Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 November

Diesel

Aanbevolen berichten

Gunn, het enige wat alcoholisten willen is rust, rust en nog eens rust.

Maar een klooster kan ook altijd nog.

De broeders zien je graag komen hoor.

Gezellig in je pij in de tuin harken, fluitende vogeltjes op de achtergrond en af en toe een homp brood.

Als dat niet rustig is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal

Ben weer terug uit Berlijn,

heerlijk weekend gehad en weer bewezen voor mezelf dat ik nuchter super gezelli kan wezen.

Wat fijne van duitsland is dat er toch wel heel veel keus is in alcoholvrij bier en cocktails.

eigenlijk veel meer als in Nederland

Drink maar 1 alcoholvrij biertje op een dag..het vreemde is dat ik deze niet kan missen want dan word ik onrustig

IK zal toch niet verslaafd wezen aan alcohol vrij?

Zit ook weer tussen mijn oren...laten we maar ook mooi tussen de oren zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Zonnetjes: wat een opluchting voor jullie. Galstenen zijn niet leuk, maar een stuk minder erg dan wat jullie vreesden. Wat zullen jullie moe zijn van alle spanning.

@ Smikkie: balen dat je het net niet gehaald hebt, maar je hoeft je nu gelukkig nog maar op één ding te richten en je hebt ervan geleerd zeg je. Als 70% gezakt is lag het niveau vast erg hoog! 14/15e gehaald klinkt trouwens veel leuker!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond mensen!

Even piepen hier en me droog afmelden.

Tsja, kan ook niet anders, ik kom net van de AA.

En daar schenken ze geen alco he? ;)

Ik ben nog niet bijgelezen,

maar ik zag in de gauwigheid het bericht van Zonnetje.

Meid wat een fijn bericht!

Klinkt een beetje raar,

maar ja aan galstenen valt echt iets te doen he?

Jammer dat die afspraak zo lang op zich laat wachten.

Ik ga nu even bijlezen.

Tot later en anders weltrusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, helaas ben ik verzekerd bij overwerk. Dus ik moet overwerken zonder daar salaris of vrije uren voor te krijgen.

Het gaat verder wel goed op mijn werk. Ik krijg van verschillende collega's complimenten dat ik zo snel werk. Zelfs sneller dan degene die er al langer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gunn: ik loop achter met lezen, zoals immer, en kreeg de schrik van mijn leven toen dhr. Grolsch voor Lorelei speelde met zijn verlokkende stem! Gelukkig kreeg ik naderhand je bericht dat je niet gezwicht bent. Sterk man! Hou vol.

@ Spike: ik ben blij dat je op vrijdagavond teruggekomen bent. Doe zoals het voor jou het beste is en het liefst voor ons ook!

@Jen: het wordt steeds serieuzer hè. Ook al verdien je minder, wat een fijn gevoel dat je straks weer werkt. Je bent goed bezig meis.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Roos: nog één collectant te gaan, morgenmiddag. Dan alleen nog storten. Het kopergeld is heel erg aanwezig, maar er is ook twee keer een briefje van 20 gegeven. Helaas niet aan mij. Ik heb een klein stukje met mijn pleegkleinkind gelopen; dat wilde hij zo graag. Goed voor de opbrengst joh. Zo'n klein manneke van 4 met een leuk toetje. Hij had ook nog een zilveren masker op zijn voorhoofd.:D Iedereen gaf, huis aan huis!

Ik ben nu wel doodmoe hoor. Heb bij zijdeschilderen ook bijna niets gedaan. Het was de laatste keer voor het collecteren en ik hoop op een hoge opbrengst.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben die postings van mij steeds kwijt als ik even ergens anders kijk :huh:

Maar goed, ik ga in mijn nieuwe zinderende Colombiaanse boek "35 Doden" beginnen.

"Voor ons allen" staat er in, kijk dat is nog 'ns een goed begin.

Want boeken die opgedragen worden aan personen die ik niet ben en niet ken, daar erger ik me dan gelijk al aan. Of ze moeten onbereikbare of overleden geliefden zijn, dan kan het nog net. Die zijn dan niet voor ons kopers en lezers geschreven (is mijn simpele constatering).

O het is voor Ineke geschreven, nou dan hoef je het ook niet uit te brengen.

Printen, inbinden en door de brievenbus van Ineke ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk toch dat ik het moet delen, ondanks dat ik het dom vind van mezelf.

Zojuist de weekaanbiedingen van twee supermarkten nagekeken. Dat doe ik elke week. Altijd met hetzelfde doel; Welke biersoorten zijn er in de aanbieding. En hebben ze misschien nog iets anders dat ik lekker vind?

Nu heb ik ze net bekeken. De ene winkel had niets bijzonders. De ander winkel daarentegen heeft hun weekaanbiedingen met een dag vervroegd en 'mijn bier' is in de aanbieding. Ik zat al gelijk te plannen wanneer ik het kon gaan halen. (oude gewoontes)

Maar nu ik er toch mee bezig ben, ben ik toch wel bang dat ik de fout inga. Want het is nu goedkoper. Misschien ben ik wel gewoon moe en is het morgen weer verdwenen. Want drinken is nergens goed voor, natuurlijk. Maar ik blijf continu tegen zaken aanlopen, dat toch wel een gevaar is voor mijn eigen welzijn.

Voel bijna dat jengelende kind weer naar boven komen.... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Wervelwind: dat voor mezelf vragen is weleens lastig. Ik leer nu in ieder geval eerder nee te zeggen als ik iets niet aan kan. Dan komt er misschien ook wel weer iets dat ik zelf leuk vind. Wil naar de nieuwe James Bondfilm en ik ben in geen tijden naar de bioscoop geweest.

Voor allen: ik ganu nog even Pauw en W. bekijken en dan naar bed. Maar ik heb het weer droog gehouden.

Weet iemand iets van Marc en Sabine? Ik maak me bezorgd.

Welterusten en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even terug voor Madeleine:

Even teruglezen naar de posting van iemand die beschreef hoe dat zou gaan. Hoor je vrijdag de telefoon met je dronken kop en hoef je meteen niet meer voor het tweede gesprek te komen.:angry:

Je lááááát het hoor!

Aagje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat had ik gelezen. En ook weer vergeten. En dat wil ik inderdaad niet. Maakt een goede indruk als ik al lallend de telefoon opneem. Maar dat stomme gevoel telkens. Maar dag 12 droog en dan morgen 13e. Ik ben al 3 dagen over mijn vorige poging heen. Wie had dat gedacht? Ik niet in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...