellen zou ik aan je huisarts vragen om een echo en bloedwaarden controle. Baad het niet dan schaad het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik zei (wordt dat dan direct weggehaald?): Big Brother is being extremely unreasonable. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Zal wel aan mijn stemming liggen maar ik snap echt niet wat ik fout gedaan heb. Als dat nou even door Tactive uitgelegd zou worden, dan kan je er misschien iets mee... Zo niet, dan pas ik ervoor om hier mijn ziel bloot te geven en zomaar ineens gestraft te worden, zonder enig idee waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 MM het kan zijn dat je geqoute hebt. Als er in die quote dan iets verkeerd staat dan krijg jij daar ook melding van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 MM niet druk over maken, soms zullen "zij" dit soort opmerkingen idd verkeerd opvatten of opblazen. Zijn blijkbaar ook mensen joh. Ach ik in vergevende bui Maar laat je dag niet verpesten, je doet het goed en helpt mensen volgens mij ook alleen maar op hun pad, terwijl dat misschien niet eens het jouwe is. :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ha Truffel meiz, gaat goed he, mooi joh, leuk je soms hier weer te zien (had er nog 1, voor....je weet maar nooit ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik heb alleen maar het dagpact gequot om Wijfie er op te zetten omdat ze dat vroeg... Ik begrijp het echt niet. Maar goed, ik zal het maar van me af zetten. Leuk is anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 MM nog ff, zie het maar niet als "gestarft" worden, meer zo van: "heee joh, ff niet zo neerzetten" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Maar dan kunnen ze beter heel veel anderen ook zo'n mail sturen, ach nou ja, je moet maar denken dat ik ff geen dienst had anders had ik wel anders je aandacht geprobeerd te krijgen ghe he he he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Maar kijk dan mijn berichten van vandaag terug... Ik raak een beetje geobsedeerd, dat weet ik wel. Maar er zit echt helemaal niets, maar dan ook niets raars of beledigends in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Goedenavond! Mijn Loempia ligt in de oven. Mijn vader belde net, mijn moeder gaat trouwen. En mijn schoonzusje gaat mee met het uitzoeken van een trouwjurk. Fijn. Hoop dat ze gelukkig worden samen. Maar nu overvalt me een gevoel van eenzaamheid, achtergesteld zijn, zielig zijn. Mag hopen dat ik hier zo weer uit ben, want dit voelt wel als 'In auto stappen en het op een zuipen zetten'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 MM. even afwachten misschien krijg je nog bericht van Tactive en anders zie je onder aan je berichtje "meld dit de moderator"dan zou je dat berichtje naar tactive kunnen sturen en vragen om opheldering. Meestal krijg je dan uitleg. Niet zo gauw in paniek raken je zal niet echt iets verkeerds gedaan hebben anders krijg je wel een ban hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ha die Diesel, hadsiekiedeeeeee Ja we gaan heel goed hier, gelukkig wel. MM, het hoeft ook niet van vandaag te zijn Er is de afgelopen dagen aardig gediscusseerd. Maar maakt je er niet druk om, het kan nooit erg geweest zijn Je bent er nog :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden