Hanneke Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Kameleon, als het zo vroeg is ga ik naar mijn Grieks- Orthodox vrouwenkloostertje. Deze dag en morgen om kaarsen te helpen maken. Een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Jij ook een fijne dag Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Zal eens kijken hoe het met mijn dochter is, ik heb zomaar het vermoeden dat ze niet naar shool kan, heeft vannacht gespookt, keelpijn en oorpijn. Dus wordt het een bedje op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 goeiemorgen mensen sta ik vroeg op voor dochter blijft zij liggen, grrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Morguh frummels Mistig begin hier van een voor mij lange week. Gisteren daarom in alle rust doorgebracht. Heb dat nodig om bij te komen..lag effe een uurtje te pitten toen de zon eindelijk doorbrak (16.00 uur). Ben blij met het ritme wat ik nu in mijn leven heb. De regelmaat, de kleine geneugten: chocomelk met slagroom bijvoorbeeld en lekker koken op een relaxte dag, zou het niet meer kunnen missen. Hoe anders was dat toen ik geen rust had in mijn donder, en de drank mijn leven in de grip had om maar te verdoven. Het is zo'n bevrijding als je leven zin heeft, met de bezigheden die bij je passen. Werkelijk, ik wens het jullie allemaal toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: jane4goeiemorgen mensensta ik vroeg op voor dochterblijft zij ligger, grrrrrquote> Ach dat heb ik elke ochtend en weet je ......................dat went NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 goeienmorgen een heel goed gesprek gehad en heb er toch geloof in verder zie ik wel hoe het verloopt..maar het voelt goed ik wil graag op het dagpact..aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 @Hanneke: wat bijzonder, een Grieks Orthodox klooster en daar dan op de fiets door de weilanden naar toe. Lijkt wel van een andere tijd. Wil je daar wat meer over vertellen na terugkomst? @Diesel: hoe ist met je gezondheid ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: borretjeIk ben een verslaafde ouder.Mijn zoon is mede daardoor uithuis geplaatst.Hij is mede door mijn verslaving beschadigd geraakt.Afgelopen zaterdag was hij jarig en dat mochten we voorhet eerst sinds 3 jaar weer eens samen thuis vieren.Het gaat langzaam maar zeker beter met mijn zoon.Met mij ook. Hij hersteld. Ik ook.Ik probeer te herstellen waar ik kan.Toch zal ik niet alles kunnen herstellen, helaas.Littekens zullen blijven bij hem, bij mij ook.Dat is erg, dat is heel erg. Ik moet ermee leven dat ik daar mede schuldig aan ben.Dat is moeilijk maar wel mogelijk omdat hij van me houdt.En ik van hem.Mijn zoon was een dankbaar, blij en gelukkig kind dit weekend.Ik ook. Hem zo te mogen zien geeft mij Moed en Hoop voor de toekomst.En het geeft mij vandaag de Kracht om het anders te doen dan ikaltijd heb gedaan.Goedemorgen.quote> helemaal mee eens bormijn zoon is niet uit huis geplaatst...maar heel veel mee gemaakten nog...en niet alleen door de drankmaar we houden wel van elkaar...en proberen het zo goed mogelijk te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Bor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Bijzondere dag Borretje. Mooi om te lezen hoe jullie die hebben doorgebracht...tijd heelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Waar zijn jullie? Ik zie jullie niet het is hier zo mistig. goeie morgen allemaal. Vanavond breng ik mijn pc. weg. Hij moet schoongemaakt worden. Ik weet niet wanneer ik hem terug heb, meestal na zo'n dag of twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACTAlbertLytseSnoepjefijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Wat leuk Hanneke. Kaarsen maken van echte bijenwas? Ben zo benieuwd hoe je dat doet. Kun je dat niet eens op het hobbydraadje uitleggen aub.