Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Madeleine, ben je zo trots op jezelf dat je vindt dat je je nu wel even kan laten gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Aaaaargh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 @Jopie, Ik kijk ook geen TV meer, de afgelopen maanden. Behalve 't nieuws. Dat 'k niet helemaal wereldvreemd word. Studie. 'k ben nooit een studie bol geweest. Op de één of andere manier gaat alles gewoon langs me heen. M'n aandachtspanne is zeer beperkt. Van kindsbeen af al. Ik kreeg de stof gewoon niet mee. En dan schichtig dat vingertje omhoog steken om iets aan de leerkracht te vragen, om vervolgens onbegripvol antwoord te krijgen van: ''Gunn, er valt niets aan te snappen! Lees wat er staat! Léés wat er stáát!'' En dan kon 'k wel janken, want 'k begreep van de bliksemse bende geen mallemoer! Jakkes, oud zeer. Niet meer aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Truste Erik! Truste Travel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Madeleine, het voelt inderdaad heel machteloos om mensen te moeten missen hier... Ik heb me er bij neer kunnen leggen door te denken dat hun pad (nog) een andere kant op leidt. Ik heb vertrouwen dat wij nog steeds hier zijn om onze lotgenoten te kunnen steunen als ze er echt aan toe zijn. Maar als jullie lezen: Sas en Sabine; we missen jullie hier! En nog veel anderen.... Slaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 @Gunn, Ben je misschien een beelddenker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Madelaine Uren worden dagen Dagen worden weken Nu is voor jou de kans om weken om te zetten naar maanden Wees trots op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Originally posted by: JenMadeleine, ben je zo trots op jezelf dat je vindt dat je je nu wel even kan laten gaan?quote> Was dat maar waar. Ik kan mijn gedachten ook niet rijmen. Ik was ontzettend blij dat ik het vandaag nuchter kon doen, dat ik het de afgelopen 11 dagen droog heb kunnen doen. Maar ergens zit ik nog steeds smoezen te bedenken om nog één keer te drinken. Ook al weet ik heus dat van die ene keer meerdere keren komen en dat ik dan opnieuw kan beginnen. (Dag één omdat ik het aankan. Dag twee om mijn kater te verdrinken. Dag drie hek van de dam.)Moet gewoon niet zo dom doen. Niet drinken is fijner. En dat gezeul met kratjes word ik ook niet blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Jen, argh? Gwen, ik vind het wel moeilijk hoor. In het begin had ik daar geen last van, van mensen missen. Maar ik merk dat ik het moeilijker ga vinden. Dat ze opeens spoorloos verdwijnen. Maar inderdaad, wat je zegt, als ze het nodig zijn, dan zijn wij hier om er voor hen te zijn. Of althans, dat probeer ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ik bedoelde dat ik dat zou begrijpen, Madeleine. 't Was niet niks om nuchter te blijven tot je sollicitatie. Ik kan me voorstellen dat je hunkert naar een beloning. Zo werkt dat bij mij toch :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 niet gaan drinken hoor! het leven is zoveel mooier zonder......zoveel meer tijd extra !,, en het trotse gevoel wat je over jezelf kunt hebben is zo waardevol...de dagen gaan over in weken, de weken worden maanden en de maanden gaan over in voor altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Gewoon een slechte leraar lijkt me, Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 @Wervelwind, Dat is een nieuwe term voor mij die 'k niet kende. Zojuist opgezocht. Jahaa, dat lijkt toch akelig veel op mij van toepassing te zijn! Én, zo lees 'k, 't gaat nóóit meer over. Hmkay... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 dit berichtje is voor madeleine...ik ben een kneus op mijn tablet....pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 ik geef t op.....ga maar proberen te pitten truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Welterusten Fofies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Jezelf belonen kan ook heel goed alcoholvrij... Daar heb je veel meer aan dan de volgende dag weer een schuldgevoel hebben , en weer overnieuw moeten beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Foffies, kneus op een tablet? Ik begrijp het niet. Huttula, ben inmiddels iets makkelijker geworden in het mezelf belonen. Eet me drie keer in het rondte. Dat helpt ook niet haha. Maar wel lekker en het bezorgd geen hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ja dan wordt het weer eten he. Waarom moet een beloning altijd door de mond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Madeleine goedkoop wordt duurkoop he niet doen dus:present::present::present::present::present:: hier gratis:D truste mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Daar zijn we mee groot geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 de aarde heeft wederom een hele toer rond gedraaid zonder dat we het merkten, met naar het schijnt een ongelooflijke snelheid ik heb de zon gezien, de halve maan tussen de bomen zien schitteren mensen rondom mij zien lachen, zich ergeren, leven kortom mijn vriend zien vertrekken naar het ziekenhuis, om de nacht door te brengen, waar zijn zoon, mijn stiefzoon, ligt te vechten tegen zijn kanker, een 13 jarige, die zou moeten beginnen aan zijn puberjaren, maar nu even een ander hoofdstuk krijgt aangeboden.. ik vind nog steeds alles de moeite waard en enorm boeiend maar wederom stel ik me de vraag: waarom heb ik geen handleiding gekregen voor het leven? gelukkig heb ik voldoende vertrouwen erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 ach Lavendel 13 jaar en dan zo'n strijd:heart: daar helpt alleen maar bidden bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Originally posted by: JenJa dan wordt het weer eten he. Waarom moet een beloning altijd door de mond? quote> Haha, dat is echt zo. Moet ook zeggen dat ik in de afgelopen week 14 flessen cola light door mijn giecheltje heb laten glijden. Ik was niet te houden. En dan nog te bedenken dat ik ook nog koffie en thee dronk. Ik had continu dorst. Maar dure hobby, die cola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Foei, 't is al over twaalven! Nog even een banaantje en dan duik 'k m'n nest in. 't bed (de lakens althans) moet 'k ook hoognodig verschonen. 't is alweer een week geleden. Dat is te lang, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden