Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 November

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja maar het is zo koud buiten mijn bed, als ik het niet zo druk had ging ik er nu weer in.

FF een tegeltje op de muur plakken van de dagenraad en dan ontbijt. Wat zijn ze soms weerbarstig die links, het was even zoeken met dit https tegeltje. Maar gewoon doortimmeren, nu zit ie goed. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorghen Sofie, je komt net op tijd: er staat een hele grote pot verse koffie klaar.

Erik, nee hoor, ik vind het niet altijd even makkelijk om mijn bed uit te gaan nu het zo donker en koud is nog... maar ik vind het heerlijk van die vroege stille uren te genieten terwijl ik wakker en beneden ben hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kon zeker de lucht van de koffie niet weerstaan he Aak? ;)

Nou, ik had de verwarming al lekker hoger gezet, dus koud hoef je het niet meer te hebben hoor.

Madelief, hier nog steeds niks wat op zon lijkt.

Maar inderdaad een lichtgrijze lucht... niet donkergrijs... kijk zo klinkt het al weer heel wat 'zonniger' , hahaha.

Wel lekker geslapen mag ik hopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker rustig wakker worden dan maar Madelief...

Ennu Aakie: je zit gewoon driekwartier later dan je planning.

Mist is weg, dus das geen beletsel meer.

Lekker nog een bakkie nemen en je dag een uurtje opschuiven of iets schrappen van een uur, dan kom je helemaal goed uit.

Denk erom he: geen smoezen vandaag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Tina, jij komt, ik ga... maar das niet persoonlijk bedoeld hoor, integendeel.

Koffie hier is op, tijd om aan de slag te gaan.

Ja, er zal heel wat door die vader heen gaan nu.

Maar ik heb ook verschrikkelijk met het gezin van de dader te doen, die mensen moeten door een hel gaan.

Ik heb lang niet alles gezien gisteren op tv er over. De media storten er zich uiteraard helemaal op.

Soms zodanig dat ik er een beetje misselijk van wordt.

Madeleine, nog even op de valreep: heel veel succes vanmiddag hoor.

Het is je gelukt de afgelopen tijd van de drank af te blijven... dat betekent dat je heel wat in je mars hebt... en dat mag je uitstralen vanmiddag, JIJ BENT iemand... JIJ KUNT heel veel... JOU moeten ze hebben :rose:

Luitjes, ik ga jullie verlaten, lekker met de hond naar het bos nu ik nog vrij heb.

Het zonnetje hier denk ik er wel bij, das geen probleem:)

Laterrrr

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
@Erik. Hmm, nou ja, ik zou toch de onderste helft van dat tegeltje afzagen. De bovenste helft geeft voor mij toch beter weer wat 'peace' nu eigenlijk is.quote>

Zaagt en hangt de onderste helft op in eigen kamer. De omstandigheden kan ik niet veranderen, het is nu hectisch en tot en met Augustus blijft dat zo. Toch kan je in hectiek van binnen rust vinden. Op mijn werk in het verpleeghuis moet dat dagelijks, wij hebben het te druk maar ondertussen moet je kalmte en rust uitstralen, doe je dat niet dan raken de oudjes over de rooie en dan is het hek van de dam. Calm and assertive energy, lijk the dog whisperer wel :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over Vaanstra, ik denk ook terug aan de rellen en geweld tegen buitenlanders bij het asielzoekerscentrum destijds, en het gewijs naar de buitenlanders. Nu het een echte Friese local is hoop ik op een sorry voor het valselijk beschuldigen. Maar via DNA was al bekend dat het een blanke was en toen ook geen sorry. Het is zo makkelijk van hullie van buiten hebben dat gedaan en zo moeilijk te verteren dat ons soort mensen beestachtig blijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...