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: bolletjeWaar zijn jullie? Ik zie jullie niet het is hier zo mistig. goeie morgen allemaal.Vanavond breng ik mijn pc. weg. Hij moet schoongemaakt worden. Ik weet niet wanneer ik hem terug heb, meestal na zo'n dag of twee.quote> Als je ons niet meer ziet moet ie inderdaad schoon gemaakt worden, Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Borrie:heart: Jullie hebben zoveel ellende meegemaakt, maar weet dat je door die ellende ook meer kan genieten van gelukkige momenten. Ik gun het je meid. Hahaha Har. het lag deze keer niet aan m'n bril Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Borretje, Snoepje, Kame, Beterschap voor je dochter. Zo, een kijken wat ik ga freubelen vandaag. Beetje schuiven met meubels, ik wil het een beetje anders hier. En ik heb nog een tegoedbon van een tuincentrum, misschien iets voor de kerst daarvan kopen? Als het niet mistig is, anders zet ik geen voet in de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 moggeuh "tante" Bolll, ja leuk Hanneke en waren er niet al mensen die zelf kaarsen maakte ? Ik moet er ook aan gaan beginnen deze winter, gewoon voor de toortsen buiten, dus kleur enzo maakt niet uit (als ze maar branden he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Nog meer 50 Plussers die gisteren naar de aftakelende mannen hebben gekeken? Voel me alleen maar jonger worden (meer energie) nu ik mijn leven op de rit heb. Zie er ook jonger uit...drank maakt oud. Mooi vooruitzicht voor ons allen, toch? Vraag me af of zo'n programma nog ooit van en voor vrouwen gemaakt wordt...lijkt me een héél ander programma, komt natuurlijk door de zgn. eisen die wij mannen stellen..of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen allemaal, Ik log even in voor Bol;) Ik stuur je even een pb Bol met een vraagje over mijn hondje;( Verder hoop ik natuurlijk dat iedereen goed gaat! Groetjes Yah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 @Borretje: ik ben blij voor je en je hebt helemaal gelijk. Slachtoffers van slachtoffers zijn we vaak. Mooi dat je het recht weet te zetten, dat is groei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 mag ook op de dierendraad hoor Ya delen is helen weetjewel;) en wat heb je weer een pakkende tekst gevonden als onderschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen Jane;) De dierendraad....... Die was ik even vergeten;) Zal het daar ook meteen even plaatsen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen gefrummelde Even snel in en uit ik zeg maar zo: wie met een vinger wijst, wijst met de andere vingers naar zichzelf!! verder mag iedere ouder super trots zijn op zichzelf die hier is aangemeld en ieder kind kan ook supertrots zijn op die ouder! WIJ doen er namelijk wat aan! dus wijzende vingers zijn hier niet nodig daarvoor kun je beter op de Dam gaan staan en je 'geloof' verkondigen aan ouders die nog drinken of misschien voor een groep jeugd gaan staan en die proberen hen ervan te overtuigen hun ouder te laten stoppen met drinken? maar wijzen is makkelijker er daadwerkelijk iets aan doen da's pas knap! ik ben in ieder geval trots op iedere ouder die ik hier ontmoet en zeker mezelf hierbij niet vergeten! ja, ik ben ook supertrots op mezelf en mijn kinderen op mij zo, dit was even het maandagochtendconcert van Sha verders allen een fijne dag gewenst veel wijsheid en sterkte voor wie het vandaag extra nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen Frummers, nog niet bijgelezen, ik ben de hele nacht bezig geweest met wel/niet een mooi glas ijskoud wit bier drinken met mijn vader??? Ik dronk nooit wit bier , en daarom dacht ik er wel eentje te kunnen drinken, brrr....... Dat ging die middag goed, en daarna was het weer helemaal bal..... Wat een rotdroom!!!! Meteen een refu ingenomen net Mijn vader gaat vandaag weer door de scan om te kijken hoe snel/langzaam de kanker groeit, misschien dat ik daarom slecht kon slapen? Nu als een gek rennen naar mijn werk, het is hier mistig, ik vind er niets aan dit jaargetijde, maar goed, ook deze dag gaat weer voorbij! En vandaag neem ik de eerste niet! Fijne dag allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden