Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 November

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond allemaal,

Eindelijk weer thuis. Geen tumoren te zien op de scan. Hij heeft waarschijnlijk galstenen!! Pffffffffffffff niet leuk, maar wel veel beter dan we dachten. Hij had wel alle verschijnselen nl.

Volgende week echo, hoorde net dat er pas 21 december een afspraak bij de chirurg is gepland. Rijkelijk laat, vind ik, want hij eet nauwelijks.

We zijn vreselijk opgelucht, hij ook vanmiddag had hij praatjes voor tien.

Ik heb de bibbers nog, maar die gaan wel weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, heel eerlijk nu. Gruw'lijke trek. Martelend, gekmakend, treiterend.

Grolsch: *zoetgevooisde stem* ''Hé Gunn... Vriend van me. We hebben al in geen tijden (voor een alcoholist is twaalf dagen nagenoeg een eeuwigheid) meer een leuke tijd gehad. Ga toch naar de supermarkt. Doe maar meteen een hele krat. We hebben wat schade in te halen. Denk eens hoe heerlijk 't zal zijn! Een paar episodes van ? downloaden van 't internet en een héle avond genieten geblazen! ASMR in Turbo Boost! Hup, vooruit! Je hebt nog maar 20 minuten! Waar wacht je op!''

Oh boy...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal toch niet waar zijn he Gunn??????

Haal het niet in je hoofd hoor, ik kom je ter plekke een knal voor je kop geven waar je over twee weken nog pijn van hebt!!!

Zit net wat bij te lezen en zat me nog te bedenken wat een enorm gevoel voor humor jij hebt.

Dat je eigenlijk zo'n leuke vent bent.

Dat... en .... dat .... en.....

En dan ga je opeens over Grolsch lopen emmeren?

Kom op man... DON'T

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn... er was ooit zo'n reclame van Grolsch waarbij een aantrekkelijke vent thuis komt en op de bank gaat zitten... hond (minstens net zo aantrekkelijk) gaat naast hem op de bank liggen... en dan het geluid van een kroonkurk die van de fles gaat.............

............... Maaruh... denk je echt dat die hond nog uitgelaten gaat worden als het krat leeg is?

Denk het niet.

Begin er maar niet aan Gunn.

Het werkt niet, morgen zou je je weer hartstikke rot voelen.

Ik heb een grote pot groene thee gezet, wat denk van een beker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...