Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Wel als je de deelnemers aan dit forum gekscherend "geschift" noemt blijkbaar, Yvonne :$ Maar misschien was dat gekscherende niet zo duidelijk. Kan best. En vrijdagavond - toen liep ik de waarschuwing op - was een beetje "hectisch" hier.
gwen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Dag Tina! Fijne en vooral rustige avond.. Ga ik ook doen...
gwen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Matthijs moest ook even weg, Aak. Heb ik em nog niet eerder zien doen. hi hi, nahik
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Echt Gwen, ik kan me echt niet indenken dat er bezwaar wordt gemaakt tegen het gebruik van het woord geschift. En als je gaat kijken wat je vindt over die man op google, een stukje uit DWDD, dan kun je bijna niet tot een andere conclusie komen. Ik val hiermee geen medefrummers aan en beledig er toch nieman mee lijkt me?
gwen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Nee, ben ik met je eens, Yvon. OK. Nu weer een beetje on topic... hi
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Pfff Jen, nou, daar was je niet blij mee neem ik aan? Maar om eerlijk te zijn: af en toe een beetje gek doen kan geen kwaad en een beetje geschift is ook niet erg. Heel benepen om daar een tik voor uit te delen. Van mij mag je iedereen hier geschift noemen hoor, en mij voorop. Stel je voor dat we allemaal helemaal 'normaal' zouden zijn of doen... zou het ook maar een saaie boel worden hier
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Aak, lekker slapen straks hoor. ' Je hebt trouwens helemaal gelijk Gwen, ik zal me weer gaan gedragen.
Lenie Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 even welterusten zeggen..... welterusten, ik doe het toch beter dan Bol...ik heb kunnen regelen dat mijn pc vrijdag word nagekeken, gewoon hier thuis hihihi
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 En dat ik Gunn met HB vergeleken had was hen helemaal ontgaan... Aiai, als ze nu maar niet op ideeën komen
Travel Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Goeienavond samen. Wat zijn jullie gezellig bezig:) H.B. = 1 van mijn favorieten. Zonnetjes, jeetje wat een goed nieuws!!! Al die angst en onzekerheid en dan dit bericht. Ook al blijft het zorgelijk met zijn hart enzo, dit in ieder geval niet! Wat een:musicnote: Mensen, ik zit hier helemaal gelukkig te wezen met mijn supersnelle nieuwe laptop (de letop noemde mijn neefje het haha). Maar een youtube link plaatsen lukt nog steeds niet. Wel in de preview maar daar heb ik in mijn postings niks aan natuurlijk. One fine day gaat dat ook lukken.
Lytse Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Goedenavond allemaal, Ik heb niets terug gelezen. Vandaag weer voor het eerst geschilderd (op zijde) in een nieuwe ruimte; het vorige gebouw/beheer was failliet en werd al een tijd slecht onderhouden. Niet veel gedaan want ik was al doodmoe, dan therapie en dan schilderen. Thuis naar bed en vanavond continu collectanten gehad. Nu nog één morgenmiddag. Nu eerst eens even lezen wat er vandaag allemaal gebeurd is. Lytse.
krekel Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 goeie avond! kom even welterusten zeggen en me afmelden, slaap lekker allemaal erg moe...maar zag even in de gauwigheid dat zonnetje goed nieuws heeft gehad, wat een opluchting, gelukkig maar.... @ Sha
gwen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Travel! Buenos tardes! Fijn zo'n nieuw letopje! Net als mijn nichtje, die het consequent over feestboek heeft, haha. Dat is het trouwens wel voor me...feestboek.
Travel Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 De Droogte van H.B. Bij de eerste bladzijde heb je al bijna een tena lady nodig:D Hij kan on-topic hoor Gwen. Hij schrijft heel veel dat ie niet meer drinkt, hoeveel ie dan wel dronk, het is een terugkerend thema want een groot onderdeel van zijn leven (of lever dat kan ook).
gwen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Hahaha, Travel. Zijn Von en Jen een beetje bedaard, begin jij! Ik hou van H.B. Mooi haar ook...
sieraad Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Geen tumor maar galstenen... en het was nog mooi weer ook *_*...! 16
gwen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Ik vind het wel moeilijk om schrijvers te lezen die nog zoveel drinken. Dan ga ik snel "groots en meeslepend" het gezuip zitten verromantiseren. Dus die lees ik nu even niet.
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Ik heb lekker een gesigneerd boek van HB
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Hoi Lenie, das wel heel prettig dat je je laptop dan niet hoeft te missen... En voor nu trusten hoor... En ook goedenavond voor Travel... ohohoh, heerlijk zo'n snelle laptop, die van mij wordt steeds langzamer.... Ook een goedenavond voor Krekel en Lytse en Sieraad.. Ik zit trouwens nog steeds 'filmpjes' te kijken... en moet eerlijk zeggen dat die HB toch wel echt gevoel voor humor heeft. Denk dat ik maar eens iets van hem moet gaan lezen.
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Dat heb ik ook Gwen. Dat romantiseren.
Travel Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Buenos noches Gwen. Heb je een bericht gestuurd (of 2 haha). Denk dat jij 't bent:D Krijg wel meer vriendschapsverzoeken maar kom er dan niet achter wie dat dan kan zijn. Die stuur ik ook een berichtje natuurlijk want ik ben wel een aagje.
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Geplaatst 20 november 2012 Ach Aak, hij zal zijn haar toch wel in een staartje hebben af en toe, dan zit het niet altijd in de weg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden